Spring naar bijdragen

Woensdag 13 februari 2008

Cheyenne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dory, gelukkig is het geen familie. Die hebben we niet veel, en kunnen er goed mee. Maar deze dame heb ik van heel ver weg geholpen. eerst haar straatvrees te overwinnen en daarna nog jaren voor haar ingezet. HAHA. Ik schreef al een paar keer *** en jij nu nog de vrouwlijke variant. Tactus heeft het vanacht weer druk met corrigeren.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oef, dat is wel heel heftig Knuf, Wat ontzettend naar dat die vriend van je vader dat heeft gedaan, dat hij dat kind wat jij was ooit zo misbruikt heeft
en ook wel onbegrijpelijk van je ouders, ze weten toch wat hij gedaan heeft? Dan lijkt mij dit geen goeie verrassing. Kan me voorstellen dat je daar erg van in de war bent geraakt.
Als ouders hoor je toch voor je kind te kiezen en niet voor de dader die hun kind zo iets verschrikkelijks heeft aangedaan.

Je hoeft de confrontatie ook nog niet aan te gaan. Kan je je ouders uitleggen dat dit niet werkt voor jou? Ben je gelijk weggegaan? Geef je grenzen goed aan....
meid wat moet jij je rot voelen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk snap ik je ouders echt niet en zit ik me hier heel boos te maken. Hoe kunnen ze dit nou doen? Is die zogenaamde vriend en zijn spijt belangrijker dan hun eigen kind?????? Zijn ze echt zo kortzichtig? 8 jaar heeft hij zijn gang kunnen gaan.... en dat vergeef je iemand als ie sorry zegt???? verrassing? zeg maar overval!!! Ik vind dat ze je hiermee heel veel pijn doen.

Knuf, je hoeft niets te vergeven, je hoeft de confrontatie echt niet aan te gaan, maar het gevoel is nu wel losgemaakt dus daar moet je wel iets mee... niet wegdrinken!!!! voelen en/of iemand bellen die je goed kent en bij wie je je veilig voelt. Denk je dat dat kan vanavond?

Ik wens je heel veel sterkte hiermee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hai knuffeltje..ik ben thuis.. heb me extra gehaast na je alarm sms-jes... en zoek nu hier maar even contact met je.. Ik snap dat je nood hoog is.. gatverdegatver... Ik ken je ouders ondertussen, aardige mensen, maar dit vind ik toch wel erg beneden de maat.. Ze snappen denk ik niet hoe ernstig deze man jouw jeugd heeft verpest..

Je bent hier nu op het forum en hebt je afschuwelijke verleden meegedeeld.. ik vind wel dat je hier even moet blijven. Maar wil je ondertussen ook met me mns-en?? Zeg het maar... ik ben thuis en sta tot je beschikking. sorry, msn-en is het geloof ik... ik word horendol van al die afkortingen... en dat je langzaam typt... tja, die belgische toetsenborden, hè??? Sterkte, meisje... ik hoor wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik voel me rot!!!!! heb die confrontatie gewoon zomaar gehad, niets te willen of te kiezen!!! ik ben wel een persoontje die katholiek is en heel vergevingsgezind maar NU NIET!!!!! IK KAN HET NIET AAN NU!! DIE MAN HEEFT ME ZOVEEL PIJN GEDAAN? ZOVEEL VAN MIJN ONSCHULDIGE JEUGD AFGEPAKT!!!! Sorry, moest er effe uit!! Maar ergens begrijp ik m'n ouders wel... wat ik niet begrijp is waarom ze het me niet vooraf hebben gezegd!!! en ja; ik heb gedronken nu.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, wij kennen elkaar nog niet. Ik doe nog maar net mee. Toch kan ik wel met je meevoelen. Ik begrijp dat je gedronken hebt. Het valt ook echt niet mee wat je nu hebt meegemaakt.

Ik begrijp ook dat er hele goede vrienden om je heen staan die jouw situatie nog beter begrijpen (o.a. Kohtje?) Het is heel erg goed dat je het forum hebt gezocht en steun krijgt van die vrienden!!!!! Hou het vooral niet voor jezelf!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik voel me zo alleen nu... had nooit gedacht dit ooit mee te maken.. nuja, ik weet wel dat kohtje en jullie er zijn maar virtueel is maar virtueel, hé??? heb zo'n behoefte aan een knuffel, aan een luisterend oor, aan ...pfff, ja, je weet wel...
Ik ga even op msn, 'praten' met kohtje...
Snif...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, deze man kan jou nu niks meer doen. Nu ben je volwassen. Zorg ervoor dat je niet met terugwerkende kracht weer dat machteloze meisje van toen wordt en geef deze man die macht niet meer. Je bent er nu tegen bestand dus geloof in je eigen kracht! Jij bent de baas over jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie, het is ontzettend knap dat jij je ouders begrijpt, want ik begrijp ze niet. Natuurlijk ken ik de achtergronden niet, maar toch vind ik dat ze erg voorbij gaan aan jouw gevoelens. Als ze het je vantevoren gezegd hadden, was je dan gegaan? En was het dan gemakkelijker geweest?

Je bent gekwetst door je ouders, omdat ze geen rekening hielden met jouw gevoelens. En daarnaast zijn er ook nog eens oude, en heel erg pijnlijke wonden, opnieuw opengereten. Ik begrijp dat je wil drinken, maar verdrink niet al je pijn lieverd. Je zult er morgen, of wanneer je er aan toe bent, beter met je ouders over kunnen praten als je helder bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee floortje, kohtje woont zo'n 350km van me af!! Maar hij is al een paar keer hier geweest en heeft m'n ouders leren kennen!

En ja tapas, ik weet wel dat hij me nu niets meer kan doen maar ik voel me direct weer dat kleine machteloze meisje...ik zou zo graag geloeven in m'n eigen kracht!! dacht zelfs dat ik het kon, tot nu....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai lieve mensen... het is niet mijn bedoeling Knuffie bij jullie weg te kapen... ze is erg in de war, begrijpelijk, ik ken de situatie vanuit haar verhalen die ze me verteld heeft. Tot op de dag van vandaag heeft ze het begrijpelijkerwijs moeilijk met deze periode uit haar jeugd. Ik probeer haar nu zoveel mogelijk via msn te troosten... Floortje, nee, helaas... ik woon niet in de buurt, er zit zo'n 350 km tussen ons.

Ik zal Knuffie vragen of ze jullie (wanneer dat gaat) op de hoogte wil houden.. In elk geval vind ik het fijn om te lezen hoe jullie reageren, zowel de mensen die Knuffie al wat langer kennen als ook de mensen die haar niet kennen.. Ik denk dat ze dat zelf ook zal vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Ik probeer m'n ouders te begrijpen, nu lukt het nog niet zo goed omdat ik ook door andere dingen al met m'n kopke vol zit... je weet wel, hé?
Ik was misschien gegaan als ze het voordien gezegd hadden maar dan wel voorbereid!! alles in m'n kop wat ik 'hem' al ooit wou zeggen?? enja, er zijn heel oude en héél erg pijnlijke wonden opengereten en ik heb gedronken maar nu ben ik aan de soep... pfff, moeilijk, écht moeilijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar knuf, je kan het ook, je leeft nog, je bent er nog! Je doet het hartstikke goed!
maar die pijn die is er, die zal er altijd zijn. Soms heel heftig soms iets milder, dat is een litteken wat altijd gevoelig zal zijn.... en nu is de wond even helemaal opengereten

maar je bent echt niet niet meer dat machteloze meisje al voelt het zo!! Je hebt de kracht, je komt je hier melden, je zoekt hulp. Toen kon dat niet, nu wel!! dus je doet het al!
alleen voelt het nog niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nu even afsluit en met kohtje via msn praat..ben zo in de war, zo verdrietig en eigenlijk mentaal kapot nu.. sorry, lieve forummerkes..voor een keer dat ik terug kom dat ik het zo moeilijk heb of maak voor jullie.. ik kom zeker en vast héél binnenkort terug met uitleg en verhaal, ok?
Aan allen veel liefs en héél hartelijk danke voor jullie reacties en steun en lieve woorden, nu begrijp ik weer waarom ik jullie nodig heb en steeds blijf terugkeren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...