Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Goedemorgen lui. Tis alweer zondag. Eerst maar even een bakje zetten lijkt me. 17 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 goed idee.....bakje zetten, ga ik nu doen. goedemorgen trouwens..... eerst even mijn schoen checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) hihi, goedemorgen Toine. ik hoop dat er wat in zit voor je. 17 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen Yvonne en Toine, lekker bakje koffie gaat er wel in. Maar in mijn schoen zit niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen Aicha, Tsja, het was vannacht natuurlijk wel een superdrukke nacht he? Alle kindjes mochten hun schoen zetten, dan kan het niet anders of er gaat wel iets fout. Ik neem aan dat je er een wortel en wat hooi in had gedaan? EN dat je een liedje hebt gezongen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Morgé, ik heb de rest van de tafel maar even gedekt. Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Wow, dat ziet er echt heerlijk uit Mark. Jij ook een goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Morgé Yvonne, en jij bedankt voor het lekkere bakje koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Nou Mark daar krijg ik echt lekkere trek van dus ga ik maar eerst even bunkeren met uw welbevinden. Natuurlijk heb ik hooi en een wortel in de schoen gedaan. Zelfs nog een suikerklontje erbij. En wel 4 liedjes gezongen. Maar nadah, niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Pfff, uhmmmmm , ja, dan ben ik toch bang dat het door de grote drukte is gekomen Aicha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Nou, ik ben diep teleurgesteld in de Sint. Mijn hele dag naar de gallemiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Zat zelfs geen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Mijn schoenen waren bezet! Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ohohoh, dat kan nooit de bedoeling van Sint zijn geweest Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Hahahaha, meesterlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Maar het wordt tijd voor mij om mijn schoenen aan te trekken, tijd om een stevige wandeling te gaan maken. En dat doet me denken aan het feit dat ik A3 toch wel erg mis hier 's morgens!!! Vind dat het nu wel weer lang genoeg heeft geduurd zo. A3, gewoon weer hier komen hoor, mooie avatar uitzoeken... Luitjes, Ik ga er vandoor. Fijne dag, laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ik heb mijn schoen niet gezet er komt niets in hier omdat ik geen schoorsteen heb. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen, hier ook aan de koffie! Mooi gedekt mark, hopelijk hulp bij de afwas hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen lieve mensen, Hier na lange tijd een berichtje van mij. Alles gaat goed nog steeds geen druppel gedronken. Ben hartstikke druk met mijn Ruilkring het gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen, hier ook aan de koffie! Mooi gedekt mark, hopelijk hulp bij de afwas hi! Daar heb ik truus voor hé, gooi een vaatwastabletje erin en klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen allemaal, Voor het eerst sinds tijden gisteren een dag niet gedronken! Dit is de eerste weer. Johanna 01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 @Johanna01 Goed bezig, en nu volhouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Morgu wakkeren... moest even Sjef de weg wijzen naar vandaag, hihi.. . Nu weer verder hier... Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stafkje2 Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Maar..uhh Yvonne, Ik snap er nog niet veel van. Een bericht plaatsen int Forum bijv. Nu ben ik al geen licht en handig nog minder dus mochten er tips komen, hou het simpel s.v.p. Sjef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Goedemorgen, Mark wat een lekker ontbijt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden