Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 Maart


Rudy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, even een teken van leven.
Ik lees regelmatig mee en leef mee met iedereen die gestopt is met drinken of nog moet knokken
om de drank te kunnen laten staan.

Leef vandaag en laat het eerste glas staan want niets is het waard om te gaan drinken.
De mist in mijn hoofd is jaren geleden al opgetrokken en ik ben blij dat ik iedere morgen met
een nuchtere kop mijn bed uit kom.
Dat is wat ik iedereen toewens..

Door niet meer te drinken is er een einde gekomen aan een lijdensweg van 35jaar machteloos te moeten toezien hoe mijn leven als los zand tussen mijn vingers door gleed.
Ik ben volwassen geworden, wel wat laat, maar het is me toch maar gelukt.
Beter laat dan nooit

Nog even geduld voordat de mist buiten is opgetrokken en ik ga aan mijn dag beginnen.
Iedereen een fijne dag toegewenst.


Rudy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen.
Stuk beter geslapen. Rosie bedankt, je zand heeft geholpen. Hier idd zeer dichte mist. Geen mist in m'n hoofd en dat is wel eens anders geweest!

Heb een goeie dag allemaal.


Alleen vandaag drink ik niet.

Gaan we dit draadje gebruiken? Ik krijg nu al weer het heen en weer, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer dichte mist, vanmiddag wat zon en een bui.

't Is momenteel op veel plaatsen nevelig en er komt (m.u.v. het westen en noordwesten) dichte mist en in het (noord)oosten zeer dichte mist voor waarbij het zicht daar kan teruglopen tot minder dan 50 meter. De mist gaat tegen de middag over in laaghangende bewolking. Verder heeft vooral het zuiden van het land momenteel met bewolking te maken die hoort bij een frontale zon. In Zeeland regent het soms. De temperatuur ligt rond de 4 graden bij een zwakke veranderlijke wind. Het duurt op veel plaatsen tot aan het middaguur voordat de zon door kan breken. In de middag neemt met name in het zuiden van het land de kans op een enkele (onweers)bui toe. De middagtemperatuur ligt rond 14 graden en de wind wordt oost tot noordoost en neemt in kracht toe. Aan het eind van de middag is hij matig en in het kustgebied vrij krachtig, kracht 4 of 5. Vanavond lost de bewolking geleidelijk op en wordt het overal droog. Met een matige en langs de kust vrij krachtige noordoostenwind ontstaat er dan geen mist meer en het kwik daalt in de nacht naar zo'n 6 graden. Morgen overdag zijn er perioden met zon en alleen in het uiterste zuiden van het land zou in de middag nog een bui kunnen vallen. Er staat een matige en aan zee af en toe vrij krachtige noordoostenwind en het kwik loopt op tot rond 15 graden.

(origineel bericht van Twan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik was gisteren bij de tandarts, nou jongens, fijn zo, ik mag op mijn veertig-pluste- aan een beugel, mijn tanden beginnen door elkaar te lopen (alsof ze teveel.....) dus ik moet twee kronen, twee slotjes en een spalk.

Kids de grootste lol, ik niet (boven de 18 vergoedt mijn z.k.v. helemaal totaal nada noppes, niente). Alternatief: alles laten trekken en een Tupperware gebitje. Kan ik ook eindeloos cola en spa drinken, want nu is mijn glazuur aangetast: of ik veel frisdrank dronk? VEEEEEEEELLLL>???????? Wat dacht u van 1,5 krat per dag meneer de tandarts met uw veel te grote Saab Aerodeck 9.5 Twin Turbo Grand Touring de Luxe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@houtje:
Ik ben weer geinstalleerd op de bank, ontbijtje erbij. Aan de andere kant van de bank wordt er in de psychologe gebladerd (staan overigens weer interessante dingen in :)). Ik voel me weer een stuk beter, gaat goed zo. Nog wat hoofdpijn, last van mijn maag en een conditie van helemaal niets (met mn tong op mn hielen de trap op). Ik zit nog steeds een beetje op de wip van wel of niet mee met familie weekend, maar ja... ik ben een enorme twijfelkontainer (ja, ik weet wel dat dat met een c is) :D. Maar ik voel wel de weegschaal meer naar de kant van de bank hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Taalfoutje wel ff aanpassen he!


Als ik weer heel lang niet heb gedronken ga ik misschien m'n tanden ook wel aanpakken. Ben helaas niet meer in bezit van al m'n eigen tanden, al jaaaaren niet meer en is eén van m'n grootste frustraties. Vroeger deden ze bij dubbeltjes niet aan dure oplossingen, geen geld voor.
Ik krijg een nieuwe tandarts, m'n andere is net met pensioen gegaan, wie weet. Maar ik ben zo bang voor al dat gewroet in m'n muil, brrrrr.

Haha, Koekie wordt een beugelbekkie:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...