Spring naar bijdragen

Donderdag 14 november 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen.

 

De vorige dagen heb ik een beetje geknoeid, maar vandaag zit ik dus weer op de rit.

 

Een paar dingen wil ik wel zeggen.

 

Misschien zou ik dat op het beclofendraadje moeten doen. Maar dat weiger ik.

 

Ik heb een tijd succesvol baclofen genomen. Niet op z'n bb's, maar gewoon volgens voorschrift. Het veel gehoorde advies "luister naar je lichaam" heeft bij mij overigens geen zin. Mijn lichaam eet en drinkt graag en heeft zelden of nooit ergens last van, ik ben onkruid. Baclofen hielp me simpelweg om minder zin in alcohol te hebben.

Waarom ik ermee gestopt ben: ik heb het niet meer nodig.

 

De toon die, met name door bb, op de baclofendraad gebezigd wordt, vind ik een spijtige zaak. Met name Redroos wens ik ondanks die negativiteit heel veel succes.

Ga ervoor, Roos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit schiet ook niet op, heel bericht getypt, klik op plaats..... en foetsie.

 

 

Afijn, het komt er op neer.... geen idee wie Wezel is, behalve dan dat zij Roos kan zijn, maar dat 'roos' had ook voor redroos bedoeld kunnen zijn :blush: 

 

Misschien handig dat mensen die hun naam wijzigen de eerste tijd hun oude naam ook nog even onder hun berichtjes zetten?

Ik ga echt niet bij iedereen zoeken naar oude berichten om zo er achter te komen wie wie is....

 

Maar nog geen koffie zie ik , dan  maar even snel zetten en de gordijnen open doen...

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie ik net Jen, als je op de avatar van iemand klikt  krijg je de gegevens van die persoon te zien en dan rechts ergens kun je klikken op 'geschiedenis schermnamen'  en dan kun je precies zie wie die persoon voorheen was, best wel handig.

Maar ik vind Jen gewoon veel leuker dan Wezel hoor :D

 

En nu moet ik echt aan de slag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, boterhammen gesmeerd...

Mooie foto Aicha.

Ik ben eigenlijk best gek op de herfst, alleen zo jammer dat er een winter achteraan komt :wacko:

 

En die avatar.... hm, moet er nog maar eens goed over nadenken, hij was eigenlijk alleen even voor nood.... :P

 

 

En nu mag ik echt rennen.....

 

Later luitjes, later.

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...