bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Hartstikke goed Ietje, en we gaan samen met de rest van de droogstoppels, gewoon heel fijn kerst en nieuwjaar vieren hé? De tijd daar naar toe duurt korter dan dat je nu al droog staat, dus dat gaat lukken meid, zeker weten. Wees maar heel erg trots op jezelf, ik ben het in ieder geval wel op je. Trusten mensen, slaap lekker en tot morgen weer. 9 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 weltrusten, ik kruip ook onder de wol . de discussie in mijn hoofd wordt een beetje minder.... tot morgen jemig dat is al bijna een eeuwigheid Ietje wat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Welterusten, weer een dag geen alcohol gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Slaap lekker allemaal. Mijn eerste week zit er op. Ik snurk minder en ik kan weer gewoon lachen om stomme dingen. Ik heb een beetje zin in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden