Spring naar bijdragen

Maandag 9 december 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik zit in een situatie waarbij het heel gemakkelijk is om over mijn grenzen heen te gaan. Wat zijn mijn grenzen? Ik weet het niet helemaal, maar gisteren was ik overstuur en heb hier thuis zitten janken. Ik heb weinig ondersteuning momenteel, alles draait om mijn partner. Ik ben ook maar een mens.

Seffens komt er gelukkig een verpleegkundige met me praten. Helemaal voor mij alleen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt mensen. Ik voel me inderdaad alsof ik op de honderdste plaats kom. Behalve daarnet dus, het was een deugddoende babbel. Ik heb de raad gekregen om ontspanningsmomenten voor mezelf in te bouwen, en dat hoor ik graag. Hoef ik me niet schuldig te voelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Jen, of dat je er maar een beetje aanhangt of zo, terwijl het zoveel energie kost om om te gaan met iemand die ziek is. Maar dat schijnt normaal te zijn, alle aandacht is voor de zieke.

Mantelzorgen is een zwaar beroep en 1 op de 3 mensen wordt zwaar overspannen. Je mag het eigenlijk maar 8 uur per week en maximaal 3 mnd. lang doen.

Ikzelf heb ook altijd geprobeerd tijd voor mijzelf te nemen. Iedere dag iets leuks te doen waardoor ik toch wat pos. energie kreeg. Als ik dan weer bij mijn manneke kwam, voelde ik weer alle energie weg stromen en het kostte me erg veel moeite om mijn hoofd boven water te houden.

Toch denk ik dat die momenten die ik voor mijzelf had, heel belangrijk waren. Even aandacht voor de Bolle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eten smaakte ook goed. Als je de prei en kool weglaat heb ik jouw recept ook wel eens gegeten Kirky. Best lekker met

wat extra's. Penestamp de Luxe.

Ik ben moe en ga slapen, wel vroeg voor mij, maar heb heel het weekend doorgewerkt om de CV aangesloten te kriijgen en

dat heb ik vandaag gemerkt. Morgen wil ik wat frisser zijn in mijn hoofd. We hadden een overleg met leidinggevende en ik

zat me daar toch te gapen. Nu is die goser - het is ook nog een Amsterdammer - ook wel een potje saai en dwaalt ie al-

door af. Maar daarover later meer. Als jullie willen.

Slaap lekker. En klets nog wat, maar niet te hard, want de muren hebben oren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He lijsters,

hier ook weer 's wat van mij.

Heb  weken in de lappenmand gezeten. Al jaren pillen voor m'n bowels, waren dezelfde volgens de apotheek niet meer leverbaar. Laatste 5 weken 4 soorten gehad, laatste  weken echt mis.

Nu weer de ouden, en gaat wel weer.

Heb wel zo nu en dan meegekeken, maar had niet de fut.

Heb alleen gereageerd op het verschrikkelijke Lytse nieuws, lieve Lytse.

Lief dat je naar me vroeg Bol, op de gemiste draad.

Hou 't zo droog als jullie willen, gewaardeerde medestrijders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...