Spring naar bijdragen

Woensdag 23 januari


stien

Aanbevolen berichten

@Tapas,
Slaap lekker, maal niet, kies nu alvast een leuke droom uit.
Wat dacht je van een zonnig, wit strand met palmbomen, veel parasols om te schuilen voor de zon, lekkere ijsjes en frisdranken bij de hand, kluiven voor de hond enz... Droom lekker!

@Blacky,
Dat is er een goeie, die zelfs aan de communietafel verteld kan worden. Ik zie het voor me.
Doet me op de een of andere manier denken aan een andere mop, eentje met paling in 't groen, maar ik weet absoluut niet meer hoe die gaat. Hedde gij een idee?

@Pippi,
Noem jij dat geurvreters?
Ik baalde altijd van die reclames voor het maandverband. Was ik even niet ongesteld, werd ik nog geconfronteerd met ...
Gelukkig verleden tijd. Even afkloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik heb meegedaan met die IQ test. De score vallt me vies tegen! De score van vorig jaar was veel beter maar toen onder invloed. Zal wel een hoop hersencellen verzopen hebben..
Enfin weer een mooi bewijs wat drank met je doet in de negatieve zin.. Die cellen krijg ik niet meer terug maar ik kan er wel voor zorgen dat er per dag wat minder het loodje leggen. ;)
Ach ik heb het nog altijd beter gedaan dan Jody Bernal en daar ben ik allang blij mee! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het bos kruipt een schilpadje in een boom. Als het boven is, springt het van de tak.
Boem. Ligt het schildpadje op de grond.
Als het bij zijn positieven is gekomen, kruipt het weer naar de boom en er in.
Als het boven is gekomen, springt het weer naar beneden.
Boem.
Dat gaat zo een paar keer door.
Op een tak in een boom er naast zitten twee vogels. Zegt de ene tegen de andere: "Het wordt, geloof ik, toch tijd dat we hem gaan vertellen dat hij geadopteerd is."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne :):):)
die van die groene paling ken ik niet .
mijn pa was een echte moppentapper , maar ik ben er veel vergeten
zal mij de druivelaar moeten kopen en hier af en toe een mopje plaatsen zeker vlak voor het slapen gaan liggen we allemaal in bed met een smile op ons totteke ;)
slaapzacht iedereen ik plak er al 24 uurtjes bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen... het is nu ruim na enen in de nacht. Ik heb hier na de meeting van zaterdag jl. niet veel meer laten horen. Natuurlijk kan ik zeggen dat er privé veel gespeeld heeft om als excuus te dienen. Er is privé veel gebeurd. Maar excuus kan ik dat niet noemen.
Er is altijd wel een kwartiertje, ergens op de dag om hier even in te loggen.. Nee, het ligt anders..

Ik was voor de meeting al erg warrig en wattig in m'n hoofd.. vooral als ik onder mensen kom.. Autorijden en in m'n flatje zijn gaan heel goed.. ben ik alleen met mezelf bezig.. Maar zodra ik onder de mensen kom slaat er een soort van wolk om me heen. Aan de ene kant weet ik dat ik met die massa moet meedoen, aan de andere kant voel ik me heel erg buiten die massa staan, maar hou wel het gevoel er bij te moeten horen, niet buiten de toon te vallen...vooral niet tegen te vallen. En dat wekt angst op. Ondefinieerbare angst.. want ik kan redelijk functioneren in een groep mensen maar ik voel me op dat moment mezelf niet.. en dat vind ik beangstigend... want wie of wat ben ik dan wel??? en wie of wat kan ik ooit weer zijn??? Wat ben ik nou eigenlijk... bang of onbevangen???

Ik kan me momenteel totaal niet concentreren op de afzonderlijke (levens)verhalen hier op het forum.. ik lees af en toe stukjes, ben zwaar onder de indruk van wat velen hier allemaal vertellen, maar kan er geen verhaal van maken. Geen compact geheel om op te reageren.. Ik voel me, nou ja, zacht gezegd, niet zo goed... en machteloos.

Ik hoop dat dit (o.a. met de internettherapie die ik ook al zo warrig en beklemmend vind, terwijl mijn hulpverleenster zo aardig is maar ik snap af en toe mijn hele computer niet) mettertijd toch wel wat beter gaat worden.

Ok... toch weer even wat laten horen.. hoop ooit weer zo sterk te zijn als toen ik hier op het forum begon... Nu nog even niet.. maar............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...