rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ja, Ha Lenie, Snap niets van opslaan en uploaden. Sorry hoor, Voel me ook wel een beetje oliedom. Dat heb je er nou van als je altijd \ denkt; Het zal wel, kan mij het schelen Laat maar staan, Dat witte lijf in de zwarte nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ja, je hebt gelijk Agnieta, ik zie het nu ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik denk idd dat iedereen een mail heeft gekregen, Jane, net als ik. Agnieta, ik zag net op mijn mobiel dat jouw pb-tjes nu ook doorgestuurd werden naar mijn mailadres.. dit kun je overigens wel uitzetten, geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapilos; Daar lees je wat iemand zit te doen momenteel, gezien? Hier onder ook, als je met je muis over de naam gaat zie je waar iemand wat bekijkt. Ja warempel, De techniek staat toch voor niets he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dylan, er is nog niets gebeurd en ik snap er nu al niks meer van... Mijn avatar was dat met dat potlood en lineaal.. Moet ik nou straks op jouw vraagtekentjes klikken???Ja,dat kan. Maar duurt nog wel even, moet eerst even weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Toine heeft me meteen alweer op een idee gebracht (dankjewel, Toine!), ik ga even de kip in de marinade leggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Rapi.. rechtsbovenin staat je naam met een pijltje..klik daar op en daarna op "mijn profiel".. als je daar bent ga je met je muis op je avater staan, dan komt er wijzig in beeld...dan klikken en dan kan je een plaatje uploaden van je pc. ik zelf vind het altijd makkelijk om het van mijn desktop te uploaden, dan hoef ik niet zo te zoeken.( en daarna makkelijk te verwijderen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) en hoe kan ik het aantal berichten wijzigen per blad? wezel zei gisteren via instellingen, maar ik zie die niet. en dan ook nog eerste bericht en laatste bvericht per blz kan dat ook nog, of op een andere manier snel? nu sleep ik steeds dat blauwe ding rechts naast de blz op en neer en wat betekent multi quote?? AAagje nog steeds 14 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Lenie, Met jouw tips kwam ik al heel ver. Maar hij zegt steeds; Bestand is te groot, max 50 of zo iets Nou ja, blijf ik nog maar even wit he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 wat voor plaatje wil je rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 ga even boodschappen doen...zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 wat voor plaatje wil je rapi? Dat van die zonnebloem, Maar weet natuurlijk niet of jij ook die afbeeldingen kan zien in mijn bestand. Of is dat standaard ofzo? Hemeltje, wat ben ik toch een digibeet he (dat noem je toch zo) Maar goed, ga jij maar even lekker boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 instellingen gevonden maar niet hoe ik meer dan 2 berichten per blz tegelijk kan zien of heeft dit met lettergrootte te maken? iemand een suggestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ha,ha, Het lijkt wel computerles hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 kijk jij ff op je envelopje rechts boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Zo, eten is klaar, voor twee dagen! Vandaag gebakken aardappeltjes met magere hamburgers plus doperwtjes (lievelingseten van jongste zoon, hoe makkelijk!) en voor morgen de kip en nasi a la Toine!! Thanks!! Leuke avatar, Agnieta! Klopt, Rapilos, soms zijn ze te groot, had ik ook, even op zoek naar een andere. Hoe je het namelijk verkleinen moet, weet ik ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 kijk jij ff op je envelopje rechts boven Gedaan! Beantwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Kan geen andere afbeeldingen vinden Nancy, Ze hebben allemaal verschillende formaten Maar allemaal te groot Weet ook niet hoe te verkleinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik ook gedaan Jane , en beantwoord!! Rapi, heb je nog gegoogled op 'Plaatjes voor avatar" ?? Dan zie je er heel veel die wel geschikt zijn voor hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 instellingen gevonden maar niet hoe ik meer dan 2 berichten per blz tegelijk kan zien of heeft dit met lettergrootte te maken? iemand een suggestie? Twee berichten per bladzijde? Dat is wel erg weinig....iets klopt er idd niet en volgens mij heeft dat niet met lettergrootte te maken...Paul? Dylan? A3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 en het is op mijn inlogscherm 15.50 u superwintertijd???? gauw wat doen, bijna vijf uur dus, schrikken! laterzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ja Nancy, Goede tip. Plaatjes voor avatar opgezocht. Opgeslagen in afbeeldingen. Wil ik het in mijn profiel zetten, , is mijn plaatje geblokkeerd, omdat de afzender anders mijn computer zou kunnen traseren of zoiets. Kon hem wel openen, maar durf dit weer niet , uit angst, dat dat toch weer niet veilig is. (Zit een goede beveiliging op dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dag allemaal, Ik kon steeds niet op het forum en moest een nieuw wachtwoord aanvragen! Hebben jullie allemaal dat nieuwe account ingevuld? Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ha,ha Jane, Zit inmiddels ook al de hele middag achter de comp. En wilde nog wel zoveel nuttige dingen doen vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Als ik het goed begrepen heb, zien jullie mijn naam niet staan, onder mijn nog niet aanwezige avatar. Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden