mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Die snap ik niet.. onder welke balk? En wat moet ik dan aanklikken? Ik vind het lief van jullie, hoor, al die raad en daad.. hoewel daad.. ik moet het wel zelf doen, natuurlijk. Maar ik snap de raad soms niet helemaal. Lukte mijn tip ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Mark, hoe heb je dat gedaan? AlbertRemmo moet er ook nog op. Lytse en blond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Eerst geselecteerd en daarna op quote: niets; Crt. C en daarna Ctr. V : ook niets. Niet voor dagpact en niet voor slingers. Tjonge. Lytse. Gewoon op Quote klikken en je naam toevoegen aan de lijst Lytse. Dus niet onder de Quote, maar in het grijze vak zelf 17 november 2013 bewerkt door mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Koh als je een bericht aan het typen bent, kan je toch door de pagina scrollen zonder dat je eigen bericht weg gaat? Als je b.v. op een bericht wilt reageren op een andere draad ga je eerst naar die draad toe. Dan kan je ook onderaan reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 O, ga ik meteen proberen met de naam van AlbertRemmo. Bedankt Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goede morgen (nog net op het nippertje.......) DAGPACT Asje Mark Lytse AlbertRemmo Fijne zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Oeps was sneller solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Lukte mijn tip ook niet? Moet ik nog proberen, Mark. Zit nu even moed te verzamelen om dat bericht opnieuw te typen.. Zeg maar: moed om te veranderen wat ik kan veranderen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 @ Lytse, Je klikt bij mijn dagpact op Quote. Dan zie je wat er is gepost. en vul je er tussenin je naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Bolletje, ik was een bericht aan het typen bij "wie is wie".. ging toen even naar de dagdraad, maar bij terugkomst op "wie is wie" was m'n bericht dáár verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Als ik op quote klik en in het grijze vlak ga staan, gebeurt er niets. Ik krijg alleen onderaan de ruimte voor een nieuw bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Als ik op quote klik en in het grijze vlak ga staan, gebeurt er niets. Ik krijg alleen onderaan de ruimte voor een nieuw bericht. Moet je even met je muis in het oude bericht klikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Fruit, neem je grootje in de maling! Ik ben blond en dapper en heb het drie keer geprobeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Had ik gedaan Mark. Ik word er moe van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Als we trouwens nog een tijd zo doorgaan met elkaar vragen over de werking van het nieuwe forum stellen en antwoorden daarop te geven, zijn we binnen de kortste keren allemaal "oudgedienden" hier.. hoeven we het niet eens over alcoholisme te hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Fruit: ik had er een smiley achter moeten zetten, dan was de bedoeling duidelijker geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Had ik gedaan Mark. Ik word er moe van! Lukt mij toch ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Sorry Kohtje, ik ga aan de dag verder. Ik ben niet zo handig hierin. Later lees ik mogelijke andere tips nog wel. Dankzij Mark en anderen heb ik al een aantal basis vaardigheden onder de knie. Ik sta op het dagpact en ik houd het vandaag droog. Hopelijk heb jij jouw bericht dan ook voor elkaar gekregen, dan lees ik dat metten. Als er meer mutsen zijn die niet kunnen quoten, is Aggie's probleem (heeft een hekel aan teveel of foutief quoten) meteen opgelost! Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Als er meer mutsen zijn die niet kunnen quoten, is Aggie's probleem (heeft een hekel aan teveel of foutief quoten) meteen opgelost! Tot later allemaal. Lytse. Niet helemaal opgelost, Lytse.. er zijn altijd mutsen die wél kunnen quoten. Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Als we trouwens nog een tijd zo doorgaan met elkaar vragen over de werking van het nieuwe forum stellen en antwoorden daarop te geven, zijn we binnen de kortste keren allemaal "oudgedienden" hier.. hoeven we het niet eens over alcoholisme te hebben.. Middag, eens kijken of ik kan quoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen, Kame fijn te horen dat het je goed gaat. Ha die Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Multi quoten niet dus.... Nogthans stonden er mijn antwoord vak er wel vier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Hahaha, grappig, het gaat hier ineens nergens meer over :wine: Hey Wijfie vanwaar dat glas wijn achter je berichtje? Gaat het allemaal nog goed met je? Lukt het nog om het droog te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Bolletje, ik heb dat balkje gevonden.. iets met bewaarde berichten of zo. Slaat ie dat automatisch ééns in de zoveel tijd op? Kun je dat zelf tussendoor ook opslaan? Ah.. terwijl ik dit typ komt er ineens "Laatst automatisch bewaard: 13:19:54" in dat balkje te staan en als ik daar dan op klik staat er: "Terwijl je typt, wordt de inhoud van de editor automatisch bewaard zodat je kan herstellen wat je geschreven hebt mocht je deze pagina moeten herladen." Het is weer een learning day, vandaag.. in elk geval geen bad day... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden