nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 An, dat heeft Ludwig al eerder uitgelegd, lees even terug, volgens mij gisteravond. Jan, ja inderdaad stil hier, voor iedereen even wennen denk ik, hoewel het op het ' oude ' forum ook al stil was de laatste tijd. Ook ik ga stoppen nu, laat genoeg, slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nancy trust en mooie dromen. Ik begin geloof ik opnieuw te forum kleven. Het is ook zó mooi allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Oeps, sorry, zie nu pas dat Soothe het zelf al heeft uitgelegd. Naja, nog ff wennen, dit forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hannah moe is niet zo verwonderlijk na zoiets. Wel veel de frisse lucht in en stevig wandelen ook als je moe bent. De circulatie een goeie boost geven. Wellicht ook door medicatie. Ook dat kan. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Nog een vraag: ik probeerde mijn profiel aan te passen, bijv. vrouw, en mijn interesses. Nadat ik dat had gedaan, zag ik geen kans om die veranderingen ook in te voeren. Ze zijn steeds weer weg en dan ben ik weer man. Wie weet raad? Ik heb trouwens nergens een envelopje staan. Sinds deze week heb ik Windows 8.1. Kan dat ermee te maken hebben? Morgen lees ik het antwoord wel. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Lytse. 14 november 2013 bewerkt door Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ha, ik zie het envelopje. Het zit in die zwarte balk. Er stond een rood 1tje in, dus ik had een bericht! Weer wat geleerd. Nu echt naar bed. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik denk wel aan jullie Heb niet altijd wat te vertellen Dus die Like-dinges Komt goed uit Herr Ludwig! U bent zeer lenig Bewezen feit. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Nah lytse! Ik probeerde ook een vrouw te zijn Hut pikt um miet Dus ben ik maar geen Onbekend. 14 november 2013 bewerkt door marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Zo, nu is alles weer goed. Ik heb mijn koppie in de krochten van internet teruggevonden. Daar slaap ik wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al? En wanneer krijg je een gele kaart, en een rooie? Sommige dingen zijn echt gek eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 But Jaap! That's ok Nescio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hey hey, is dit even wennen. Allez, ik wil maar even laten weten dat de kogel door de kerk is en onze dochter, MET fiat van haar vader, vertrekt richting Australië. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Lytse vast een domme vraag, maar klik je 'bewaar wijziging' aan? Ik denk het eigenlijk wel, maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Met de tijdsaanduiding is trouwens bij mij ook nog iets mis, het is nu al 23:35 maar volgens het forum nog maar net half elf geweest. Nou nu ga ik toch echt slapen. Doei, doei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 oei es, das heftig Australie wel een prachtland, ik woonde er als kind. En nu bestaat er skype gelukkig. gauw gaan sparen dan, kun je ze opzoeken Marjo, wat doet dat liken dan? kun je dat ergens zien of tellen of is het alleen voor je ego als je geliked wordt Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 lekker een vroegertje dan jaap een uurtje extra slaap en voor mij lezen zo op bed lekker koppie heb je weer☺ truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Jaap even bij profiel GMT+1uur Brussel Parijs etc Vinkje aanpassing staan laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 die heb ik ook even geleend heer Ludwig, thnx nu ben ik ook weer bij de tijd ga ik vast elkkerder slapen zo slaapwel frummers jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Liken, Lady Is voor mij iets zeggen soms Zonder dat ik woorden hoef toe te voegen Geen ego-ding Integendeel Al die woorden Ik bezin me Schat mensen op waarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 nee ik bedoel als jij mij liket dat dat goed is voor mijn ego? een vraag dus wat kan iemand ermee die jij liket dat is toch je duim omhoog steken bij facebook? en hier vind ik leuk aanvinken? waar komt dat dan?Ik kan helemaal niet zien als dat gedaan wordt of is dat dat oranje signaal van populair wat ik zag ergens/ Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nu zijn er de gemeentelijke her-indelingen Dan spreken we wel van Friesland he Daar woont Marjo... I don't give a shit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik mag je. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 trouwens ik zag dat herr Ludwig ook meteen uitgelogd was, dus je blijft hier niet nog een kwartier ingelogd als je weg bent en via naam aanklikken kun je precies de status zien ook als men op een ander draadje zit wel handig, dan hoef je nooit voor niets te wachten. houd ik wel van oftewel me like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Heb je weer wat bijzonders Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden