sneeuwwitje Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik ga ook even aan de koffie( wat klinkt dat goed hé) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Hoe bedoel je kopieer gedrag.Zit ik slingers te maken is Safi nog niet jarig....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Je bent verstandig Corinne. Je ziet, een jaartje wijzer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Nou Soothe, die Jag voor de deur wil ik zelf ook wel, de jas mag ze houden, en in mijn bed ligt alleen maar een hele lieve kat te snorren. En deze ezel heeft zich al twee keer aan zijn grote teen gestoten, dus dat doet-ie echt niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 En die ezels zich maar afvragen waarom ze steeds hoofdpijn heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ach weet je, Soothe, ik zal mannen nooit begrijpen en zij mij niet.Dat is mijn mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Kaia;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Corinne, je begrijpt de mannelijke forumgenoten hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ach Corinne, je moet gewoon ophouden met proberen ze te begrijpen, dan begrijp je ze ineens veel beter ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Water+Delta, hoop doet leven.Niet de moed opgeven. Heb ook twee keer m'n teentjes gestoten.Alleen is ook maar alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 @Soothe,Een tikkeltje begrip heb ik wel en kan ik ook wel opbrengen, wees gerust. @Kaia,Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit geprobeert! En ik weet zeker dat dat me nooit zal lukken, ik ben te nieuwsgierig naar wat mensen beweegt, dus ook mannen.@Delta,Oeis, de schrik zit er in bij jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Been there, done that, Soothe, ik ben helemaal klaar mee. Volgens de Wet van Behoud van Relatie-plezier blijft er dan meer over voor jullie, dus geniet er van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Jij klinkt als de ultieme uitdaging, Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ben ik ook, Kaia. Ik zie er uit als Sean Connery, heb het inlevings-vermogen van Dr. Phil, en verdien net ietsjes minder dan Bill Gates. Jammer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Blacky, Como Estás? Hace mal tiempo, no. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Hallo Safi,Ik begin net te lezen, maar wil even reageren op je bericht. Wat ik in de pb heb geschreven, is van dezelfde strekking als ik op het forum had geschreven. En van de moderator heb ik te horen gekregen, dat het geen bericht was, dat iets toevoegd aan het forum, waar het voor bedoeld is. En dus niet racistisch, zoals jij schrijft. Dat wilde ik toch wel even vermelden, voordat er iets anders van wordt gemaakt, dan het is. En ik heb me misschien wat verkeerd uitgedrukt of een verkeerde woorkeuze gemaakt. Maar het is en was wel MIJN GEVOEL. En ik heb begrepen, dat ik niet de enige was.Een vriendelijke groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Hallo Corinne,Van harte proficiat met je geboortedag. Ik hoop dat er nog vele jaren voor je mogen volgen.En dan bedoel ik, vooral droge jaren.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Hoi Marieke,Ik ben aan het bijlezen en lees net, dat je man nog ziek is. Dat is niet leuk en nu werkt het weer ook al niet mee. Ik hoop dat hij weer snel opknapt.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 @Water,Kun je jezelf in voor mij beter verstaanbare taal omschrijven?Sean Connory is geloof ik een van de James Bond acteurs.Van Dr. Phil heb ik alleen maar horen schrijven hier, maar verder niks.Ik zou zelfs met een procentje van Bill Gates vermogen zeer content zijn.@Ferry,Dank je, ik zal mijn uiterste best doen. Niet voor jouw mooie ogen, maar gewoon voor mezelf. Dat begrijp je wel he?@Marieke,Ik heb ook Trui-bedenkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik heb me net even in Trui haar omgang met de taal verdiept.Tikkeltje cryptisch één en ander.Zou je dat met opzet doen?Ik vind het wel apart. Het leunt toch een beetje tegen Nederlands aan.Dit doe je toch niet opzettelijk. Dat zou forumverlakkerij zijn. Het geeft wel kleur aan het geheel!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Ik ga lekker buizen en met mijn Nintendootje spelen!Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Kende hem niet Delta! Wel grappig! Ik word zo opgebeld. Dan zal ik hem even doorvertellen.Als je twee bierglazen heel teder langs elkaar schuift, echt zéér teder.Ik moet het eigenlijk voordoen, zoals in de kroeg!!Dan heb je toch Glassex! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Dank je Delta,Dan zal ik wel alles opruimen en afwassen, zodat jij je kunt voorbereiden op de vlucht naar Californië. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Welterusten kerel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst 9 november 2007 Delta,Goeie die van Sinterklaas!Soothe,Glassex!Hoe verzin jullie het????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden