Spring naar bijdragen

Woensdag 13 december


Zeeman

Aanbevolen berichten

Knuffie, ja eng he als je aanmelding eenmaal gedaan is. Je kunt alvast beginnen met je alcohol schrift bij te houden. Bij mij werd het op een gegeven moment uitgesteld, ik was teleurgesteld, boos eigenlijk alles tegelijk. Ik had mij zo gefocust op die ene datum en toen dat niet doorging.....
Maar nu ben ik lekker op dreef, even wennen elke week optijd je huiswerk inleveren. En als een kind weer zo spannend, heb ik het goed gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben niet boos hoor Knuffie, in feite opgelucht omdat vandaag een paar dingen enigszins opgelost zijn. Maar ik ben heel erg moe, en ik heb teveel gedaan vandaag. Het probleem is eigenlijk dat ik een beetje last heb van een burnout, te vroeg weer ben gaan werken, en te veel dingen moet doen náást mijn werk, waar ik te weinig tijd en energie voor heb. Toen ik nog dronk was ik gewend maar door te gaan, en daarbij het ene na het andere glas naar binnen te gieten. Maar als ik niet drink lukt me dat niet, en daar kan ik nogal moeilijk aan wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, het OV vervoer heeft het afgelopen week nog slechter voor mij gemaakt. 6.05 de bus, 20 minuten op de trein wachten en 5 voor half 8 op m'n werk. Ik moet om half 8 beginnen, voorheen was iedereen gewend dat ik om 7 uur aanwezig was, even gezellig bijkletsen. Maar dat is helaas voorbij, ga echt niet voor 6 uur met de bus. En ja, een goed boek erbij en dan vind je het nog erg dat je eral bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien

Ja, ik vind het ook best eng!! Ik heb reeds voor vandaag het alcoholschrift ingevuld, over de zin in enzo, Ik hoop dat het me helpt om mijn eigen valkuilen te ontdekken!!
Ik hoop dat ik na een tijd ook kan zeggen dat het me goed doet maar nu ben ik een beetje bang ervoor, raar, hé!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, vlgs mij krijg je eerst ook nog een meel met de vraag of je wel echt wil! Niet schrikken dus, niet afhaken en huppakee, vooruit met de geit, kop ervoor, schouders eronder, beste beentje voor etcetcetcetcetcetcetc enzovoort

Anna, dank voor je steun. Je bent ietwat genuanceerder, dan toch welnietdanenzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, wat een ellende. Mijn oudste zoon is er ook erg op achteruit gegaan door die nieuwe dienstregelingen. Hij mist nu precies een aansluiting, kan daardoor vaak, de laatste bus die vlak bij ons stopt niet halen (die rijdt nu net voor half zes 's middags), en is daardoor zeker 40 min. later thuis. Voor mijn jongste is de nieuwe regeling juist weer wel een voordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

BamBam, bedankt voor de toelichting, ik ga op mijn tandjes bijten en er écht voor gaan!!!

Cato, ik voel dat ook zo aan , moeilijk om zo te zeggen wat je voelde en wat de omstandigheden waren enz... Maar zoals je zegt al doende leert men! Ik ben nu eenmaal een persoon die het moeilijk vind om haar gevoelens te verwoorden!!

Er zitten wel wat gremlins in mijn buurt maar dat zal door de nieuwe start die ik nu concreet neem komen, zeker?!?!?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, kom er net achter dat het morgen donderdag is en heb nog niets aan mijn huiswerk gedaan, dan is juf niet blij en ik nog minder. Zat lekker achter pc en onderwijl kerstkaartjes te schrijven.
Hoe zo steun van mijn man, hij maakt mij er attent op of ik mijn huiswerk al gemaakt heb, heerlijke vent toch? Dus nu even onderbreking tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie en Stien, ik vond dat alcoholschrift in het begin ook moeilijk. De omstandigheden waaronder ik begon met drinken waren iedere dat hetzelfde: eten koken. Wat ik dacht? Ik ben moe en ik wil wijn. Ook iedere dag hetzelfde. Pas in de loop van de tijd leer je nuances aanbrengen, en pas als je niet meer iedere keer iets drinkt, merk je dat er toch verschillen zijn in stemming, en hoe je je voelt en zo. En als je een poosje niet drinkt, leer je wel heel veel uit de beschrijving van heel sterke trekmomenten, en ook van de missers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Knuf

Opties
Douchen heel heet en darna heeeel koud
stofzuigen
zingen buiten in de tuin in je blote kont
koelkast schoonmaken
vloer dweilen
met koekenpan heel hard om je heen slaan en alle Gremlins raken waar je ze raken kunt
Heb je een lief, vlgs mij wel
Als tie thuis is verleid hem
Is tie niet thuis, bellen en zeggen dat tie als de gesmeerde bliksem thuis moet komen
Nou en als deze opties allemaal afvllen bedenk ik nog wel wat anders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha BamBam, is het ook ok als ik hier typ in m'n blote kont???

Ik heb reeds zoveel water gedronken dat het peil tot aan mijn ogen staat!!! Ik mep en mep maar om me heen en krijg het gevoel dat als ik er eentje doodmep dat er 2 terug in de plaats komen!!
Ik ga even dat alcoschrift invullen, misschien leer ik er later dan wel uit!!
Groetjes en bedankt voor jullie steun!!!

Enne BB, Ja, ik heb een man en 4 kinderen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...