Spring naar bijdragen

23-01-2007

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 557
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Even een officiële felicitatie voor BamBam, die vandaag vijf maanden ADB is: BAMBAM, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!:musicnote::present::heart:
En dat er nog maar veel maanden achteraan mogen komen!

Het is koud vanochtend, en ik moet mijn ruiten krabben zie ik door het raam. Maak er allemaal een mooie dag van, kleed je warm aan, en hou het droog!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gefeliciteerd BamBam en zie moeder natuur geeft je gelijk een kadootje; de vrieskou waar je zo'n zin in had.

Ik geloof dat het goed is voor je zelfvertrouwen als je ziet hoe lang je je bij je voornemen hebt gehouden. Je zelfvertrouwen groeit en zoals mevr Ford al zei; dan wordt je vanzelf een beetje trots.

Ik zit al een uur een beetje te treuzelen, ik haat de kou Maar ik zal toch moeten anders komt de juf te laat en dat kan niet...
Ariel, heb je geen kamertje voor mij over? Het zal me vast goed bevallen in het land van Ayrton Senna.
Ik was helemaal fan van die man, net een tiener maar dan wel op een volwassen manier natuurlijk:D

Twan,
Als je vandaag het weerbericht schrijft wat dacht je van een plaatselijke warmtestroom zo over de zeeuwse eilanden? Moet kunnen, de elfstedentocht voor BamBam en een heerlijk zonnetje voor mij.

Ik zal nu echt moeten, sla nu al onzin uit dus dat voorspeld niets goeds voor mijn arme leerlingen.

Iedereen een goede dag!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Jeeeetje, wat schríjven jullie veel op een avond! Was ik ff wezen werken en naar kursus, kom ik om tien uur thuis, is er geen bijlezen meer aan...
Maar wel gezellig van wat ik er zo van gezien heb!
Heb mijn boterhammetje al op, ga nu de beestjes verzorgen en dan maar weer aan de slag. Vanavond een etentje met een club waar het normaal gesproken op een bacchanaal uitdraait, maar eens zien hoe ik me daar doorheen worstel.

Een fijne droge, koude en zonnige dag gewenst,

liefs,

Droefie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Mick.

Mag best hoor, zeggen dat vijf je lievelingsgetal is, vin ik schattig. Nog wel je tandjes gepoetst?

Wij tellen nog ff vrolijk verder.

Het vriest hier, wliswaar nog maar 1 graadje maar het vriest, bbbrrrrr, lekker.

Droefie, misschien, heel misschien zou je moeten overwegen niet te gaan vanavond. Ga je wel, bestel een lkan water en wapen je tegen vragen die gesteld worden over waarom je niet drinkt.

Heb allemaal een goeie dag.

Alleen vandaag drink ik niet.

Ferry:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd BamBam, sorry dat ik dat net even niet gezegd heb.

.... ik kan natuurlijk ook de BOB zijn vanavond....

We hebben trouwens alletwee geen zin om te gaan want veel en veel te druk geweest de laatste tijd....

Nu moet ik echt weg, werk ze allemaal, of sukses met wat je ook maar gaat doen of wilt bereiken.

Dooooeeeiiiiiii.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de gassies zitten op de fiets (nou ze zijn al op school hoop ik) ik zag ze de straat uitrijden, mutsen, sjaals die ik zo liefdevol om hun tere koppies had gevleid, werden afgerukt en in fietstassen gepropt. Wat is dat toch dat een muts niet stoer is?

Ik zag mezelf hoor zeg 30 jaar geleden ik had ook nooit een muts op en kijk, ik leef nog. Tegenwoordig heb ik gewoon wél een muts op, zo'n fleecepet met kleppen, geen gezicht maar lekker warm aan mijn oortjes.
Alleen (o probleem, probleem) heb ik jaren en jaren een blauw jack gehad in de winter (zeg 12, 13 jaar) met een prachtige gemêleerde sjaal die sjaal alleen was indertijd 60 gulden (in mijn rijke tijd zeg maar) en blauwe fleece handschoenen en een pet.

Toen begon ik het steeds meer koud te krijgen in die jas, en wat denk je, na 14 jaar is de voering "verdwenen", op, weggefietst, versleten. Dus dat hele dure jack (alsof 14 jaar dragen en er lol van hebben van 300 piek zonde is) met alle blauwe accessoires (lichtblauw eigenlijk) moeten nu bij mijn nieuwe jack, gelukkig ook een uitverkoopje van 179 voor 129 euri, twee jaar geleden. Beige met een soort rood/bruin, dus ik heb gewone handschoenen van de zeeman voor 1 euro (gebreid) in donkerbruin, de sjaal die erbij past vond ik in het tweede hands winkeltje maar mijn kop is nog te koud.

Hoewel zonder A in mijn hoofd, is het hoofd wel frisser :D.

Goh wat heb ik zin om terug naar bed te gaan zeg maar ik heb om 11.00 uur een afspraak in Utrecht dus ik zal ook moeten krabben. Blèh, ik ben gevraagd als coördinator van een patiëntenvereniging, leuke eer, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in al dat ziekte-gedoe het gaat ook nog over depressies (waar ik dus alles vanaf weet hè) of ik daar nou vrolijk van word.....

Ik zou liever een paar halve dagen in een leuk winkeltje staan, maar ja, dat wil iedereen wel. Toch?

Goed, ik zal eraan moeten geloven, douchen, rok aan, moven met die handel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de gassies zitten op de fiets (nou ze zijn al op school hoop ik) ik zag ze de straat uitrijden, mutsen, sjaals die ik zo liefdevol om hun tere koppies had gevleid, werden afgerukt en in fietstassen gepropt. Wat is dat toch dat een muts niet stoer is?

Ik zag mezelf hoor zeg 30 jaar geleden ik had ook nooit een muts op en kijk, ik leef nog. Tegenwoordig heb ik gewoon wél een muts op, zo'n fleecepet met kleppen, geen gezicht maar lekker warm aan mijn oortjes.
Alleen (o probleem, probleem) heb ik jaren en jaren een blauw jack gehad in de winter (zeg 12, 13 jaar) met een prachtige gemêleerde sjaal die sjaal alleen was indertijd 60 gulden (in mijn rijke tijd zeg maar) en blauwe fleece handschoenen en een pet.

Toen begon ik het steeds meer koud te krijgen in die jas, en wat denk je, na 14 jaar is de voering "verdwenen", op, weggefietst, versleten. Dus dat hele dure jack (alsof 14 jaar dragen en er lol van hebben van 300 piek zonde is) met alle blauwe accessoires (lichtblauw eigenlijk) moeten nu bij mijn nieuwe jack, gelukkig ook een uitverkoopje van 179 voor 129 euri, twee jaar geleden. Beige met een soort rood/bruin, dus ik heb gewone handschoenen van de zeeman voor 1 euro (gebreid) in donkerbruin, de sjaal die erbij past vond ik in het tweede hands winkeltje maar mijn kop is nog te koud.

Goh wat heb ik zin om terug naar bed te gaan zeg maar ik heb om 11.00 uur een afspraak in Utrecht dus ik zal ook moeten krabben. Blèh, ik ben gevraagd als coördinator van een patiëntenvereniging, leuke eer, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in al dat ziekte-gedoe het gaat ook nog over depressies (waar ik dus alles vanaf weet hè) of ik daar nou vrolijk van word.....

Ik zou liever een paar halve dagen in een leuk winkeltje staan, maar ja, dat wil iedereen wel. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weersverwachting:
Er zijn zonnige perioden. Vooral later op de dag kunnen er vanaf zee enkele sneeuwbuien het land optrekken. De maximumtemperatuur ligt rond +3 graden.

Komende dagen kouder met sneeuwkansen
De komende dagen voert een noordelijke stroming koude lucht aan. Vooral in een smalle kuststrook kunnen steeds sneeuwbuitjes vanaf zee binnendrijven. Op woensdag en donderdag wordt de kans op een (sneeuw)bui overal groter. Niet alleen in de Ardennen dus sneeuwkansen, maar ook in onze regio kan men zich gaan opmaken voor sneeuwvlokken!

___

Goeiemorgen Allemaal!

BB, van harte gefeliciteerd! Vijf maanden is een geweldige prestatie! :musicnote:

Lekker, die kou in de lucht. 's Ochtends duurt het even voordat het in huis weer warm is, de hond gaat tegen de cv aanleunen om het warm te krijgen. Ik heb de pantoffels maar weer eens opgezocht...

Ik heb m'n eerste week er alweer op zitten, voelt heerlijk...

Iedereen een fijne dag vandaag!

Mieke, hoe was jouw tweede nacht? Alweer wat beter geslapen, of is dat zweten alsnog begonnen?

Liefs,
Twan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niets meer van, ik post mijn bericht echt maar één keer. EEN keer dus, en wat zien ik? Dubbel, scheel: drie keer!!!!!! Het is ook zo traag, het forum.

Misschien een stille hint om te vertrekken.

Maar ik mis Zeeman zo, en ik wil niet zonder Anna, Anjo, BB DD DD EE FF GG en de rest !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag,

Nadat hier vorige week wat veranderd was aan de router kon ik weer lekker snel van de ene rubriek naar de andere en ook paginaverversen ging weer zoals ik het gewend was. Maar sinds twee, drie dagen is het hier ook weer allemaal hopeloos langzaam. Als ik op pagina vernieuwen druk duurt het bijna twee minuten voor ik weer verder kan lezen. Soms blijft ie zelfs gewoon hangen en gebeurt er helemaal niks. Kan ik op een volle pagina niet meer dan twee of drie berichtjes lezen. En naar vorige of volgende pagina duurt ook eindeloos. Geen idee wat hier de oorzaak van kan zijn maar zolang ik uiteindelijk maar kom waar ik wezen wil gooi ik de handdoek nog maar niet in de ring en blijf ik hier maar wat meerommelen.

Lekker winterweertje hier. Zonnig maar koud, weinig wind. Zo mag het van mij doorgaan totdat het voorjaar aan de beurt is. Gelukkig is de houtvoorraad nog behoorlijk dus 's avonds kan lekker het houtkacheltje aan.

Allen die vandaag gefeliciteerd willen worden feliciteer ik hierbij en degenen die daar geen prijs op stellen feliciteer ik niet. Zo ben ik dan ook wel weer. Een fijne gezonde dag gewenst en meer weet ik nu even niet.

Doeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...