Kate Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen. Rudy, fijn dat de uitslag weer goed is. Jen, we duimen nog even door voor je! Spannend joh. Lekker geslapen vannacht, voel me weer relaxed. Beetje stoffen door het huis heen zo, de was doen, en lekker lezen. Vanavond een etentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedemorgen allen, @ Jen: we blijven duimen! Wat goed trouwens dat je niet de aanvechting had om te gaan drinken, de avond tevoren! @ Hannah: blij dat het wat rustiger wordt voor je. Zennnnn. @ Bollie: werkse. @ Kate: klinkt goed voor vandaag. Heb je moeite met de alcohol bij het etentje? @ Jane: succes met helpen verhuizen. Ik ga vandaag ook rustigjes aan in huis klusjes doen. Tot later allemaal. Voor iedereen een prettige dag gewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Hoi Lytse. Nee, ik heb geen moeite met dat anderen drinken. Dat stadium is allang voorbij. Vind het alleen jammer als ze soms beneveld raken, dan is een goed gesprek niet altijd meer mogelijk. Maar ja dat is hun keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Nogmaals goede morgen. Ontbijt achter de kiezen en het ochtend ritueel ( waar ik jullie niet mee zal vervelen ) weer klaar. Ga vandaag eindelijk maar eens beginnen met mijn cursus grafisch vormgever, zodat ik zelf nog meer aan mijn websites kan gaan verbouwen. Word een flinke klus, dus ben wel even zoet vandaag! Fijne zaterdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 http://youtu.be/oSDhhZtRwFU en zo is het............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 http://youtu.be/UJ4HUD-wErc karakter........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 http://youtu.be/RC6sMFbL288\ gedag........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Kom even mijn mooie avatar showen. Met dank aan Dylan, Meteen weer weg. Hoop te doen nog (helaas). Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Zwaar dagje vandaag. Kwam serieus in de verleiding om er maar aan toe te geven. Gelukkig mezelf tegen kunnen houden. Hoe blijf ik sterk? Afleiding zoeken? Goed dat je volhoud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Ietje, lees je eigen verhaal nog eens over, dan weet je weer waarvoor je het doet! En inderdaad afleiding zoeken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 (bewerkt) @ Rapi: mooie avatar heb je gevonden! Wat zijn we blij met onze ervaren frummers hè, zoals Dylan, Paul en Mark. Uiteindelijk komen we allemaal waar we zijn moeten! @ Wijfie: het zal J. goeddoen om even buiten te zijn. Ik hoop dat het gelukt is. @ Haddock: nuttig werk dat je vandaag gedaan hebt. Overstromingen willen we niet! @ Mark: succes met de cursus. @ Kate: gelukkig dat je er geen moeite meer mee hebt om niet te drinken. Bij dat soort gelegenheden flitst het toch wel eens door mijn hoofd, dat een glas wijn heel lekker zou zijn. Ik doe het natuurlijk niet, maar de gedachte is er, heel even, wel. Het is stil hier, dus ik ga maar weer eens wat nuttigs doen, tenzij Ietje nog even langs komt. Lytse. 23 november 2013 bewerkt door Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Hoi Letje, Naar mij idee kun je alleen maar sterk blijven door een goede stevige innerlijke overtuiging. Je moet het zelf willen en het liefst zelfs een innerlijk fysieke afkeer van alcohol hebben. Hartstikke moeilijk... ik weet het. Ik ben komende maandag drie weken gestopt en ik hou mezelf steeds voor dat ik zo weer een uitglijder kan maken. Maar vooralsnog is mijn overtuiging sterk genoeg :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 goeie avond kanjers, Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een kg. paling gekocht. E30,-- Was echt niet mijn schuld hoor maar ik ging eigenlijk vragen of ze ooit afval hadden voor de katten voor de d.a. ja en daar lagen ze. Die mooie goudgele jongens te lonken naar mij. Tja en toen was ik verkocht hé? Nu eerst even kijken of ze ook smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Lekkerrrrrr Bol. Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Zo... ik heb vandaag ook weer 2 uur geschreven. Meer lukt me bijna nooit op 1 dag. Na 2 uur schrijven ben ik echt moe. En vaak gaat het proces in mijn hoofd nog wel door. In bed lig ik vaak te bedenken wat ik allemaal verder ga schrijven. Dan komen ook vaak de ideeen... Altijd gaaf.... de hele gitaarsolo met blazers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Ha Bolletje, Ik moest meteen aan Die Blechtrommel denken... die ene scene :-) http://www.youtube.com/watch?v=AgMPJV3lk6s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Kom je mee genieten mark? Inderdaad Paul zo worden ze hier ook nog gevangen maar dan vaak met een verkenskop. We hebben die koppen nog al eens zien liggen, en als mensen zich eraan storen moeten we ze eruit halen. Geen fris werkje kan ik je vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goten schoon maar Haddock af. Weet niet meer aan wie ik m'n alu ladder uitgeleend heb. Nu alles met de ouwe houten gedaan, wat 'n looig kreng, zwaaaaaar. Maar wel heerlijk gegeten net, dus nou lekker oppe bank. De uitlenert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Goedenavond lieve mensen. Heb even mijn avatar veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 O, er is helemaal niemand meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Ga ik ook maar weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Jen! Vanochtend niet gelezen Dat biedt perspectief! Daarbij de geen behoefte aan.. Mooi. Ietje, beetje surfen gaat goed! Ha die Kirky! Hier zijn gangetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Beetje surfen Ietje op de golven die komen en gaan Op gevoel de "trek" laten komen en gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Ja haha.. In het begin kan het nog wel eens lastig zijn En kunnen die "trekaanvallen" lijken as een tsunami Maar op een gegeven moment kabbel je voort En buig je mee, als bamboe in de wind Met alles dat op je weg komt Live life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden