Jan1000 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Het is een eigentijds forum geworden met mogelijkheden je naam te veranderen, eigen avatars, snelmenus etc. Mooi! Ik vond echter het oude forum juist krachtiger op een eental vlakken en zie nu ook dat mijn draad het jaarpact of kilokiller hele andere emoticons toont als je terug kijkt en ook door de war schopt! Het is te doen, maar ben de binding met de interface kwijt, met de frummers hier en met mijn eigen identiteit. Ik voel mij niet gemotiveerd op deze lijn door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Waarom Jan? Als ik eerlijk mag zijn, klinkt het nogal irrationeel wat je zegt. "Nu ik met windows 8 moet werken raak ik mijn identiteit kwijt die verbonden was met DOS, dus ik werk niet meer met PC's" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Jan, ik heb gereageerd op het andere draadje. Ik proef je frustratie en ook iets van onmacht en teleurstelling. Ken je die reclame : komt goed, schatje. Wacht eventjes af, een daggie of twee , en dan weer ff verder denken wat je wil. Je bent trouwens tot niks verplicht he, kanjer! Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Ja beiden hebben jullie gelijk. Ik ben geschokken hoeveel bewerkelijker het pact is bij te houden. Nancy, ja zeker niet over een nacht ijs gaan! Nu maar gauw slapen. Genoeg problemen besproken met mijn zoon van 19 en zijn nieuwe school en eerste negatieve schooladvies. En is al zijn tweede mbo poging. Wordt daar ook doodongelukkig van. Maar hij natuurlijk ook. Het niet kunnen delen en er met hem altijd alleen voor staan breekt op soms even. Lastig om los te laten ook. 13 november 2013 bewerkt door Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 wie is nou weer Ludwig? ik ben bang dat ik nick veranderen niet zo kan volgen wezel nog net dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 wezel verraadt zichzelf ook direct he Maar Ludwig heb ik, sorry, toch ook wel door. Plaatjes he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik zit hier ineens in mn uppie zie ik kan ook niemand me helpen dus mijn broodbakmachine wil niet open en er zit een brood in ik had er nog een willen bakken morgen 2 mensen blij willen maken, nou ja pech teleurgestelde A-technicus hier naar bed dan maar truste mn maantje is er tenminste nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik ben er nog, maar ik ken niks van broodmachines. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Jan, je hebt het momenteel niet makkelijk, dat is me wel duidelijk. Kids in hun tienerjaren, tja, kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.. Toch komt het goed, als de basis maar goed is/was, komt de rest ook wel goed. Heeft gewoon z'n tijd nodig. Een beetje vertrouwen Jan, kompgoehhh ! 13 november 2013 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 staat bij jou de tijd ook een uur achter nance? Jan, houd je taai he, ook je zoon komt er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik ook niet meer wezel helaas en mn huiswerk is ook niet af echt weg nu dus sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Tjee, zeg, dit is wel even wennen Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik ga ook mn naam veranderen. Deze stamt nog uit een rottige periode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik ga wel de carnaval missen die wel eens spontaan losbarstte op het oude forum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik krijg wat van al die naamsveranderingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi mensen. Als jullie bij instellingen de klok op GMT+1uur zetten. Voor Brussels Parijs etc, zie je de juiste tijd bij de berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Haddock, Niet zo moeilijk doen kerel. Sommige mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Carnaval kan nog, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zeg uh, Ludwig, wie ben jij eigenlijk met je moeilijk!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik heb mn vorige naam nog even als handtekening gezet Haddock :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Tijd om te slapen. Veel gesport weer. De show in Leeuwarden gaat door. Heel gaaf. Work to do !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Heel goed, vrouw Otje! Dank. Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 De show in Leeuwarden gaat door. Heel gaaf. Work to do !! Succes Wotje, uh, Oman, uh, Otje! Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ludwig, Ludwig, ik ken helegaar geen ludwiggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden