Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 november 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

@ Jen: we blijven duimen! Wat goed trouwens dat je niet de aanvechting had om te gaan drinken, de avond tevoren!

@ Hannah: blij dat het wat rustiger wordt voor je. Zennnnn.

@ Bollie: werkse.

@ Kate: klinkt goed voor vandaag. Heb je moeite met de alcohol bij het etentje?

@ Jane: succes met helpen verhuizen.

Ik ga vandaag ook rustigjes aan in huis klusjes doen. Tot later allemaal. Voor iedereen een prettige dag gewenst.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals goede morgen. Ontbijt achter de kiezen en het ochtend ritueel ( waar ik jullie niet mee zal vervelen :) ) weer klaar. Ga vandaag eindelijk maar eens beginnen met mijn cursus grafisch vormgever, zodat ik zelf nog meer aan mijn websites kan gaan verbouwen. Word een flinke klus, dus ben wel even zoet vandaag! Fijne zaterdag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi: mooie avatar heb je gevonden! Wat zijn we blij met onze ervaren frummers hè, zoals Dylan, Paul en Mark. Uiteindelijk komen we allemaal waar we zijn moeten!

@ Wijfie: het zal J. goeddoen om even buiten te zijn. Ik hoop dat het gelukt is.

@ Haddock: nuttig werk dat je vandaag gedaan hebt. Overstromingen willen we niet!

@ Mark: succes met de cursus.

@ Kate: gelukkig dat je er geen moeite meer mee hebt om niet te drinken. Bij dat soort gelegenheden flitst het toch wel eens door mijn hoofd, dat een glas wijn heel lekker zou zijn. Ik doe het natuurlijk niet, maar de gedachte is er, heel even, wel.

Het is stil hier, dus ik ga maar weer eens wat nuttigs doen, tenzij Ietje nog even langs komt.

Lytse.

bewerkt door Lytse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Letje,

Naar mij idee kun je alleen maar sterk blijven door een goede stevige innerlijke overtuiging. Je moet het zelf willen en het liefst zelfs een innerlijk fysieke afkeer van alcohol hebben.

Hartstikke moeilijk... ik weet het. Ik ben komende maandag drie weken gestopt en ik hou mezelf steeds voor dat ik zo weer een uitglijder kan maken. Maar vooralsnog is mijn overtuiging sterk genoeg :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie avond kanjers,

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een kg. paling gekocht. E30,-- Was echt niet mijn schuld hoor maar ik ging eigenlijk vragen of ze ooit afval hadden voor de katten voor de d.a. ja en daar lagen ze. Die mooie goudgele jongens te lonken naar mij. Tja en toen was ik verkocht hé?

Nu eerst even kijken of ze ook smaken. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... ik heb vandaag ook weer 2 uur geschreven. Meer lukt me bijna nooit op 1 dag. Na 2 uur schrijven ben ik echt moe. En vaak gaat het proces in mijn hoofd nog wel door. In bed lig ik vaak te bedenken wat ik allemaal verder ga schrijven. Dan komen ook vaak de ideeen...

Altijd gaaf.... de hele gitaarsolo met blazers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...