Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 Maart


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gut gut een mens gaat even doesjen en iedereen is in verwarring.

FF bij het begin: ik woon in een sociaal huurhok en dan heb je wel eens nieuwe buren. Die komen vandaag, ze zijn niet helemaal NL, maar mevrouw is denk ik half NL, en vroeg of ze mijn huussie mocht zien ivm de vergelijk. Reuze aardig mens, maar alleen met 4 kiddo's waarvan 2 babbies dat is wat minder (alsof mijn gassies nooit herrie maken). Ik ga even een blom voor ze kopen om ze welkom te heten. (beter een goeie buur.....).

Een slotje is zo'n ijzeren dingetje op je tand, waarze de beugel IN vastmaken. Met poetsen een drama, en pijnlijk ook. Guttegut, wat heb ik er een zin in, ik krijg een ijzeren spalkje vóór mijn ondermuil langs, maar die moet ergens in vastgemaakt worden en het alternatief is zo'n buitenboord-geval (du-huh). En dan moeten er slotjes op álle tanden.

Effe kijken ja Koh die auto is echt HUGE, en Saab heeft het slim gedaan, SAAB logo in het midden, links dat Grand Touring en rechts 9.5 aerodeck huppeldepup. Het feit alleen al hè dat het past.........

even teruglezen

Taalfout Bammetje, waaro? Maakt het uit joh, iedereen snapt het toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen broodjes pindakaas meer voor jou:)
Zo'n buitenboordmotor lijkt me ook wel wat, hihi, not dus. Ik denk dat meneer tandarts er straks ook nog een cabrio bij gaat kopen.

Klinkt gezelli die nieuwe buren, lief en slim dat je ff een blommetje gaat kopen.

Over cabrio's gesproken, lijkt me nou zo leuk, langs de boulevard van Scheveningen ofzo, lekker filetoeren met m'n BMW ofzo. Gelukkig is het alweer bijna de tiende van de maand, wie weet win ik een miljoen, koop ik me zo'n dingB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hogedrukspuit Ferry, ideaal voor auto, blubberfietsen, terras, tuinmeubels enz.

Ik had een leuk bankje, denk ff het groen eraf spuiten, inderdaad, nu is het kaal (verf ook eraf).

Het kan verkeren. Is dat geen leuk kadootje voor 30 dagen niet drinkie? ik zoop 3 euri per dag weg, dus een maand is 90 euri, en dat kost zo'n kreng (geen merkloze nemen hoor maar een echte gele).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De moeder van de nieuwe buuf was er ook nog, maar die was helemaal gesluierd, lijkt me zo naar, dat je nooit in Holland wapperend met je haar in de wind kan zitten op de fiets kan zitten. Maar die mevrouwen fietsen natuurlijk nooit (wat ben ik ook een sukkel en weer veel te snel).

Ik ga ervan uit dat het goeie mensen zijn, want als je het goeie in de mensen wil zien......BRAAK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mickey, alleen al door niet meer te drinken is zo'n storm toch makkelijker te weerstaan. Het is nu volledig bewust buigen of barsten, eerder was het gewoon omlazeren en de storm over je heen laten gaan en dan een paar dagen later weer opstaan zonder te weten dat je door een storm omver was gegaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...