Spring naar bijdragen

Donderdag 28 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Sowhat, Tatum heeft van tevoren gezegd dat ze een paar dagen niet zou kunnen inloggen, vandaar dat wij haar op het dagpact hebben gezet. Het duurt nu wel lang.

 

Jane, wij hebben een beugel op de voordeur (i.p.v. een ketting). Als ik niet weet wie het is, gaat de  deur maar een stukje open. Om hem helemaal open te doen, moet de deur eerst weer dicht en dan doe je hem natuurlijk niet meer open als je de boel niet vertrouwt. Ik heb 25 jaar in de Bijlmer gewoond en daar was dat wel verstandig.

 

Albert: ik weet niet wie je bedoelt. Jammer, ik had je graag geholpen.

 

Bollie dat was al een herhaling. De cardioloog heet Van Lommel. Heel interessant.

 

Vandaag heb ik puree gemaakt van aardpeer met aardappels samen. Dat met bloemkool en een gehaktbal was heerlijk!

 

Gezellige avond allemaal en tot later.

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven moet voor mij ook zin hebben Marika anders had ik ook niet hoeven stoppen met drinken. Het leven is voor mij nutteloos als ik er niets van maak. Het leven lijkt voor mij nutteloos als we hier alleen maar zijn om kindjes te maken en dan dood te gaan, want dat zou betekenen dat mijn leven helemaal geen zin heeft gehad omdat ik geen kinderen heb. Hoef dan eigenlijk ook niet lief te hebben want het heeft geen nut.

Ik geloof wel in een leven na dit leven en ik geloof zeker iemand die al 25 jaar onderzoek heeft gedaan naar Bijna dood ervaringen. Het is wetenschappelijk bewezen dat het bewustzijn ook zonder hersenactiviteit nog nog actief is. Dat zou geen nut hebben als het niet zou kunnen voort bestaan zonder het lichaam. Ja ik geloof er in en ben ook vaak niet zo bang voor de dood.

Je zou misschien toch eens kunnen kijken naar die uitzending.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens deze man niet Aggie. Hij zegt dat daardoor ook het bewijs geleverd is dat het bewustzijn niet in de hersenen zit maar ergens anders. Misschien zweeft het wel een beetje door het lichaam zodat je daardoor ook beter gevoelens kan signaleren enz. bedenk ik me net, maar het zal allemaal veel ingewikkelder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat een stommeling ben ik: mijn hele bericht weg!

 

@ Sowhat: de aardperen smaken een beetje zoetig, nootachtig. Ze groeien net als aardappelen onder de grond. Hun stelen zijn zo hoog als zonnebloemen, alleen bloeien ze hier niet (te koud). Het is een vergeten groente, ik kwam hem bij Appie tegen. Heet chic topinamboer. Ongetwijfeld ook bij biologische groenteboer e.d. te koop.

 

@ Marika: jammer dat ik je gemist heb. Hoe bevalt je nieuwe huis en nieuwe omgeving?

 

@ Kastanje: hoe gaat het momenteel met je?

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pracht hond Tziertje. Wat staat er een mooie kop op zeg. Daar kan je trots op zijn. En het wordt een hele jongen zo te zien aan z'n poten.

Is dat een stuk van je huis wat je mee gefotografeerd hebt? :)

Dit is de pa van mijn pup , en dat huis / tuin  wat op die foto staat is een deel ons buitenlands verblijf .

 

Waar we een aantal malen per jaar heen gaan voor de broodnodige rust .

 

Helaas heb ik hier niet zoveel ruimte als daar, hier heb ik ook niet de hertjes op 10 meter van mijn woning etc. etc. 

 

Foto550-AWQIZHY8.jpgFoto550-GSVKRTW8.jpg

 

Foto550-T64YGPKH.jpg dit is het uitzicht achter daar .

 

Ik voel me eigen ook altijd heel erg rot als we weer terug moeten naar ollandistan am nordsee :D  :D  :D  .

 

Ik voel me hier zo opgesloten , net als een vogeltje in een broedkooi .

 

Maar ja het is voorlopig niet anders , ik loop wel met wat plannen rond om daar meer te gaan vertoeven , en tegelijk wat nuttigs te doen voor onze doelgroep .

 

Want er zijn in die omgeving zoveel mogelijkheden om ons bij herstel te helpen , maar dat moet ik nog verder uitwerken .

 

Het gaat ook afhangen van de belangstelling t.z.t. voor mijn plan .

 

Maar dat is even niet aan de orde , aangezien het er nu ( vermoedelijk flink )  winter word .

 

Mij helpt het tenminste enorm om daar te zijn , met de door mij zelf ontworpen therapieen .

 

Het is een soort back to basic , back to yourself therapie .

 

Geen ( tot weinig ) moderne communicatie middelen ter beschikking hebben , en heerlijk werken aan jezelf is het motto .

 

Met daarnaast regelmatig gaan relaxen in zoutgrotten etc. 

bewerkt door Ztiertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ztiertje, jouw posting is meteen een bladzijde!  Wat een mooi uitzicht daar. Ik kan me voorstellen dat het in Nederland dan behelpen is.

 

Ik meld me bij deze weer droog af.

Omdat Tatum zich nog niet heeft kunnen melden, zullen we haar ook morgen nog maar op het dagpact zetten. Het duurt langer dan ze dacht!

 

Welterusten allemaal, slaap lekker en tot morgen.

 

Lytse. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, de koffie is weer overheerlijk Yvonne.

Ff een gezond ontbijtje klaargemaakt voor jullie.

 

Jen ik vond je wel wat bot reageren op Pipie  :o

Niet je gevoelens op anderen botvieren Jen. Ik hoop dat ze je verontschuldiging nog leest.

Tegen mij mag je wel tekeergaan hoor. Ik kan er wel tegen en sla hard terug. :D  

Je hebt gelijk hoor, Aicha.

Er gebeurt hier op het moment van alles dat ik niet kan delen, omwille van privacy, en dan word ik lastig en sla. Onterecht.

Nogamaals excuses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, als de hersenen van mensen een paar minuten geen zuurstof krijgen door een hartstilstand zijn ze klinisch dood. Er is geen hersenactiviteit meer. Overal op de wereld zijn de ervaringen van die mensen dan hetzelfde. Ook kinderen, die dus nog niets weten van deze ervaringen van volwassenen hebben ook die ervaringen.

Ik interesseer me al jaren voor deze materie en geloof er ook in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...