bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Oké Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Hier gaat het nog steeds heel prima Proud, de 25 e al 4 jaar droog. Met Puck gaat het ook nog steeds erg goed, heb een vriendinnetje gekocht voor haar en ze spelen heel leuk. Altijd dik genieten. Hoe is het met het handje van jouw prinsesje? is dat nu helemaal goed gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 goedemorgen, Dagpact: Agnieta Albert Ietjefietje Willem Voyager Willemt Hardleers Wimmelt, je eigen nick vergeten? vind ik grappig. Fjne dag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Môgge, Hier nog zo'n angsthaas. Ik ben de hele dag maar moed aan het verzamelen om dingen te doen die ik doen moet. Bij álles, maar dan ook werkelijk álles vraag ik me af of dít nou wel het juiste is om te doen. Bij de dagelijkse boodschappen (wat eten we vandaag) Bij de beslissing me beschikbaar te stellen voor het één of ander Bij de route die ik neem van huis naar atelier en v.v. Bij de beslissing of ik de auto neem of de fiets Bij de vraag of ik nou wel of niet moet stofzuigen Of ik nou wel of niet sigaretten moet kopen Of ik nou wel of niet een zekere kleur moet gebruiken in m'n schilderij Of ik nou wel of niet een zekere streek moet zetten in datzelfde schilderij Of ik nou wel of niet een berichtje hier zal schrijven Of ik nou wel of niet iets kan veranderen Of ik nou begaan moet zijn met anderen of niet Of ik nou enz. enz. enz.... Ik ben een angsthaas. Ik twijfel voortdurend. Ik twijfel er zelfs aan of ik wel zo zeker kan zijn van dingen waar ik zeker van ben. Ik twijfel eraan dat ik ooit moedig zal zijn, en dan niet vanuit twijfel een zgn. moedige stap nemen maar gewoon zonder twijfel het juiste doen, vanuit niets anders dan intuïtie.. ik twijfel aan mijn intuïtie. Aan de andere kant was ik eerder een angsthaas die op de vlucht sloeg of zich verstopte. Nu ben ik een angsthaas die door twijfel voortgedreven tóch elke keer een sprongetje waagt. Vaak met bonkend hart, twijfelend aan een goede afloop. Soms loopt iets inderdaad niet goed af. Maar ik heb geleerd dat dat geen reden is om het bijltje erbij neer te gooien, maar juist een reden om het op een andere manier nog eens te proberen. Of me erbij neer te leggen dat iets inderdaad niet de goede manier of weg is. Neemt niet weg dat ik nog steeds een angsthaas ben. Ik heb daar nu vrede mee. Want ik heb veel gewonnen op het gebied van zelfacceptatie. Ik ben een mens met al z'n beperkingen en mogelijkheden. Deze beperkingen en mogelijkheden onderzoeken is wat men jeugd noemt. Ik heb nog een hele jeugd in te halen.. daar heb ik alle tijd voor die me nog gegeven is. Er is geen streefdatum waarop ik perfectie moet hebben bereikt. Ik hoef geen perfectie te bereiken, het is me onmogelijk om perfectie te bereiken. Ik leer, dus ik besta. 9 december 2013 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 O Ietje ik heb niets tegen het je slachtoffer voelen van bepaalde situaties hoor, waardoor je het verdriet wat makkelijker kan laten komen begrijp me goed. Ik heb er een hekel aan als mensen zich constant in een slachtofferrol plaatsen. Zo van "Kijk mij eens even sielug wezen". Daarmee trek je neg. aandacht, daarmee schuif je alle verantwoording om er iets aan te doen, van je af. Het is niet mijn schuld maar die van een ander, dus kan ik weg blijven zinken in zelfmedelijden. Dat vind ik verkeerd, want dan verlamd je jezelf om iets aan je eigen probleem te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Dat hoop ik ook Iet, en anders zou je als je daar ook behoefte aan hebt, eens tegen haar kunnen zeggen dat je het gevoel hebt dat ze je niet serieus genoeg neemt. Dat is niet makkelijk maar wel goed. Dan ben jij dat gevoel misschien kwijt en zij kan proberen om te kijken of dat zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) Succes Ietje. Als ze je nou niet serieus neemt kun je natuurlijk altijd overwegen een andere huisarts te raadplegen. Ag, Volgens mij bedoelt iedereen hetzelfde: je mag boos zijn, dat recht heb je en volgens mij is het ook meer dan terecht dat je kwaad wordt nu je je realiseert wat er allemaal gebeurd is. Je bent, moet je je bedenken, wel helemaal zelf de sterkste geweest. Je hebt je oplossing eerder gekozen in een vlucht en nu ga je de confrontatie aan. Dat is knap en op deze manier laat je jezelf en de rest van de wereld op een constructieve manier zien dat je overal boven kunt staan. Ik houd mezelf tegenwoordig ook vrolijk met de realisatie dat de mensen die mij ooit zover kregen dat ik als een hoopje in een hoek zat nu vanaf de zijlijn kunnen kijken naar hoe ik op een goed geplande manier mijn leven op de rails aan het zetten ben. 9 december 2013 bewerkt door Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 En nog helemaal vergeten: Dagpact: Agnieta Albert Ietjefietje Willem Voyager Wimmelt Hardleers Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goeie morgen Arjan. Heel goed omschreven. Zo ik ga de spullen klaar zetten voor de schilderles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Hoe is het gegaan met het telefoontje Aggie? Een beetje tevreden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Dank je Hannah. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 (bewerkt) 'Middag Soms denk ik 's ochtends Ik laat gewoon de moed zakken en gooi het bijltje er bij neer Dan drink ik koffie in bed en mijmer door over wat ik 'snachts allemaal wel niet had bedacht Dan denk ik, niet gek Mss wordt het nog wel es wat... En dan schiet je vanzelf in de lach De koorts lijkt gezakt Jammer, het had wel wat Vooaral zo doorgaan mensen want dat lees ik het liefst Egoïst met warm hart. (Voor de goed verstaander; mijn krullen zijn terug..) 9 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 goedemiddag allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 hee Toine! Mooie billen waren dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 dat dacht ik...hi hi nou vandaag eindelijk van start... al veel gesport enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Goedemiddag allen & hoi Agnieta. Zit hier nu ook ontroerd te typen vanwege het heengaan van die enorme schat Lytske ((. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 goedemorgen, Dagpact: Agnieta Albert Ietjefietje Willem Voyager Willemt Hardleers Tsjeerd Sterkte vandaag ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 ja.... had verwacht heel veel spanning te voelen en onrustigheid, maar voel juist het omgekeerde. ik ben rustig en ontspannen en heb heerlijk gesport. zo weer even goed eten en dan vanavond hardlopen niet teveel denken en morgen weer een dag hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 In al mijn onschuld, denk ik soms mijn onschuld verloren te zijn Maar niets is minder waar, ik ben nog steeds een meisje van 45 jaar Terug naar de bak.. Triodos jane Al jaaaaaaaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Nog steeds niet in de bak Dus maar naar de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Ik kan het me heel goed voorstellen Agnieta. Als je jezelf nog niet kapot hebt gemaakt staan er altijd wel anderen klaar om je de laatste zet te geven. Wees sterk en laat ze je niet klein krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Hai allemaal, Lekker vrije middag, Net mijn POP ingevuld voor de aankomende opleiding. Nu verdien ik even niets doen. Agnieta, Hier schijnt de zon lekker, en is eigenlijk heerlijk weer. Jij ook een beetje?! Oh, lees net over je trek, en jeugdzorg. Tja, dat moet zeker allemaal niet meevallen voor je En trek is lastig, en lijkt soms wel nooit over te gaan he Kan erover meepraten. Sterkte in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Snap dat echt niet, dat je hem zelfs met de feestdagen niet mag zien. Wat is het idee daarachter dan? Dat ze bang zijn dat je het juist met de feestdagen op een drinken zet of zo? Begrijp je pijn om je kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Ach Agnieta toch, ik leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden