Spring naar bijdragen

1 dec, DE EERSTE VAN DE LAATSTE.....


Kohtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 154
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste Kohtje,

De tranen schieten me in de ogen, jij die ons steeds allert hield, was gevallen. En kwam maar niet meer overeind. Ondanks alle schoppen onder je gat. Maar nu heb je het licht weer gezien en ga je er weer aan werken. En daar ben ik blij om, want ik heb me gigantische zorgen om je gemaakt.
En nu kop op en ga er voor.

sterkte, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die hele kleine dingen.. mooi! Als je daarvan kan genieten komt het wel goed!
Drink ik niks op een feestje, sta ik sacherijnig op en met koppijn.. MAAR ZONDER KATER!!! da's niet eens een klein ding, dat is een heel groot ding!!

Het is toch confronterend om in je voormalige drinkgezelschap niet te drinken. Te zien dat de lol bestaat uit dronken lol en dat dat nuchter niet zoveel voorstelt.
Ik heb het meeste lol gehad met de honden, met mijne erbij waren er 3, Op een gegeven moment zat ik op de grond en durfde mijn hond eindelijk met de grootste hond te spelen, maar wel vanaf mijn schoot en dat maakte me vreselijk aan het lachen. Ik werd bedolven onder de honden en genoot hoe die kleine van mij stoer durfde te zijn, want het is nogal een watje!

Al ben ik bloedje sacherijnig ik ben ook trots dat ik mijn grootste uitdaging gisteren heb kunnen weerstaan! Mede door jullie, want ik kan mezelf wel teleurstellen maar wil jullie niet teleurstellen.. dus het forum werkt voor mij ook als een enorme sociale controle die ik in mijn eentje makkelijker kan overtreden... want wie let er verder op mij behalve ikzelf?
Ik ergerde me weer eens kapot aan mijn ene collega die als hij gedronken heeft weer zo melodramatisch wordt en af en toe erg vervelend en asociaal. ALs ik gedronken heb vind ik het een gezellige collega, nuchter vind ik hem echt vreselijk... Wat een schijnwereld is de wereld van de alcohol en andere genotsmiddelen!

en ook vandaag houd ik het weer droog!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geniet van het buiten zijn Karinneke! Kanjer die je bent!
Ik was het wel eens met Corinne als een mens zijn verwachtingen naar anderen wat lager stelt dan wordt men niet zo vaak teleurgesteld.
Ik heb ook jaren gehoopt dat mensen voor mij wilden doen wat ik voor hun wilde doen en had niet het gevoel dat ik dat eiste maar was altijd wel erg teleurgesteld als ze het dan niet deden of niet aan me dachten of me iets beloofden en het dan niet deden.
Nu probeer ik dat soort dingen niet meer te verwachten en zie wel wat er komt en het werkt voor mezelf een stuk makkelijker want ik verheug me nu over dingen die ik vroeger gehoopt of verwacht zou hebben. maar omdat ik dat gevoel losgelaten heb is het nu meer een verrassing.
het gaat niet bij alles op hoor en het is niet 'faal-proof' maar het maakt het leven wel iets gemakkelijker.
Verwacht dingen van jezelf en voor jezelf en stop daar je energie in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, feliciteren met adb zijn kan ik je niet. Je drinkt soms terwijl je dat niet wilt.
Wel wil ik mijn bewondering uitspreken voor de groei die jij doormaakt. Ik zie hoe hard je aan het werk bent met jezelf, je hebt je drankgebruikt gereduceerd tot bijna nul. Gefeliciteerd met de weg die je ingeslagen bent. Ik wens je toe dat de worsteling van soms toch nog drinken omgezet wordt in dat je niet meer hoeft te drinken. Ik vind dat zo bevrijdend voor mezelf en dat wens ik jou en een ieder toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mam, ik heb genoeg wasknijpers gebruikt!
Ik hoorde mijn moeder terwijl ik de was aan het ophangen was:angry: maar onderhand kan ik dat wel handelen, hihi.


Water, lekker he! Ik zag die hond van je al even helemal voor me, met z'n kop zo schuin en vragende oortjes, Huh, wat doet de baas nou:o:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van een ander, ook omdat anderen van mij niet alles kunnen verwachten. Ik vergeet verjaardagen met het grootste gemak, en werd thuis altijd bestempeld als een ondankbaar onattent kind.. wat er voor zorgde dat ik het nog eens driedubbel vergat. Inmiddels kennen mijn goeie vrienden mij en weten ze dat ze tijden niks van me kunnen horen en dat zij meestal degenen moeten zijn die contact opnemen. De mensen die mij ondankbaar en onattent vinden verdwijnen steeds meer uit mijn kennissenkring en de mensen die niks van mij verwachten komen steeds meer in mijn kennissenkring. Ik verwacht ook niet veel en als ik wel iets verwacht vraag ik er duidelijk om. Want een ander kan niet in mijn hoofd kijken wat belangrijk voor me is en wat niet.

Ik ben opgegroeid in een ondoordringbaar net van verwachtingen en teleurstellingen en ben er dan ook zwaar allergisch voor geworden. Zonder dat benauwende en verstikkende patroon om me heen is het leven zeker veel leuker en prettiger geworden. En nu ga ik snel douchen want zometeen is het tijd voor mijn zaterdagmiddag ritueel, radio op mijn computer, spijkers met koppen op 2, en dan ondertussen een klus afmaken (het fotoboek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Houtje Strijkboutje NOK NOK NOK

Wat een leesvoer.......maar als nieuwsgierig typ wil ik niks missen.

Kooh, mooi dat je er weer bent. Dit forum is voor velen een "warm bad" en dat moet zo blijven.

Gisterenmorgen gewerkt, daarna twee keer het dorp in, één keer met Dochter voor Zoon, en één keer met Zoon voor Dochter. Gezellig !!

Daarna gegeten en Op Het Ijs Gepletterd.... ook gezellig maar zat om half 10 te knikkebollen.

Nu is Dochter naar de Hockey naar Lelystad, dik een uur rijden, het is zo geregeld lief hè dat alleen lease-auto's rijden. Zoon is zelf spelen daar ga ik zo heen.

Ik moet nog naar de Lidl maar eerst naar het Dorp voor wat Sint-dingen. Geen zin meer !!!

Heb een heftige week gehad. Maar voor mij was het forum deze week ook een warm bad. Soms kan je zo alleenig zijn met je piekers, maar hier is altijd wel iemand die dat snapt. Fijn !!!

Laterssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, gefeliciteerd met 8 maanden niet drinken. :present: Ga vooral zo door!

Safi, gefeliciteerd met 5 maanden je stinkende best doen en de rem er op houden. Omdat ik uit eigen ervaring weet wat voor enorm gevecht dat is, wens ik je toe dat je een dezer dagen de knop helemaal om kunt zetten. :present:

Kohtje, mooie dagopening, over de onderkant van die brug. Hoewel vertrouwd, hoop ik die onderkant niet meer te zien.

Vanmorgen heb ik de man aangesproken met de hond die vorige week mijn hond aanviel, en een gaatje in zijn oor heeft gebeten. Het beest liep alweer los door de wijk. Mensen die mij goed kennen weten dat dat nogal een zelfoverwinning voor mij betekent.
Begint die man tegen mij uit te varen dat het de schuld van mijn hond is, omdat hij begon te grommen toen dat beest op hem af kwam. Mijn hond gromt inderdaad als een andere dominante reu te dicht in zijn buurt komt, een gevolg van een eerdere aanval door een loslopende andere reu. Ik ben, om het zacht uit te drukken, nogal aangedaan nu, en vooral vreselijk kwaad. :angry:

Nou ja, ik probeer het maar weer naast me neer te leggen. Vandaag een drukke dag, ik ga vanmiddag naar een lezing, dus nu gauw even boodschappen doen.

Maak er een mooie dag van! Hier schijnt de zon, dus dat gaat vast wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...