Spring naar bijdragen

Woensdag 23 januari


stien

Aanbevolen berichten

Safi,misschien een idee: Hier in Flevoland, ALmere heb je een natuurcamping gelegen in/naast een bos.
Kost niet veel, ligt lekker centraal...kun je gewoon je tentje/caravan neerzetten voor 1 of meerdere dagen. Restaurant en natuurboerderij vlakbij...en vrij centraal gelegen in nl.
Heeft alleen geen strand...

http://www.kemphaan.nl/index.php

Hier staat alleen die camping niet bij, die heeft geen site geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alles is mij best als het maar wel lekker centraal ligt voor iedereen die van ver weg moet komen.
En bossen of duinen..de zee...het is mij een pot nat als het maar wat langer duurt dan de vorige keer.
Ik heb niemand echt goed kunnen leren kennen...ben wat beter in de 1 op 1 gesprekken dan in een groep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi ik vind een ander niet zwak. Niemand niet. Anders zou ik toch niet hier schrijven? Misschien is mijn zwakte juist wel dat ik zo simpel in mijn hoofd steek.
Ik heb op een gegeven moment gezegd: ik drink niet meer.
Nou toen dronk ik niet meer. Was en is best moeilijk.
Toen, na een paar maanden, zei ik: ik rook niet meer. Toen rookte ik niet meer. Was iets minder moeilijk. Toen ik hoorde dat mijn man bij een ander een dochter had, terwijl we zelf probeerden een kind te krijgen, dacht ik: okee, dit huwelijk is niet goed voor me, dus ik ga er van weg.
Is dat weglopen van emoties?
Ik vraag dat echt met interesse.

Dit is trouwens wel komisch: vanavond heb ik geen bezoek, maar vanmiddag is mijn vriend geweest met Max. Die mag niet in het ziekenhuis, maar hij had een buurjongen meegenomen die met Max buiten liep, dat ik hem kon zien. Dat was wel erg lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,

Wat lief dat er vandaag een buurjongen is langsgelopen zodat je Max kon zien. Dieren geven zoveel liefde.

En Cacao, vandaag ben je precies een maand droog, proficiat.

Verder denk ik aan iedereen op dit forum.

Vanavond heb ik weer een rondje door 'de andere' supermarkt gemaakt, en ik heb weer lekker gegeten: kipfilet in blokjes roerbakken, witlof in reepjes meeroerbakken, en creme fraiche, zout, peper en thijm erdoor. Hierbij heb ik krieltjes uit de magnetron gegeten.

Nu ga ik lekker relaxen. Straks komt om half negen pride en prejudice, op zich wil ik die film heel graag zien, maar deze duurt tot elf uur!

Ik ben moe van de werkdag, dus misschien kruip ik zo lekker met een boek en tijdschrift in bed.

In ieder geval wens ik iedereen nog een fijne avond en welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien,
Wat sta jij vroeg op. Lang geleden dat ik om te gaan werken zo onttieglijk vroeg op moest. Ik was echt blij toen dat niet meer nodig was. Sterkte vandaag en hopelijk heb je wat aan die nieuwe hulpverlener.
En ik ben het met je eens, dat de dagen soms wel erg te kort zijn.
Toch was het zo in het begin van mijn niet drinken dat ik zoveel tijd overhield waar ik geen raad mee wist om die te vullen.

@Albertina,
Dag 5 ga echt wel redden. Je kunt niet eens de deur uit! Arme jij. Laat je niet kennen!

@Water,
Dromen kun je vanalles. Ik was vannacht verdwaald toen het donker werd. Ik wilde bellen, maar de batterij van mijn telefoon was leeg. Toen kwam een gezin langsfietsen. Een van de kinderen begon te huilen dus ze stopten. Ik durfde de weg niet te vragen. Ze begonnen een heel mooi lied te zingen en toen liep ik verder, terwijl ik de melodie probeerde thuis te brengen. Zo mooi en toen werd ik wakker met een goed gevoel. Het lied zat nog een beetje in mijn hoofd.
Zit jij met een tuin vol struisvogels?

@Benthe,
Ga jij die struisvogel kaalplukken?

@Cacao,
Wat gaat de tijd snel! Hier een bos :present::present::present::present::present: voor je eerste maand. Vergeet niet een leukigheid voor jezelf te halen.

@Sandra,
Jij gaat ook goed!

@Houtje,
Zoon is schoolziek? Dat gaat ook wel over.
Sommige kinderen worden voor de Citotoetsen zenuwachtig gemaakt door hun ouders en vervolgens brengen ze dat over op andere kinderen. Met veel rustig praten heb ik de kinders hier ook tot rust gekregen.

@Blacky,
Het is misschien gek, maar ik heb ook lange tijd geen doel voor ogen gehad sinds ik mijn baan heb. Nu weer wel, omdat ik nu bezig ben mij te oriënteren op opleidingen voor boekhouding.

@Trui,
Lastig die griep. Je moet er gewoon doorheen en dat lukt heus wel. Voldoende rust doet wonderen. Voor jou en je dochter: een aai over de bol.

@Pippi,
Weer een beetje aan het opkrabbelen.

@Rudy,
Begrijp niet waarom je vrouw moe van je wordt. Zeg je dan bepaalde dingen of zo, of val je in herhaling?

@Safi,
Ik vind het echt lief van je dat je even bij hem langsging. Kijk uit naar zijn 'herintreden'.

@Pippi,
Studeer je voor stuiterbal? Geen nood hoor, ik heb dat ook zo nu en dan en dan word ik ook gek van mezelf. Omhoog stuiten is niet zo heel erg, maar dat naar beneden bonken, daar heb ik het niet zo op.
En kom maar gewoon vertellen wat je bezig houdt en dwarszit. Ik zou ook aardig overhoop zitten als ik in jouw situatie zou verkeren.

@Marjo,
Rustig aan doen. Aanvaard het zoals het is, dat was voor mij ook de beste tactiek.

@Sammy,
Goed dat je zo goed voor jezelf opkomt. Als je ze een hand geeft, pakken ze zomaar even je hele arm. Nee kunnen zeggen is in de huidige maatschappij heel belangrijk om jezelf te beschermen. Het heeft lang geduurd bij mij en ik ben heel wat keren mezelf tegengekomen, maar ik ben vervangbaar. De wereld kan prima doordraaien zonder mij.
Prachtig dat je de luxe hebt om je eigen operatie- en behandelteam kunt samenstellen. Pas je wel op met die morfinepomp. Vergeet niet dat ook jij verslavingsgevoelig bent.

@Soothe,
Lieverd! Als het ooit zo ver is, hoop ik net zo een goede vriend aan mijn zij te mogen vinden bij het sterven.
En van breedsprakerigheid kan niemand jou beschuldigen.
Neem nu wel rust voor jezelf.
Je houdt er niet van, maar voor die 2 maanden krijg je van mij een :present: en een :sun:.

@Anna,
Ik ben heel blij dat je Soothe in deze situatie zo goed bij staat.

@Ferry,
:)

@An,
Beterschap! :present:

@Orleando,
Welkom.

@Trees,
Hoe gaat met de Refusal-vriendin?

@Tapas,
Goed voor jezelf zorgen.

@Kate,
:)

@BamBam,
Het werken morgen zal wel snel wennen.

@Cheyenne,
Bevalt de 'andere supermarkt' zo goed?

Ik wou dat ik soms ook zo kon 'pats boemen' als Benthe, maar zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Misschien zit het 'm in het feit dat jij graag discussieert. Maar mensen die hun pijn blootleggen zitten niet op discussie te wachten. Het gaat niet om meningen. Ieder mag zijn mening hebben, jij ook. Maar het is een beetje onhandig om je mening te gaan verkondigen als iemand net zijn ziel heeft blootgelegd.
Dat komt niet over. Het kan inderdaad jouw strategie en kracht zijn om in moeilijke situaties er zo snel mogelijk het beste van te maken. Dat is helemaal oke.
Maar ga niet tegen iemand anders zeggen dat je haar niet snapt en dat zij het ook maar beter anders kan doen of zien. Dat is net zoiets als tegen een depressieve zeggen: joh cheer up!
Gewoon een aai over de bol kan veel passender zijn en hebben mensen ook nodig, juist als ze net hun pijn op tafel hebben gegooid.

he, leuk dat je Max hebt gezien!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, amiga mia.

Het gaat Blacky, erg moe. Stemt niet vrolijk, die werkelijk gillende pijnen. Iemand de dood in zien glijden. Het hele lichaam vergiftigt, steeds meer uitvallende fucties.
Maar het leven gaat door,dus, we rapen ons bijeen.

Liefs Soothe.

Allen Dank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, ik ben erg blij met Safi's reactie op jouw berichtje dat je per ongeluk drie keer plaatste, want zij verwoordde veel duidelijker en vriendelijker mijn gevoelens na het lezen ervan dan ik het op dat moment had kunnen doen.

Het is misschien prettig voor jou, dat jij zo koel en rustig kunt reageren op onaangename gebeurtenissen in je leven, maar persoonlijk zou ik het erg prettig vinden als je vóór het plaatsen van zo'n bericht kon begrijpen dat er mensen zijn die een hoop narigheid achter de rug hebben, en daar niet zo gemakkelijk aan voorbij gaan als jij. En dat deze mensen zich misschien erg gekwetst voelen door zo'n bericht.

Vind jij het logisch, dat een vader beter is voor de kinderen van een ander omdat die toevallig bij hem in huis wonen, dan voor zijn eigen vlees en bloed? Een man die óók toen hij nog bij zijn eigen kinderen in huis woonde nooit een vader voor hen was? Die bewust het contact volledig verbrak, naar achteraf blijkt omdat hij liever andere kinderen had?
Denk jij dat het met een kind niets doet als zijn vader liever voor een ander zorgt dan voor hem? Dat hij niet voor zijn leven door de afwijzing getekend wordt?

Ja, ik ken wél volwassenen die nog steeds lijden onder de scheiding van hun ouders, en niet vanwege de ruzies of strijd, maar omdat ze opgroeiden in een niet harmonieuze gezinssituatie met slechts één ouder die voortdurend overbelast was om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. En nu doel ik niet eens op mijn eigen kinderen.

Het spijt me, maar dit hakte er even heel erg hard in bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, ik ben ook zo patsboem hoor, maar vooral voor mezelf.
Vaak zijn er discussies, hier of IRL, waarbij ik zo mijn eigen ideeën heb, maar ik denk vaak dat die op dat moment geen nuttige bijdrage zijn, dus dan houd ik maar even mijn mond. Andere mensen kunnen veel beter steunen en inleven en zo dan ik, dat weet ik gewoon, en dat hoor en zie ik dagelijks. Op het moment dat de discussie een beetje stokt en er blijft een los draadje over, dan is een nuchtere, cleane, soms koele kijk op de zaken soms wel nèt datgene waar op gewacht werd om de boel weer vlot te trekken.
Houdt in dat ik wat meer op de achtergrond blijf, en dat vind ik dus helemaal niet erg.

Mijn echtscheiding is alweer wat jaren geleden, maar het heeft lang geduurd (voor mij) voordat ik er overheen was.
't Was wel een heel goed excuus om te zuipen, toen... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Kate, wat denk je dat ik hier op dit forum doe? Ik heb al meer van mezelf verteld dan ooit aan iemand anders. Denk je dat ik nooit de behoefte voel om ook eens te horen: okee, dat is onze Benthe nou eenmaal, ze drukt zich soms niet tactvol uit maar ze is er wel voor iedereen. Ik bedoel, denk je dat ik het niet nodig heb om geaccepteerd te worden?
Nou, als dat zo is, heb ik zeven maanden voor nop mee zitten leven en schrijven zeg!
Over kwetsbaar gesproken. Ik ben hier niks anders dan eerlijk en kwetsbaar geweest.

Nou ja.
Ik moet er even uit, dat is niet om te vluchten maar ziekenhuisleven. Lees jullie morgen nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola,

Mijn zus is geweest heeft lekker Chili gekookt en we hebben lekker bijgekletst, maar nu komt ie ze had voor de gezelligheid een fles rode JWW meegenomen, oeps, nou er kwam geen gremlin het deed me niets, zij lekker een jww ik een watertje.
Nee dag 6 gaat komen hoor!!!!!!!! :)

Wat ik eigenlijk zo super vond zij vroeg niets maar soms doet zwijgen er beter toe, ze heeft genoeg ellende met mij meegemaakt in mijn vorige drinkperiode, ze vertrouwt me, en dat voelt goed.

Ik hoef nu eigenlijk aan mijn dierbaren niets meer te verstoppen en dat voelt vrij, eerlijk.
Hierdoor is mijn nare gevoel wel wat verdwenen, want vanmiddag was ik niet blij met mezelf.

Maar ik ben blij dat het nu wat beter voelt.

Blacky, tja de sigaretten nou daar moet ik nu niet aan denken, als ik die nu niet heb nee ff wachten met stoppen nog. Een ding tegelijk.

Heb bijgelezen,
voor iedereen liefs Tina :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Zoals ik Safi vanmiddag al beloofde - zou ik vanavond proberen even het Forum te bereiken..

(Wisten jullie trouwens dat Safi een hond heeft, die óók Safi heet?)

Het is precies zoals Safi als schreef! We hadden een heel prettige middag en inderdaad net alsof we elkaar al jaren kende.

En ook dit: ik mis het forum wel! Maar waar ik nu ben kan ik over het algemeen, net als nu, maar heel even inloggen en dan doe je niet echt mee.. En dat vind ik vervelend.. De gemeenschap bestaat nog in elk geval en dat is mooi!

Met mij is het redelijk wel.. Langzaam de weg omhoog en voorzichtig de eerste stappen..

Ik zal inderdaad proberen of ik - zolang ik nog hier ben - regelmatiger een computer kan zien - opdat ik het contact weer wat herstel.

Ik wens jullie allemaal alle goeds (ook de nieuwen, die al helemaal niet nieuw meer zijn, maar die ik nog niet kende..)

Dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...