mark Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Goede morgen, Speciaal voor jullie extra vroeg opgestaan. Was de laatste dagen wat laat om het ontbijt te verzorgen, maar maak het bij deze even goed :. Koffie in de thermoskan, en een nieuwe staat klaar, je hoeft alleen maar even het apparaat aan te zetten! Warm water idem dito. Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Pff nou heb er een zooitje van gemaakt geloof ik. eerst verkeerde datum en nu samen met yvonne een draad gestart. Mijn excuus, was goed bedoeld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Mark, waar zit je met je hoofd. Volgens mij werk je te hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hele nacht op geweest na een ( voor de kenners ) een Ddos aanval op mijn servers.. Dus idd, was er niet helemaal bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Oh jee, dat klinkt niet best Mark. Heb je de boel nu weer onder controle? Zou als ik jouw was straks nog wel even een dutje gaan doen. Het ontbijt ziet er in ieder geval goed uit dus ik van gelijk aan. Met een grote bak koffie van Yvonne erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Tsja... de nacht is ook niet om te werken he Mark.... Maar ik hoop dat je de aanval hebt kunnen afslaan. Wel vervelend overigens uiteraard. Aicha, jij ook een heel goedemorgen. Volgens mij is Hots de weg een pietsie kwijt, maar hij vindum wel weer, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Grappig, ik wist niet dat er in 1 jaar 3 keer 3 december kon voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Yvonne het is net wat hij zelf al zegt: Het is maar goed dat de aarde rond is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ja hoor alles weer onder controle, maar klaar wakker van de koffie.. Dus tukkie zit er voorlopig nog niet in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hot, jou kunnen we niet gek krijgen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Nou, ben ik toch nog ergens goed in Hot Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Luitjes, ik moet er vandoor. Wens allen nog een fijne dag. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Goeiemorgen mensen, ik kom ook even een koffie pikken. 't Is hier thuis nogal hectisch en ik moet erg oppassen voor drank nu. Dus ik kom vaak hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Gisteren was een van de meest waanzinnige dagen van mijn leven. Maar goed, mijn sollicitatie verliep wonder boven wonder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Goedenmorgen: Dagpact: Hardleers Ik ga zo weer de deur uit om te gaan werken. Fijne dag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) Goede morgen DAGPACT Hardleers Albert Lytse fijne dag 3 december 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Goedemorgen, ook hier slecht geslapen, hoort er af en toe bij, Jen heb je de baan gekregen? Madeleine ik las je altijd wel dus fijn dat je er weer bent. Merk dat als mensen die regelmatig schrijven opeens niet meer van zich laten horen dat een stukje onrust geeft, Wijfie!!! Mark dank voor weer een heerlijk ontbijt, Hots waar zijn die croissantjes gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Goede morgen DAGPACT Hardleers Albert Lytse Tatum fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Jen klinkt sumier,heb je behoefde aan drank uit vreugde of tegenslag? Uit tegenslag en verwarring en chaos die ik niet aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik denk het wel Eline, ik moet seffens bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Goedemorgen DAGPACT Hardleers Albert Lytse Tatum Willem Ik ga werken, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Met mijn man is het niet best Sowhat, maar veel kan ik er niet over kwijt. Ik kom hier nu vooral om de drank buiten te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Soms kan het leven zo onoverzichtelijk zijn, Jen ik hoop dat je je kalmte een beetje kunt bewaren en Hots ik had geen idee dat je kleindochter hebt, hoe oud is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 goeiemorgen frummers ik mag zo lekker naar de sauna goed voor lijf en leden. Jen Kracht, Moed en Wijsheid meis. en het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hots ik denk idd dat dat Jen niet echt zal helpen even geen pijn, maar wat dan als er pijn IS? Er is wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden