jani Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 DAGPACT Willem Albert Ietjefietje Voyager Wimmelt Hardleers goedemorgen. Sterkte voor degene die naar het afscheid van Lytse gaan. Willem, niet toegeven aan de "trek" hoor, als je niet meer wilt, maakt 1 keer drinken het best weer moeilijk. Bij mij dan, de eerste keer is de keer dat ik het in de hand heb, mezelf dus weer wijs maakt dat ik vanaf nu wel weer kan, De afgelopen 6 jaar is dat een mega valkuil gebleken, want ik kan het niet bij 1tje houden, Dus veel komen hier en eten en dingen doen, alles als je maar niet drinkt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Hier brandt een kaarsje voor Lytse... in gedachte bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 'k Ga vanavond iets drinken bij vrienden. Dat wordt een moeilijke... Maar gezien ik met de auto ben, wil ik het op 0 houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Zo ik ben door de ergste dip heen, dank jullie allemaal voor de tips, trucs en bemoedigende woorden. Ik heb de kamer maar even gedweild, het ruikt hier nu citroentjes fris.... Nu een bakkie kruidenthee, met een vitaminepil en daarna de keukendeurtjes maar even opfrissen jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Je doet het goed Willem, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Of het door het ontbreken van alcohol gebruik komt of door het slikken van Glucosamine/MSM, mijn gewrichten lijken weer wat soepeler te worden. Zelfs met het koudere weer heb ik vandaag ineens geen zere handen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Het is rustig hier.....Ik ga ook maar weer eens wat doen. tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 zo, vaatwasser uitgepakt en de vuile ochtend vaat er weer in gezet. Het wordt hier nog netjes vandaag....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Willem W, gefeliciteerd. Je bent zojuist door je 100e bericht gepromoveerd van "Nieuw hier" tot "Forummer"!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Nu mag je ECHT niet meer drinken, hoor. En als je 't toch doet, dan weet je nu dat je fout zit en moet je álles, maar dan ook álles hier opbiechten.. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ik hoop dat het snel beter gaat met je zoon Ietje. Willem, gefeliciteerd met het behalen van die felbegeerde forumstatus Voor mij weer een drankvrije dag, die ik vandaag doorbreng bij mijn pleegvader, want grote baas heeft me het huis uitgedonderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 O jee, ik ben helemaal "van het padje"... want ik zie nu Arjan met "maar" 77 berichten en die is ook al forummer.. dus ik zat me blind te staren op een dooie mus of zo.. zorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Arjan? huh? forumstatus...... Staat de huisdeur staat nog wel op een kier Arjan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ooooh nu lees ik het, ik hoor erbij!!!! hoera! heeft dat gespam van mij zomaar wat opgeleverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Kohtje zegt het met een mooi stuk proza. Ik breng een lied van Gustav Mahler. De tekst is van Friedrich Rückert ; Oft denk' ich, sie sind nur ausgegangen,Bald werden sie wieder nach Hause gelangen,Der Tag ist schön, o sei nicht bang,Sie machen nur einen weiten Gang.Ja wohl, sie sind nur ausgegangen,Und werden jetzt nach [Haus]1 gelangen,O, sei nicht bang, der Tag is schön,Sie machen [nur]2 den Gang zu jenen Höh'n.Sie sind uns nur voraus gegangen,Und werden nicht [hier]3 nach [Haus]1 verlangen,Wir holen sie ein auf jenen Höh'nIm Sonnenschein, der Tag is schön [auf jenen Höh'n]2. Een mooi crematie lied 13 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Hoi Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Poeh, Ludwig dat is zware kost, ieder zijn meug maar dit is mij te zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Hoi Willem, scrollen maar. Geen punt hoor. Kastjes al schoon. De één houdt van de moeder, de ander van de dochter. Een Jazz sessie is weinig geschikt. Hou het droog Willem , er is winst te behalen. Groet 13 december 2013 bewerkt door Ludwig Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Mooi....dank je wel, Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Kastjes schoon, en scrollen is niet nodig hoor. Ik heb een brede interesse, dus klik op een boel filmpjes/linkjes.... Ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik een lied van Gustav Mahler heb gehoord..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Dat kan niet een ieder zeggen Willem Ga goed kerel. Ik ga afwassen, het moet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Afscheid van Lytse sterkte aan allen die zijn betrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 'Middag.. Na een ongelooflijk chaggie bui (echt) Prompt op de bank in slaap gevallen Men zal wel gelijk hebben met de naweeën vd griep 2X koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Of ik ben gewoon een oud zeik wijf in de overgang.. NEEEEEEEE!!!!!!! Ja ietje, das schrikken!! Is nie leuk om mee te maken Fijn dat ie sliep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden