Trijsje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 begrijp het AR.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 lytse, zo onverwacht, zoveel mensen die je steunde. met wie je contact onderhield. altijd op de hoogte, een persoonlijk woordje van support ik zal je missen, lytse bedankt voor alles. _/\_ Trijsje en JosjeMike reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) lystse zou willen dat we door te gaan.. Nu op nederaland een..gesprek met dame uit etiopie..sprak net vrindien beza .ook is uit eo.ze kan er niet naar kijken..ze helpt mij..van de drank af..net als lytse..toch Beza leeft elke dag met de geest..dat haar zus voor haar ogen is misbruikt..en meerdere enge verhalen... van Beza mag ik niks vertellen. maar ik heb haar gevraagd hier naar te kijken..ze is als mij.. we willen het niet zien..maar weten het ... 6 december 2013 bewerkt door Trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 allen een zoen...ik ben foetsiewoetsie.. lytse rust zacht..hoop jullie ook. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Voor allen die Lytse een warm hart toedragen (waartoe ik ook mezelf reken): Dat we haar naam in ons hart mogen meedragen! Lytse: dat je in vrede moge rusten. Haar naasten: sterkte en moed en kracht toegewenst! Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Wat een rare avond: een forum waar ik me niet thuis voel omdat ik me geen deelgenoot voel in het verdriet. Ik heb geen speciale gevoelens voor Lytse, maar aan de reacties te zien was ze voor velen erg speciaal. Persoonlijk vind ik het triest om te lezen dat iemand op zo'n jonge leeftijd komt te overlijden. Maar om hier pagina, na pagina over te lezen trek ik niet. Ik kom net terug van een feestje waar flink werd en nog wordt gezopen, ik heb het 2 uur volgehouden maar voelde mij er totaal niet op mijn plaats. Heb 4 glazen frisdrank naar binnen gewerkt en voel me nu redelijk "afgetankt" Ik voel me vaag, hoor momenteel voor mij gevoel nergens bij, dus ga zo maar slapen en hoop dat er morgen weer wat positieve prikkels zijn op te doen. Voor hen die het nodig hebben, veel sterkte toegewenst! 6 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Voor mij ook de vierde dag. Ik voel me een stuk beter dan eerder deze week. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jammer van dat gevoel Willem, wel goed gedaan trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Willem, je hoort hierbij, al voel je geen aansluiting misschien nu Ik heb me ook vaak een buitenbeentje gevoeld en nog wel soms. So What? Ik ben ik en jij bent jij. En we komen hier beiden met dezelfde reden en dat bindt ons. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ook ik meld mij droog af, welterusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Dat gevoel zakt wel weer af Hardleers, het hoort denk ik bij de ,figuurlijke, achtbaan waar ik momenteel in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik heb weinig woorden vandaag (vrij uniek voor mij☺) kruip er lekker vroeg in slaapwel mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Dank je wel Lady Jane, fijne avond verder, ik duik mijn bed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) xx 6 december 2013 bewerkt door Trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lieve Lytse...rust zacht...maak lekker een wandeling met mijn hondje, zonder pijn Trijsje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lieve Lytse, Ik ben ook geschokt door je plotseling overlijden. Heb ook veel lieve PBtjes van je gehad. En ik had ook zoiets als Trijsje, dat je samen met Mandela de overstap hebt gemaakt. Dat is een mooie gedachte en daar houd ik me maar aan vast. Ik hoop dat je geen pijn meer hebt. Liefs van Mary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Wijfie sterkte! Je gaat een stukje beter volgens mij. Wel raar om iets aan iemand te schrijven die overleden is. Besef ik me nu opeens. Maar gelukkig heb ik het ook tegen haar gezegd, dat ze lief is. Net zoals velen van ons dat hebben gezegd. Ze was één van de meest geliefde mensen hier, vind ik tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lytse was een topwijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 zelden iemand meegemaakt die minder egocentrisch is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik krijg het niet uit m'n hoofd! Heb het niet droog gehouden! Sorry Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Kannie slapen (bedankt voor de mededeling Mai) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Soep, dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Dan te bedenken dat ik morgen ergens bij Zoetermeer ga flyeren... Pfffffffff..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden