bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Goeie morgen lieve kanjers. Voor wie langs de kust woon, kijk a.u.b. uit met rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Goedemorgen allemaal, Dagpact:Kastanje Albert Lytse Willem Het klinkt misschien gek maar ik heb zin in de storm, ik kan enorm genieten van harde wind en (onweers)buien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Goh Mark ik hoop dat je er heel veel kracht op doet en een leven kan gaan leiden dat zonder alc. is. Ik hoop dat het leven mooi en fijner wordt voor je. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ik ook Willem, alleen moet ik vandaag werken dus zal er niet zo veel van merken. Ben dan toch altijd bang dat er thuis iets gebeurd met de diertjes, maar goed. Ik vind m'n huisje dan altijd zo veilig aanvoelen, en denk vaak, mij gebeurd dan helemaal niets. Mijn vader ging altijd naar het strand, lekker uitwaaien. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Heerlijk Bolletje! Ik ga vanmiddag naar het IJsselmeer, lekker windhappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 5 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Goed bezig kirky, elke dag is er één! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ja das helemaal lekker Willem. Nou joh maar lekker genieten. Kirk sterkte, hoop dat je die kracht kan vast blijven houden, en je wat beter gaat voelen. Je klinkt somber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ben weg mensen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Môin, Een aantal mensen gemotiveerd en goed bezig in een lastige eerste week zie ik. Toch steeds weer goed om te lezen. Ook voor mijzelf. Succes allemaal. Vraag me wel af wat Mark precies bedoelt met zijn doelstelling van 99,9% alcoholvrij. Is dit om het extra moeilijk te maken of begrijp ik iets verkeerd? mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 (bewerkt) Op naar dag drie. ik merk dat het heel fijn is om zo'n online kalendertje in te kunnen vullen met alleen maar nullen. Hier ook nog eens kunnen zeggen dat het weer gelukt is maakt het mooi af. Dagpact:Kastanje Albert Lytse Willem Ietjefietje Arjan Nog maar een week of drie, dan zijn die stomme feestdagen weer voorbij. 5 december 2013 bewerkt door Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 5 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Môin, Vraag me wel af wat Mark precies bedoelt met zijn doelstelling van 99,9% alcoholvrij. Is dit om het extra moeilijk te maken of begrijp ik iets verkeerd? Kan wel zeggen 100% alcohol vrij, maar dan is de lat op zijn hoogste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 goedemorgen Dagpact:Kastanje Albert Lytse Willem Ietjefietje Arjan Wimmelt Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 goedemorgen Dagpact: Kastanje Albert Lytse Willem Ietjefietje Arjan Wimmelt Inkiepinkie Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 (bewerkt) goedemorgen Dagpact: KastanjeAlbertLytseWillemIetjefietjeArjanWimmeltInkiepinkie Hardleers Fijne dag en tot vanavond! 5 december 2013 bewerkt door Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 goeiemorgen frummers zo maar eerst de markt op voor de storm losbarst. Maar eerst nog een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Zo, bijgelezen. De koffie was op helaas, dochter woont weer een periode hier sinds gisteren. Even wennen dus. De rommel die zij maakt (net als moeders) 2 tafels voor één surprise , de muziek, samen film kijken en bijkletsen. Toch wel gezellig weer. Soms denk ik dat ik van nature een kluizenaar ben, maar ik houd toch ook wel erg van goed gezelschap. En zij verzuchtte gisteren: eindelijk wordt er weer eens voor me gekookt,en dan denk ik het woord lekker er maar tussen. Nu nog leren opruimen, of zou 18 daar te laat voor zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Mark, wat lijkt me de Skuul een goede plek om verder aan jezelf te werken. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Dan ga maar gauw Jane, je weet maar nooit of je van de weg geblazen wordt Nou, zit ik hier te wachten totdat ze me komen halen, komen ze weer eens niet. Dat gebeurd nog al eens. Dan moet ik bellen en dan krijg ik pas te horen dat ze niet komen. Heb al zo vaak gevraagd, joh bel nou even t' is een kleine moeite, nu zit ik te wachten, me gehaast, komen ze niet. Bah wat kan ik daar toch boos om worden zeg. Nou ja nu ben ik thuis bij m'n diertjes met die storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Bolletje, Ik stuur je vanavond als de kinderen klaar zijn met het hele sintgebeuren nog een uitgebreid bericht. Nu weer off line. Ik mag terug fietsen naar huis (trein ging niet vanochtend) en ik heb twintig kilometer tegenwind. Dan gelijk een gesprek met psycholoog, waarvan ik verwacht dat het gezien de recente ontwikkelingen wel eens een beetje een lastige zal worden. Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Is goed Arjan doe maar rustig aan en succes bij de psych. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Hallo. Elke dag word ik giechelend wakker Dat gaat gewoon zo Nu lachte ik in tranen Ze komt! Het heeft niets met hoop te maken Er is vertrouwen Zij kent mij ik ken haar Het stormt, das mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Niet gelezen Ga je naar Texel Mark? Mooie plek Was er ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Zo, bijgelezen. De koffie was op helaas, dochter woont weer een periode hier sinds gisteren. Even wennen dus. De rommel die zij maakt (net als moeders) 2 tafels voor één surprise , de muziek, samen film kijken en bijkletsen. Toch wel gezellig weer. Soms denk ik dat ik van nature een kluizenaar ben, maar ik houd toch ook wel erg van goed gezelschap. En zij verzuchtte gisteren: eindelijk wordt er weer eens voor me gekookt,en dan denk ik het woord lekker er maar tussen. Nu nog leren opruimen, of zou 18 daar te laat voor zijn? Hahahaha!!!! Genietelse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 goedemiddag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 ... Nu nog leren opruimen, of zou 18 daar te laat voor zijn? Nee, integendeel. Da's veeeeel te vroeg juist kan ik je uit ervaring vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden