Jen Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goedemorgen mensen. De vorige dagen heb ik een beetje geknoeid, maar vandaag zit ik dus weer op de rit. Een paar dingen wil ik wel zeggen. Misschien zou ik dat op het beclofendraadje moeten doen. Maar dat weiger ik. Ik heb een tijd succesvol baclofen genomen. Niet op z'n bb's, maar gewoon volgens voorschrift. Het veel gehoorde advies "luister naar je lichaam" heeft bij mij overigens geen zin. Mijn lichaam eet en drinkt graag en heeft zelden of nooit ergens last van, ik ben onkruid. Baclofen hielp me simpelweg om minder zin in alcohol te hebben. Waarom ik ermee gestopt ben: ik heb het niet meer nodig. De toon die, met name door bb, op de baclofendraad gebezigd wordt, vind ik een spijtige zaak. Met name Redroos wens ik ondanks die negativiteit heel veel succes. Ga ervoor, Roos! blikje en Trijsje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Aha, ik ben niet meer alleen? Aicha, google en bing zijn er ook. Goeiemorgen, mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Dit schiet ook niet op, heel bericht getypt, klik op plaats..... en foetsie. Afijn, het komt er op neer.... geen idee wie Wezel is, behalve dan dat zij Roos kan zijn, maar dat 'roos' had ook voor redroos bedoeld kunnen zijn Misschien handig dat mensen die hun naam wijzigen de eerste tijd hun oude naam ook nog even onder hun berichtjes zetten? Ik ga echt niet bij iedereen zoeken naar oude berichten om zo er achter te komen wie wie is.... Maar nog geen koffie zie ik , dan maar even snel zetten en de gordijnen open doen... 14 november 2013 bewerkt door Yvonne blikje en jackie1963 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goedemorgen yvonne, Is goed idee, mijn naam was jan1000 maar misschien moet ik dat er dan maar weer opzetten. En nu eerst... Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik vraag me overigens af warom ik geen oudgediende ben, ik denk dat ipv datum gekeken wordt naar aantal berichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Klopt Jan, er wordt naar het aantal berichten gekeken... Ennu... bij jou is er wat mij betreft geen twijfel mogelijk hoor . Ook goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ik was al aan het twijfelen Von om weer gewoon Jen te heten. Bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Hihihi.... heerlijk Jen Welkom terug. 14 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 'k Moest toch even proberen of die naamsverandering werkte... haha. Maar eigenlijk vind ik het niet handig als iedereen zich afvraagt wie ik in godsnaam ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Voor ons Von: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Dat zie ik net Jen, als je op de avatar van iemand klikt krijg je de gegevens van die persoon te zien en dan rechts ergens kun je klikken op 'geschiedenis schermnamen' en dan kun je precies zie wie die persoon voorheen was, best wel handig. Maar ik vind Jen gewoon veel leuker dan Wezel hoor En nu moet ik echt aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Hmmmmmm, ik wil zomer.... 14 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 dat viel echt niet op dat jij zomer wilt. Ja je kan dat nagaan, maar ik ga de mensen nu ook niet aan het werk zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goedemorgen Jen en Vonneke, nou ik mis toch wel een beetje de bekende avatars. Moet nu steeds kijken 'links boven' wie wie is. Maar zal wel wennen op den duur. Lekker bakkie Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Het is toch echt herfst hoor Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Hmmmmmm, foto beetje klein maar als je er op klikt zie je hem heeeeeeeeeeeellllllllll groot. En ik vind hem zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Jan is ook weer hier, ook een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Nou je went wel snel ze Aicha. Ik vind dat zonnetje al wonderwel Vonachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) zo, boterhammen gesmeerd... Mooie foto Aicha. Ik ben eigenlijk best gek op de herfst, alleen zo jammer dat er een winter achteraan komt En die avatar.... hm, moet er nog maar eens goed over nadenken, hij was eigenlijk alleen even voor nood.... En nu mag ik echt rennen..... Later luitjes, later. 14 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 goedemorgen allemaal, alweer tijdje geleden dat ik hier was........... alvast een fijne dag gewenst toine neman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Goedemorgen Toine. Dat moet lang geleden zijn dat je hier was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Een goedemorgen, Ik dacht, ik kies een duidelijk logo. Is dat gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 denk 2 jaar geleden................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden