Spring naar bijdragen

NU dan echt?


dribbeltje

Aanbevolen berichten

Beste Dribbel, ik weet niet of je dit nu leest. Anders ergens in de toekomst wel, schat ik in.

Ik vind het erg jammer voor je dat je weer bent teruggevallen. Het heeft aardig moeite gekost om zover te komen als je was. Gegeven de omstandigheden vond ik dat overigens een behoorlijke prestatie.

 

(...)
Ik weet dat ik het kan maar ik wil het nu niet eens, dat zegt alweer genoeg.

 

Als ik dat lees, dan vind ik dat allereerst heel naar voor jou. Ik lees dan dat je je zo slecht voelt dat je de verdoving nodig denkt te hebben.

Of je hebt de energie niet, of meent die niet te hebben, om opnieuw te stoppen met drinken.

 

Ik hoop dat je binnenkort tóch een moment en een periode gaat vinden, alsmede de motivatie, om opnieuw te stoppen.

Misschien heb je teveel op jezelf vertrouwd en te weinig contact onderhouden met lotgenoten? Mijn idee is dat je denken over drank dan langzaamaan minder scherp wordt, de overtuiging wat afvlakt, totdat...

 

Sterkte Dribbel. En wat mij betreft hopelijk snel tot ziens hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik de moed weer op kan brengen zal ik het weer oppakken, met hulp van jullie.

Ik weet dat ik het kan maar ik wil het nu niet eens, dat zegt alweer genoeg.

 

Ja, dit zegt genoeg voor nu.. maar niet alles. De toekomst is in nevelen gehuld, daar zou maar zo een keerpunt

in verstopt kunnen zitten. De moed heb je al, je hoeft hem/haar alleen te (her)activeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...