Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Weet je wat ik ook zo irritant vindt is dat als ik een kort bericht plaats dat dat dan zoveel ruimte in beslag neemt. Kan ik daar wat aan doen???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Aicha, Wat een prachtige slinger kan jij maken. Zo handig ben ik niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Haddock ben je echt een anglofiel??????????? Dan plaats ik aan jouw alleen nog maar berichten in het engels. de meegaande persoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Doe maar even niet Aicha dat afvinken. Ik zit het uit te dokteren. Denk dat ik er overheen kijk. Weet je wat ik ook zo irritant vindt is dat als ik een kort bericht plaats dat dat dan zoveel ruimte in beslag neemt. Kan ik daar wat aan doen???????????????? Heb ik me nog niet in verdiept. Je bedoelt opslagruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Rapilos het is heel simpel. Zoek b.v. op Google naar slingers. Als je er een gevonden hebt klik je die aan en klikt daarna met je rechtermuisknop op copiëren. Vervolgens ga je weer terug naar deze site en met de rechtermuisknop klikken op plakken en voila dan is ie er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ja, wel aardig anglofiel hoor Aicha. Ben ff naar de bank, en da's niet die in de kamer. The couchpotatoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Tja............... mijn "berichten" zijn dus ook weg gewaaid. Helium vast!! (en voor de mensen die het zich zouden afvragen.... drank is wel voorlopig het laatste in mijn "planningsboek weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ja Ludwig, als ik het zo bekijk lijkt het met een kort bericht alsof ik heel veel ruimte in beslag neem. En nee privé-berichten daar durf ik nu nog niet aan te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Waarmee ik bedoel, , gisteren verjaardags feest en weer wel goed voor hele tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Heeeeeeeeeeeeeee V.M. hoe gaat het verdersssssssssss????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) Voor Rapi 12 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nog gefeliciteerd V.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Aich!!!!!!!!!!!!!! Thx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ha die Lady, ik vind mijn slinger mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 ikke lekker niet lekkah puhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Graag gedaan V.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 En verderssssssssssssss, tja........... pffffffffffffffffffffffffffffffffff Maar komt wel weer goed! (om den Had dan maar es na te doen) De eeuwige optimiste! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 oh sorry, die laatste had ik nog nietr gezien jij wint Aich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 ikke lekker niet lekkah puhhh Huhhhhhhhhhh ben ik het niet mee eens troeliewoelie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Laat maar Aicha, Ben zo'n digibeet. Zit al in Google met het forum, dan kan ik toch niet nog een keer naar google gaan. Denk er serieus over om maar eens een cursus te volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Oh sorry, had je laatste bericht nog niet gezien Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Rapios, ik gebruik alleen maar Google en daar kun je meerdere tabbladen tegelijk openen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Kun je gemakkelijk van de ene naar de andere switchten .............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Maar Jane,.., Schitterend hoor, al die ballonnen. Oke Aicha, weet gewoon niet hoe ik meerdere tabladen moet openen. Geeft niks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 VMmeke ook nog gefeliciteerd! Heb je een kater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden