lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nou als je nog gaat flyeren hier in de buurt, ben je alsnog welkom hoor. en die afbeeldingen zag ik toen hier op het forum toen was ik hier net. En nu een wedstrijd daar blijf ik jong bij ahummm fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Leuk! en veel plezier!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hoi allemaal, ben nergens vandaag, hier op het forum. Vanmorgen om 7.00 uur opgestaan, kreeg om 7.15 een sms of ik een auto wilde wegbrengen voor apk die er om 8.00 uur moest zijn. Dag koffie, dag rustig wakker worden, dag dagpact. Nu ga ik het even rechtzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Dagpact: hardleers wimmelt voyager miranda Ietjefietje Albert Ik heb niet gedronken en ga het ook niet doen dus. An van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Omdat het nooit te laat is om je aan te sluiten bij een dagpact! Dagpact: hardleers wimmelt voyager miranda Ietjefietje Albert Willem en jakkes ik heb een kriebelkeel, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Agnieta, nooit goed je frustraties op te proppen. Slapen helpt bij mij altijd, als het niet goed gaat. Gewoon wegslapen. Mai, Hanna en Lady en allemaal thanxxxx..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 AR wilde ' vind ik leuk' aanvinken, komt dit Je hebt je limiet van positieve stemmen bereikt voor vandaag En vandaag hoef ik ook heeeeeeeeeeeeeerlijk geen alcohol te drinken. Wel zo handig. AlbertRemmo en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik heb aangeklikt An, leuk voor ons beide dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 AR haha, ja wat een systeem he? Je mag niet TE veel leuk vinden AR je gaat nog steeds goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Fijne avond nog iedereen , ik ga al slapen. Vreselijk moe ineens. Hoort dat er ook bij ev? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Waar bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 In the mix rucola met gebakken spruiten Balen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik ga langzamerhand naar bed truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Oei, niemand meer hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 hoi Ietjefietje, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An, een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Slaap lekker allen, tot morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 spuit 11 is er ook weer maar aan mij heb je niks verloren met 3-1 en hardstikke sjaggie bah Das het nadeel van je happy voelen het kan ook zo maar weer weg zijn. ik ben ontevreden over mijn eigen spel dus kan niet eens de tegenpartij de schuld geven ook. hebben ze mooi onze 2e positie ingepikt. En ik heb spit gekregen bij het stofzuigen, ik moet ook niet gaan cleanen he, voor het sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An, beter laat dat nooit: van harte! Hey Lady, spit? Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Aiai Ietje, vervelend he? En volgens mijn zus moet ik oppassen met immodium, maar ja, wat moet ik dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik ben helemaal niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ja bij mij scheelt het ook haha, maar da's bedrieglijk denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Welterusten, weer een "droge dag achter de rug. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Jen hoi hoi Ik stuur net een PB. Dus als je dit leest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden