bolletje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Kun je dat niet gelijk ook voor mij doen Akkie, kan ik kijken hoe ik mijn avatar kan plaatsen? Zit er tegenaan te hikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 maar ik zie helegaar niks over mezelf...w aar zien jullie dan je eigen info? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Links onder je avatar, Yvonne, of erop klikken 13 november 2013 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hihi, ik heb het gezien.... heb mezelf 'van Beusekom' genoemd indertijd en geboren op 1 januari 2015... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 En.... hopla, deze maar even als avatar voor nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zo, uit bed, ook maar ff 'n ava geplaatst. Mis de vrolijke kleurtjes wel. Nu eerst ff eten. De nagtdienstert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi allemaal, wennen ja, leuk ook moet nog even pluizen hoor (moest ik in 2009 ook) Onder staat wie ingelogd is Aak. Ik ga zo eten, effe tv kijken en vervolgens naar bed. Drankvrij vandaag. Morgen zoek ik het wel verder uit. Truste voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 enne ik doe met je mee Soothe ook al heb je het mij geleerd. oudgediende pppfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Welke vrolijke kleuren mis je dan Had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Wat een gezellige boel hier, mooi hoor ! En je kan ook liken. Wauw. Complimenten meneer Cactus ! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 hoe zetten jullie die plaatjes erop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 tnx aakie, die van jou is ook heel leuk, weet ik eindelijk hoe mijn plantje er uit gaat zien als het eindelijk eens groot zou gaan groeien... Trouwens zijn mijn lettertjes nu opeens heel spontaan wel heel klein Welke plaatjes Jane? bedoel je de avatarrs?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Woehaaaa, aak, je bent veertien volgens jouw gegevens... Pupje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 pubertje Aak. Ik heb een plaatje maar krijg het niet op de plek waar ik het wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Jane, bovenin rechts op je naam klikken... dan krijg je ook je avatar te zien, als je met je muis daarover schuift krijg je links boven in dat plaatje de term 'wijzigen' te zien, daar klik je op... en volgt de verdere aanwijzing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Aak, als ik op jouw foto klik krijg ik alles in beeld van je..... Groep Members. Actieve Berichten 5709. Profielweergaves 19. Titel Lid Ervaren Forummer. Leeftijd 14 jaren oud. Geboortedatum Januari 1, 1999. Geslacht Onbekend Zeg ik liever niet Dit dus.... 13 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 denk dat je bij mij net zoiets in beeld krijgt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Wat krijg je in beeld als je op mijn pasfoto klikt dan? Leuk Wijfie, mooi dat het gelukt is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hihii.... gaat jullie ook niks aan dat ik tegen de zestig ben .... Zie je ook mijn achternaam er bij staan? Ik stond er ook standaard als man hoor wijfie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Mijn avatar is wel erug piep hé kanjers? Ik moet hem toch op hoogte 50 en breedte ook 50zetten hé? 13 november 2013 bewerkt door bolletje Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Uhmmmm Aakie, die kiezels zijn van Wijfie hoor, niet van Jane, die zit nog te zweten op haar pasfoto... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Heel piep Bol Ik heb er gewoon helemaal geen waardes aan gegeven.Waardeloze pasfoto dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Toch maar een wat 'stoerder' avator... En ik ben het niet... Het is Jim Kerr van de Simple Minds, mijn helden! 13 november 2013 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 sjoet Vonnie, ik probeer het maar te kopiëren, maar lukt me niet. Staat verrekte weinig over je in. Jane is tenminste een man van 52 Hahahaha, ik wist wel dat ze ballen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Toch maar een wat 'stoerder' avator... Hahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden