Spring naar bijdragen

Woensdag 13 december

Zeeman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Knuffie,

Ik heb er inderdaad met Tineke over gepraat en nagedacht. Maar Frans is onze taal niet. Ik heb zelf zeker wel 6 jaar franse les gehad. Maar kom er nu nog niet uit. Ik heb veel kennissen in de watersport, die door Frankrijk varen en het prachtig vinden. Maar allemaal zitten met de taal. Als er eens iets gebeurt.
En aangezien, ik last heb van paniekstoornissen (gelukkig steeds minder) lijkt het me dan in Frankrijk moeilijk, voor mij. Maar mochten wij eens zover komen. Zal ik zeker gebruik maken van je aanbod.

bedankt, liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Knuf,

Wieberen is geloof ik Rotterdams voor opzouten hoe zeg je dat? vertrekken, ophoepelen, enz. enz.

En die trek, nee dat is gelukkig niet 400 dagen zo erg geweest, maar de eerste maanden waren killing vanaf 16.12 uur, ik kon écht de klok erop gelijk zetten.

Dan ging ik richting wat zullen we eten? eerst maar een wijntje, mmmmm, ging wel, nog een, hee, laat ik die-endie nog even bellen, klok-klok-klok, ondertussen rommelen in de keuken, nog een wijntje, (4e) lekker hoor, bel-bel-bel helemaal opgeleukt, joligheid tegen buren en kinderne (in de zomer het signaal om naar buiten te trekken met wijn en al, in de zon, nog warmer, nog een wijntje (soms nog een fles, buuf proberen zover te krijgen om samen te komen of chinees halen) affijn zo ging het door tot 8 uur dan viel ik in slaap voor een uur, anderhalf uur en dan wakker schrikken en de kids naar bed doen "mamma is gewoon moe jongens" ik schaam me dood.

Door veel van die momenten heb ik gewoon moeten tandhakken, het interessante voor jezelf is erwel vanaf na 6 weken (dan denk je ook, joh ik kan best zonder zie je wel = valkuil).

En nu is het even weer erg, maar geen haar op mijn hoofd piekert om wijn te kopen. Dan ga ik voor gaas. Van maart tot november ging het eigenlijk wel goed dus vrees niet, dit zijn gewoon (ook met A) mijn donkere en sombere dagen.

Suc6 7 en 8 en sla die Gremlin murwf !!!!

Trust,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal.
Ben vanavond weer aan het modelschilderen geweest. Ging erg goed. Ik ben net aan het bijlezen geweest maar ben nog maar halverwege en ik wil nu naar Betje toe.
Ik wens iedereen een goede nachtrust en alle mensen die met Gremlins in de weer zijn een succesvol gevecht. Ze zijn best verslaanbaar, je moet ze in elk geval niet hun zin geven, dan voelen ze zich weer sterker worden en kom je nooit van ze af...
Morgen gaan we d'r weer voor. ('s Middags pas, want 's morgens ga ik weer grafiek doen)

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, Rita, is onze minister van vreemdelingenzaken. Het kabinet van ons is al vanaf vanmiddag bijeen voor een spoed debat. het is nog steeds niet afgelopen. Niemand weet wat er nu met onze regering gaat gebeuren, een beetje spannend voor ons Nederlanders.

Ik ga niet ten onder vanavond aan die Gremnlins, dat verrek ik gewoon.
Knuffie is het bij jou vanavond ook zo sterk aanwezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje
Blij om je toch nog even te 'horen'! Ik heb hier vanavond erop los gemept maar het is goed afgelopen, allé, toch voor mij want die gremlins zijn naar huis met een blauw oog en een bloedneus, haha!!:)
Had je een 'live' model voor je of is het uit een boek en is het goed gelukt? Ik zal stoppen met vragen stellen en wens je bij deze een goede nachtrust!!
Veel groetjes van knuffie!!

Hoi marion
Bedankt voor de toelichting, ik zal vanavond nog even op de nederlandse post kijken zodat ik beter begrijp waarover jullie het hebben, ok?!
Tof dat je niet hebt toegegeven aan de gremlins, ik ook niet, hoor! En olé, wat voelen we ons weer sterk vandaag!!:D

Hoi houtje
Soms heb ik het moeilijk met jullie woorden en uitdrukkingen maar vanaf nu zal ik het gewoon vragen wat het betekent, ok!
Ik ben wel blij om te horen dat de 'trek' verminderd en dat het met de tijd wat makkelijker wordt!! En, proficiat met jouw 400 dagen!!!!! Ik wou dat ik al zover was!! Maar zoals je zegt, dag per dag of uur per uur en ik kom er wel!!

Veel liefs van knuffie!!

Even een taalfoutje aangepast!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje, hou vol meid. Niet toegeven. Het lijkt me trouwens ook helemaal niet goed zo kort na een operatie, om iets te drinken. En Knuffie, jij ook volhouden hoor, maar ik heb het gevoel dat jij het gevecht al voor een groot deel gewonnen heb. Nu ook nog de laatste loodjes.

Houtje, ik zat niet te kijken naar dat debat. Vandaar. Maar dat mens is stronteigenwijs, dus ze zal wel voet bij stuk houden.

Marieke, mijn zoon had ook erg veel uitval op het HBO, en zieke leraren werden ook niet vervangen. Die knullen moeten het uiteindelijk toch zelf doen, bij een andere richting zal het niet veel anders zijn. Alleen vindt hij het dan misschien leuker.

Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken. Welterusten allemaal.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...