rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dag allemaal, Ik kon steeds niet op het forum en moest een nieuw wachtwoord aanvragen! Hebben jullie allemaal dat nieuwe account ingevuld? Lytse, Nee Lytse, integendeel. Ik kreeg via de mail, een bericht van tactive, dat het forum weer werkte, met een link, naar het nieuwe forumadres. Heb dit meteen in mijn bladwijzer gezet, en hoef nu zelfs niet meer in te loggen. Wonderlijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hee Rapi, Als je op mijn avatar klikt, krijg je dan mijn volledige naam te zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi Lytse, nee hoor, we zien jouw privégegevens niet, die zijn alleen zichtbaar voor jezelf. Ik heb geen nieuw account hoeven in te vullen, ik kan alleen niet rechts inloggen en doe dat nu via Forumdeelnemers, links. Rapilos, ik denk dat je het gewoon kunt aanklikken hoor, maar ja, wie ben ik, misschien heeft iemand anders hier straks een antwoord op?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Lytse Nee hoor, ik kan alleen je leeftijd en geboortedatum zien in profiel. Ook je naam onder je avatar kan ik niet zien. Schrok ook, toen ik mijn naam ineens zag staan, maar kan dit dus alleen zelf zien En nu ga ik eerst even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Schrijf ik een stukje en scroll even naar boven: stukje weg! Ik ben hier aardig gestrest van geraakt. Eerst dat heen en weer mailen naar de forumbaas zonder resultaat en nu eindelijk hier. Je zou er een sik van krijgen. Jane heb jij wel dat account ingevuld? Ik ga eerst maar even iets anders doen! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Voor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ah... zo kan het dus ook. Had al even wat voorbeeldjes onder mijn vraagtekentjes gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Account invullen??? Wat zijn jullie toch allemaal aan het doen? En je kunt toch gewoon rechtsboven bij "aanmelden" inloggen? Ik heb daar tenminste geen problemen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) deze zou bv groot genoeg moeten zijn...plaatje aanklikken, dan klik met rechts..dan opslaan als...dan kan je kiezen waar, doe je desktop en dan save.. daarna kan je hem hier uploaden 14 november 2013 bewerkt door Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Zijn jullie ook je priveberichten kwijt? En er mogen nog steeds maar slechts 50 bewaard worden. Dat is toch wel een minpuntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 alles is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi Jaap, Inderdaad geen Pb's meer. Hoe triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Klopt, had ik hier gisteren al gemeld, weg pb's. Jammer, als ik het van te voren had geweten, had ik het een en ander opgeslagen. Dylan, ik hoefde geen nieuw account aan te gaan of zo, maar kan niet inloggen rechts. Zie mail van een uurtje geleden. Toch hier en daar nog wat probleempjes dus op de site. Nou ja, zal wel een megaklus geweest zijn, dus eh....mijn complimenten Tactive! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 deze zou bv groot genoeg moeten zijn...plaatje aanklikken, dan klik met rechts..dan opslaan als...dan kan je kiezen waar, doe je desktop en dan save.. daarna kan je hem hier uploaden Sorrie Lenie, het lukt echt niet. Ik heb gedaan wat je zei, opgeslagen bij afbeeldingen, maar toen ik het in mijn profiel wilde zetten, kreeg ik het poppetje van alcoholdebaas. Weg bloem, Heb het toen maar weer verwijderd. Snap trouwens niet wat je bedoeld met; doe je desktop en dan save. Oliedomme vraag waarschijnlijk, maar wat is je desktop dan precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dylan, Bij mij staat geen aanmelden, rechtsboven. Alleen het woordje afmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hoi Lytse Je hebt toch een account. Je bedoelt je profiel vermoed ik. Je bent een vrouw, als dat er staat komt het onder je avatar. De rest is niet zichtbaar op het forum. Geboortedatum is ook leuk, dan krijg je erg veel feli's. Hobby's erbij kan ook. Dat ziet men als men je profiel aanklikt, dus verder helemaal niets. Geen echte naam of adres. Verder geen redenen tot enige ongerustheid hoor. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapilos aanmelden staat er na afmelden. Je bent nu toch aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapilos aanmelden staat er na afmelden. Je bent nu toch aangemeld. Ja, en laat het maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Maar Soothe, ik bedoel Ludwig, je bent wel een beetje muzikaal zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik lig hier plat van het lachen. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nancy hoi Als je inlogd moet je wel aanmelden aanklikken in het zwarte veld, doe je dat wel daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hahaha, ik langzamerhand ook, Wezel, wat zijn we toch allemaal bezig! Maar we komen er wel..........weer, ooit, eens, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Oh, even uitproberen Ludwig, wacht even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Jawel Rapilos. Muziek is mijn alles. Maar meer een luisteraar dan perfect vertolker. Groet en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ha,ha, gekkenhuis he , Nou mensen, ga er even uit Krijg vierkante ogen. Beetje gefrustreerd ook, om dat rotplaatje. Even gedachten verzetten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden