Spring naar bijdragen

23-01-2007


Mick

Aanbevolen berichten

Nou Koh,
Naar buiten moet hij toch (zowel de vriend als de hond), dus kan hij net zo goed even het beestje meenemen.
En wennen aan de kou zal hij waarschijnlijk niet, maar hij zal toch een tikje moeten acclimatiseren wat dat betreft. Bovendien kwam ik net mijn bedje uitgerold, aangezien ik 's nachts had gewerkt, dus dan schopt deze dame met een hart van steen haar rillende vriendje, met hond, naar buiten....Als goedmakertje heb ik hem achteraf wel voorzien van een stomend bakje warme choco.
Helaas heb ik geen bananenhond, anders had ik de hond wel even vanaf het balkon de boom ingestuurd, maar het schijnt dat asbakkenrottweilers daar niet al te verzot op zijn (is er schijnbaar helemaal evolutionair uit gemendeld na verscheidene valpartijen met dubieuze afloop).
Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 557
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sabine, je hebt natuurlijk helemaal gelijk wat betreft vriend en hond. Ik wist niet dat je net uit je warme nestje kwam na je welverdiende nachtrust.
En met die bananenhond moet ik toch de deur uit want hier in de straat groeien geen bomen (smalle binnenstadstraat met nauwelijks trotoirs...


@Lola: kalm aan meidje, en heel veel sterkte. Hoop je hier snel weer wat regelmatiger te lezen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lola,

Fijn je weer te lezen, meiske. Ik begrijp uit je schrijven dat het een taaie periode voor je is. Valt niet mee,he? Ik probeer me altijd maar vast te houden aan het feit dat het zo weer kan omslaan, is geen voorspellen aan. Al kan het soms zo lang duren......
Dus liefie, een hele dikke knuffel en houd je sterk,he?!!!!

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam,

Net een graadje? Hier dus niet,he. Het vriest hier nog steeds en ik probeer me maar te troosten met het stralende zonnetje.
Ik had met mijn stomme kop mijn verwarming vanmorgen aangelaten dit terwijl ik mijn uiterste best doe om zo zuinig mogelijk te zijn. Zou niet zo erg zijn maar de vloer is ijskoud......

Het is nog maar dinsdag maar ik heb het idee of ik er al een week op heb zitten. De kids zijn druk, drukker, drukst. Eerst vakantie, dan nieuw rooster en nu weer verkort rooster. Ik moet toegeven, ik heb er zelf ook last van. Ze worden ook steeds vreemder, hadden ze aftrekken gehad bij wiskunde, giechel, giechel. Pfff.
Toen een gesprek met een meisje. Haar moeder heeft geprobeerd zelfmoord te plegen afgelopen weekeinde. Hoe bedoel je? Onderwijs elke dag anders? Elke minuut soms.

Ik ben nu dus aan het spijbelen. Ik ga geen 4 uur wachten op een klasbespreking van een klas die ik al weken niet heb gehad. normaal gesproken wel maar het is nog even niet normaal.
Met de nieuwe dienstregeling sta ik mooi 30 minuten te rillen in de kou en hoe ik me dan ook probeer vast te houden aan Bambam, ik heb het dan gewoon koud:devil:

Fijn dat ik niet de enige ben die last heeft van traagheid. Ik dacht dat het aan mijn computer lag.

Twan, Taco's vanavond? Lekker!! Hoe laat eten we?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Net een beetje proberen bij te lezen, maar wat gaan jullie snel, zeg!!!

@Twan:D

@Lola, hou de moed erin!!!!!!!!!!! Soms is het moeilijk en zie je geen lichtpuntje meer maar echt, geloof me, dat komt wel weer!!!!

@Kohtje, leuke hond heb jij, haha!!!

@BB, PROFICIAT!!:present:

Zo, even verder lezen!!!

Groetjes van knuffie!!( die hier in pyama en met slaapkopke voor de pc hangt!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...