Kohtje Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Sorry. lieve mensen... hoe staat het met de plooien in jujllie gordijnnen. Ook ok? Ik hoop dat jullie ook een droge dag doormaken, hoor. Ik hoop zelfls zonder problemen. Als dat zo is: proficiat. Zo niet: het komt wel goed hoor... gewoon volhouden. dan komt alles goed Met heel veel lieve groetjes van Kohtje. Zo, dan komt het wel goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 he PANA, daar ben je toch weer, wat goed van je!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Goedzo, Pana, thet's the spirt!:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Hoi Kohtje,Ik ben nu aan het bijlezen en ben bij je bericht van 11.28 uur, dus ik weet niet wat ik nog verder tegen kom. Ik ben blij dat je weer hier bent. En ik hoop van ganser harte, dat het je weer gaat lukken. Want jij bent een heeeelllllllll groooooooooooootttttttttttttt voorbeeld voor mij geweest. En ik heb me ook aan jou opgetrokken, met het resultaat van nu nog 6 dagen. En dan 14 maanden droog.En daar voor nogb bedankt beste Koh.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 hoi Safi,Meid van harte met je drie maanden. Dat is op de helft, van het halve jaar. En wedden, dat jij dat ook gaat redden???Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Lieve Marieke,Hier van mij een handje vol schouderklopjes, die heb jij zeer zeker verdiend. Denk nu eens aan jezelf. En laat het over je heen komen. Je man is oud en wijs genoeg, om zelf zijn beslissingen te nemen.En je zoon moet maar met vallen en opstaan wijzer worden.Sterkte en liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Zo. Hmmm. Net de overdrachtspapieren voor het huis getekend. Grrr. Normaal gesproken zou ik het nu op een zuip gezet hebben. Stom hè, dat je soms geen weg weet met je gevoel van vreugde en dat ook weer wil dumpen in drrrr. Dus schrijf ik maar weer even mee, dat helpt mij alweer een heleboel.Pana, was geen kat naar jou bedoeld, alleen maar, we zitten hier op het forum met heel wat mensen met allemaal hun eigenschappen, moeilijkheden enzovoort. Jij hebt net zo goed recht op aandacht. Als je mee schrijft krijg je die vaak ook, en soms ook wel eens niet. Ik heb hier ook wel eens voor nop zitten schrijven. So what, je kan het maar even kwijt zijn.En veel vaker heb ik prettige en leerzame reakties gekregen.Koh, ik kon je vandaag gewoon niet zo goed volgen, dus dan vraag ik om uitleg. Maar verder geen oordeel ofzo. Tapas, je hebt gelijk, ik heb hier zoveel katten uitgedeeld en weer teruggekregen (dank voor de katten, die hebben me veel geleerd) dat ik vaak denk dat IK het wel zal zijn als er over begriploze reakties wordt geschreven. Hihi, wat ben ik toch verwaand eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Water, een half jaar, geweldig goed! Safi 3 maanden jij gaat ook hartstikke goed Ieder ander met een mijlpaal: het is eigenlijk elke dag weer een mijlpaal niet?Ik ben nog aan het nasudderen over mijn vreselijke uitglijder vrijdagavond. Ik heb nog veel te leren.En ik moet vooral niet gaan denken dat ik het wel in de hand kan hebben. Ik voel me in grotere groepen blijkbaar toch onzeker. Alleen helpt het dan niet om te gaan drinken, want nu voel ik me nog veel onzekerder. Tegen wie ik heb staan brallen, iemand die nog auto moest rijden en dus nuchter was.De oplossing die we gebruiken maakt het probleem groter.Ja, ik heb nog veel te leren.Heb de yoga van de ochtend naar de avond verplaatst, helpt me om nuchter te blijven.Bambam, mooie tekst gisteren.Safi, vandaag in de natuurwinkel zag ik bambukoffie staan en dacht laat ik dat eens proberen.het is lekker! Dacht dat er bambu in zat hihi maar het is eikeltjeskoffie.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Lieve Kate,Ja, leuke tekst he. Heb het boekje gekocht, voor elke dag staat er een stukje in. ik heb ongeveer 24 jaar gedaan over Stap 1: Erkennen dat ik machteloos ben, ik kan niet 1 glas drinken, dan ga ik weer zuipen. Ik heb dat niet zelf in de hand, zodra ik ga drinken neemt iets mij over en ben ik stuurloos. Ik heb zo vaak geprobeerd minder te drinken, 2 bij het eten, twee voor het eten. Geen bier in huis halen, dit niet doen, dat niet doen. Ik voel me ook vaak dodelijk onzeker, in groepen of waar dan ook maar het drinken heeft het nooit beter gemaakt. Maar ja, dat kan ik nu zien.Ik wens jou ook toe dat je dat punt bereikt. Je bent ook al zo lang zoekende en wat levert het je op?Blij dat je hier blijft komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Zo, uitgewerkt, iets bijgelezen, straks lekker eten...Mensen, dankjewel voor alle felicitaties en lieve woorden. Nogmaals, het is óns succes. Zo voel ik het tenminste. Ik ben veuls te eigenwies om de Internet-behandeling te doen, maar helemaal alleen in m'n uppie was het me ook niet gelukt. En ook al schrijf ik niet zoveel, ik lees wel dagelijks mee, want ik blijf hier leren en verbazen en herkennen.Ik kan me nog veel te goed herinneren hoe moeilijk het was om die beslissing te nemen, en om die eerste droge tijd door te komen. Daarom: 1 dag, 4 dagen, 3 maanden, jullie zijn allemaal kanjers. En ook diegenen die nu even moeilijk zitten in hun prive-leven, maar potdorie toch maar even die fles laten staan, ik vind het superknap en dat verdient een milzoen (nee, geen tiepfout) schouderklopjes.O ja, Koh, je denkt teveel... trouwens, ik zag vanmorgen een buizerd rondstappen tussen de koeien, toen had ik ook zoiets van "tsja zo kan het ook" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Blacky ik vind die arts van jou maar een eikel (daar maak je dus koffie van), ik hoop dat je een betere uitleg krijgt. Blauwe plekken krijg je niet van de tralalala en de niks. Maar heimwee naar de Spaanse zon... het is dat hier mijn leven is, anders vertrok ik zo naar dat klimaat.Hoe dan ook van verdriet krijg je geen blauwe plekken.Hoewel, Herman van Veen zingt: "Ik heb overal.... blauwe plekken van jou..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Safi,VAN HARTE MET JE 3 MAANDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JE NEEMT HET VOORTOUW EN JE DOET JE UITERSTE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Koh,Fijn je weer te lezen, al ben je soms wat cryptisch??Aangepast: drukte op verzenden terwijl ik nog niet klaar was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Benthe, volgens mij komen die blauwe plekken ergens anders van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Lieve mensen net zoals mijn grote voorganger Watertje wil ik jullie allemaal bedanken voor de rozen, zoenen, slingers, kadootjes en ik neem inderdaad het voortouw (Gem:heart: ) en zal mijn uiterste best doen om net als Water en Delta een half jaar ADB te halen (Feryy:heart: ) en dan op naar onze andere mijlpaal halers her RAF team, Blacky en onze super Houtje en Ziza en dan aan de top voor mij Rudy (laat nog eens wat van je horen, vriend!)Bedankt!Als kadootje aan mezelf heb ik me vanmiddag geleerd hoe ik met HTML en CSS mijn eigen website kan creëren ...wow dat is pas echt een leuke hobby en super cool!ps klinkt nu een beetje alsof ik alle mijlpaalhalers daartussen oversla..maar jullie begrijpen me wel...jullie zijn allemaal SUPER!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Karinneke,Sterkte meid, je hebt een ingrijpende beslissing genomen en voor jezelf gekozen!Marieke,Heel veel kracht toegewenst en denk ook aan jezelf:sun:Water,dank je voor je mooie gedicht!Tolie,zo fijn dat je die "uit"knop hebt gevonden!Laurens,proficiat met je eerste dag. Ga zo door. Herkenbare ontwenningsverschijnselen!Pana,gelukkig je blijft! Je weet niet wat je anders zou missen! (ahum)Q,ben je nou eindelijk een klein beetje overtuigd van de goede bedoelingen van de mensen hier?Corinne,alvast veel succes morgen op je eerste werkdag!Xienix,ben benieuwd hoe het vandaag is geweest. Je zal wel versleten zijn!Blacky,goed dat je een second opinion vraagt. Het lijkt mij niet goed die blauwe plekken...An,ondanks alle twijfel ga je goed!Charlie,je laatste nachtje en dan weer even tijd voor jezelf! Ik hoop dat het wat beter gaat inmiddels! Niets opvreten hoor!RJB,Fijn dat je ondanks alles zo goed gaat!Tapas,ik vind dat je nooit hard uit de hoek komt? Misschien is dat voor je gevoel zo?Benthe,Gefeliciteerd met het tekenen van je contract!Houtje,Beterschap. Heb ik vanmorgen ook al gedaan, dus moet toch wel helpen?Joann,krijg je inmiddels weer een beetje energie?Voordat ik een hele pagina in beslag neem, stop ik maar met het benoemen van mensen persoonlijk.Alle anderen ik leef mee!Vandaag een K** dag op het werk, dus blij dat ik thuis ben. Moet toch echt actie ondernemen voor een andere baan, want dit is niet goed voor mij. Vertelde gisteren het verhaal in het kort aan mijn zus en was bijna in tranen. Dit moet dus anders. Alleen die verrekte energie!!Iemand nog een blikje "puf"over? Ik kan wel wat gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 mag een ook Gem!!...andere baan hoognodig anders een je weet wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Benthe helemaal vergeten je contract getekend en natuurlijk het gevoel vanik heb iets te veiren...ay...wat nu een lekker kopje bambu met slagroom...een gember drankje....een zak drop....vet broodje hamburger over gewoon een glas water met een appel...ja das lekker....goed oppassen meissie...je doet het zo geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Hoi allemaal,Ik piep er even tussen om te zeggen dat het met m'n moeder beter gaat, ze ligt sedert deze namiddag op een gewone kamer!! Haar bloedwaarden zijn al meer in orde, oef!!Aan allen die iets te vieren hebben: PROFICIAT!!!!Aan allen die het moeilijk hebben, veel sterkte en een dikke knuffie-knuffel!!Nu ga ik me klaarmaken want straks moet ik weer gaan werken!! Heb bijna niet geslapen deze namiddag dus even diep inademen en vol goede moed ernaartoe!!!Een rustige leuke avond gewenst!!!Liefs van knuffie!! Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Hè hè Knuffie ik ben blij dat over je moeder te horen...werk ze arm hard sterk vrouwtje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Knuf,Fijn om te horen.Take care of yourself too! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Dus Knuffie-Piep gaat ook al des nachts uit werken, hoe red je dat toch met vier kinderen. Zorgt jouw amant dan voor ze?Blij te horen dat het met je moeder beter gaat. Het valt me wel op hoeveel mensen er een drankprobleem hebben die in de zorg werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Water gefeliciteerd met 6 maanden ADB!Safi, gefeliciteerd met 3 maanden ADB!Femke, gefeliciteerd met je verjaardag, fijne sapjes avond!!!Voor allen die een mijlpaal hebben behaald, :present::present:Geen opwekkend nieuws van deze kant, eerder slaapverwekkend.Gewerkt, was niet echt geweldig. Ben als het ware gesloopt en ga zo maar weer te bed.Het batterijtje weer opladen, want die lijkt wel in no time weer leeg te zijn.Allen een fijne droge avond en voor later truste!Aanpassing, wegens duffe,vermoeide ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Ik heb het afgelopen weekend dus wel gedronken en voel me niet schuldig. De simpele vraag aan mezelf was, wat wil ik? Ik had op dat bijzondere weekend laat op de avond gewoon zin in een glas wijn. Ik kan niet nee zeggen als ik het in mijn hart niet wil, zei dus ja ik heb zin in een beetje drinken alleen dit bijzondere weekend. Vrijdag 1 glas wijn, zaterdag 2x een grolsch beugel en 2x een glas wijn (totaal 6 glazen) Dit soort weekenden zijn maar drie keer per jaar en dit was de eerste keer dat ik niet dronken naar bed moest om roes uit te slapen. Lekker zonder kater wakker geworden en voel me simpelweg niet schuldig, vind het best knap hoe ik zo maat kon houden. Ik denk een goed besluit genomen te hebben als ik mezelf gedwongen had om nee te zeggen omdat dat zo hoort bij iemand die wil stoppen had ik gefaald en gebaald over dat falen. Ik hoop geleerd te hebben dat niet drinken een beslissing is en met mate drinken ook. Vanaf vandaag neem ik weer de beslissing tot niet drinken.Laurens,Een goed begin....en nu de andere helft nogWater,Dat zijn echt heel veel dagen een goede beslissing nemenGemotiveerd:wat knap van je dat je alles leest en dagelijks haast iedereen wat toewenst, ik heb er de tijd niet voor. Nee dat is een slap excuus, het lukt mij gewoon niet. Ik krijg meer terug van deze site dan ik er zelf in kan stoppen maar als ik er meer tijd in steek dan gaat het ten koste van studie of zit ik weer achter de pc na al een hele dag terwijl ik ook kan gaan hardlopen. Heel aso kies ik dan voor het laatste. Ik leef wel mee hoor en probeer elke dag een paar pagina's te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Gemotiveerd, ik wil je wel een klein beetje puf sturen, maar een andere baan lijkt me inderdaad beter.Stien, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Knuffie, fijn dat het met je moeder weer beter gaat.Marieke, ga morgen lekker genieten met je zus en denk aan jezelf. Je bent echt een ontzettende grote kanjer en hebt het verdiend om eens aan jezelf te denken. Ik vind het knap dat je nog steeds ADB bent gebleven.Benthe, je geeft geen katten weg, je bent gewoon heel direkt en daar is niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden