Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) 21 man in een serre. Drooggebakken eend. Ik wil erg graag weg. 26 december 2013 bewerkt door Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Zo de kerstdagen hebben we overleefd, nu nog even chillen voor de TV en op naar Oud & Nieuw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Zo ik zit er ook weer bij lekkere dag gehad en sobertjes een bakkie snert op net. Octavia welkom, en goed ga je nog steeds he. Arjan laat die droge eend niet weer zwemmen he! en Jen, pas op bij het uit eten ik houd je stevig vast op de slee dan kun je geen scheve schaats rijden Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Ik heb het droog gehouden hoor. Met moeite, dat wel. Ik weet niet meer zo goed hoe het is om te huilen, maar het gevoel dat ik had moet er heel dichtbij komen. Wat een ramp is dat toch, die drukte. Fijn dat het met jullie ook goed ging. Dat het moeite kost is niet erg. Je wordt er vast op één of andere manier wel sterker of wijzer van. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 en dat je meer contact krijgt met je gevoelens is toch ook een beloning? Vroeger zou je dat weggedronken hebben misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 De Hobbit in de Imax was echt heel erg de moeite waard. Daarna hebben we gezamenlijk met de kinderen gegeten. Heb geen alcohol gedronken, dit had op iedereen een positief effect, er is heel weinig door iedereen gedronken. Nu in mijn pyjama nog even achter de laptop en dan straks lekker slapen. fijn dat het tot nu toe met iedereen die het heeft laten weten goed is gegaan, de afgelopen dagen. Ben benieuwd naar de anderen. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Dat zou best kunnen Jane. Het is wel een beetje een enge wereld die nu open gaat. Ik heb sinds het overlijden van mijn moeder, alweer 16 jaar geleden, stelsematig alle voeldingen verzopen. Nu vechten ze een beetje om wie er het eerst uit mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 een voor een kun je ze aan Arjan nuchter en eventueel met hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Goeienacht. Ik heb de afspraak met mezelf niet verbroken, dus zit nog stevig op de slee. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 gelukkig Jen ik zit liever wat krapper dan dat er mensen afvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 gezellig dich bij elkaar he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 nou ik doe het licht wel uit hoor, 2 droge dagen gehad, lang maar wel gezellig. Eerste dag veel te veel gegeten natuurlijk dus hebben we dat de tweede maar aangepast. Truste lieverds Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 slaap lekker arfrummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Jullie ook. De koffie moet nog uit mijn systeem geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goedemorgen, Ook ik heb het natuurlijk, dankzij de refusal droog gehouden. Anders was het me denk ik niet gelukt. Ben nu heel blij. Het maakt toch eigenlijk ook niet uit HOE je nuchter blijft het gaat erom DAT JE NUCHTER blijft. Zo is me opnieuw geleerd deze kerstdagen. Nu nog het oude jaar uitluiden. Voor zover ik hier heb kunnen lezen gaat het iedereen op de arrenslee goed. Heel fijn. Een goede dag verder. Enne.....houd de moed erin. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Zo kanjers de kerstdagen zijn voorbij en ik hoop dat iedereen het adb. heeft kunnen houden, dat zou geweldig zijn. Nu nog een paar dagen tot het nieuwe jaar en dan kunnen we (hopelijk alle arrensleepacters en anderen) terug kijken op geslaagde dagen. En heel trots zijn op onszelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Hier ook droog kunnen houden, was eigenlijk geen enkel probleem. Niet van de slee afgevallen dus. Heerlijke dagen gehad, weinig stress....Nu óp naar Oud en Nieuw! Dank jullie voor de gezelligheid hier! Voor zover ik hier lees, niemand erafgevallen, mooi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Man is niet thuis met oudjaaqr dus dat wordt moeilijk voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Knap hoor Jongelui Niemand van de slee gevallen ennnnn ook ik heb het droog gehouden al waren er wel moeilijke momenten Knuffels voor al van Meiske en geen meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Goedemorgen, Het gaat goed. Jen dag voor dag. Sterkte!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Jen wees mild voor jezelf en daar waar het kan zoek iemand op!Fijn dat mai er voor je was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Sterkte Jen. Hoop dat je je niet al te eenzaam gaat voelen. Gaat iedereen nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ja, alles goed hier!! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ook ik wankel nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Wijfie en jij?word altijd wat onrustig als jij overslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden