Spring naar bijdragen

Arrensleepact 9-12-2013

bolletje

Aanbevolen berichten

Zo ik zit er ook weer bij

lekkere dag gehad en

sobertjes een bakkie snert op net.

Octavia welkom, en goed ga je nog steeds he.

Arjan laat die droge eend niet weer zwemmen he!

en Jen, pas op bij het uit eten

ik houd je stevig vast op de slee

dan kun je geen scheve schaats rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het droog gehouden hoor. Met moeite, dat wel. Ik weet niet meer zo goed hoe het is om te huilen, maar het gevoel dat ik had moet er heel dichtbij komen. Wat een ramp is dat toch, die drukte. Fijn dat het met jullie ook goed ging. Dat het moeite kost is niet erg. Je wordt er vast op één of andere manier wel sterker of wijzer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Hobbit in de Imax was echt heel erg de moeite waard.

Daarna hebben we gezamenlijk met de kinderen gegeten.

Heb geen alcohol gedronken, dit had op iedereen een positief effect, er is heel weinig door iedereen gedronken.

Nu in mijn pyjama nog even achter de laptop en dan straks lekker slapen. 

fijn dat het tot nu toe met iedereen die het heeft laten weten goed is gegaan, de afgelopen dagen.

Ben benieuwd naar de anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ook ik heb het natuurlijk, dankzij de refusal droog gehouden. Anders was het me denk ik niet gelukt. Ben nu heel blij. Het maakt toch eigenlijk ook niet uit HOE je nuchter blijft  het gaat erom DAT JE NUCHTER blijft. Zo is me opnieuw geleerd deze kerstdagen.

Nu nog het oude jaar uitluiden.

Voor zover ik hier heb kunnen lezen gaat het iedereen op de arrenslee goed. Heel fijn.

Een goede dag verder. Enne.....houd de moed erin.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kanjers de kerstdagen zijn voorbij en ik hoop dat iedereen het adb. heeft kunnen houden, dat zou geweldig zijn. Nu nog een paar dagen tot het nieuwe jaar en dan kunnen we (hopelijk alle arrensleepacters en anderen) terug kijken op geslaagde dagen. En heel trots zijn op onszelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook droog kunnen houden, was eigenlijk geen enkel probleem.  Niet van de slee afgevallen dus. 

Heerlijke dagen gehad, weinig stress....Nu óp naar Oud en Nieuw!  Dank jullie voor de gezelligheid hier! 

Voor zover ik hier lees, niemand erafgevallen, mooi!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...