Spring naar bijdragen

Woensdag 13 februari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky, jeetje mens, wat ben jij actief!!! huis gekocht, nog een huis (ahum, caravan) gekocht, slim van je!! Mogen er honden op de camping waar de caravan staat? dan kom ik een keertje langs!!!
Het is wel slim van je om die caravan te hebben voor de momenten dat je je even zou willen terugtrekken.
Je bent wel volop in de actie geschoten he... doe je wel voorzichtig en ga je af en toe ook nog op de rem staan? Volgens mij ligt er best veel op je bordje. hou je taai he!!

ik ga de hond uitlaten, ben bekaf.... en dan proberen weer eens bijtijds naar bed te gaan (wat toch nooit lukt hihihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, meid... voor zometeen: Slaap Kindje, Slaap.... Daarbuiten loopt een schaap...
Een schaap met witte voetjes, dat drinkt zijn melk zo zoetjes....
slaap kindje slaap.... daar buiten loopt een schaap.

Hoop dat dit voldoende slaapverwekkend was om je op tijd in slaap te krijgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas dat is nu eens een schot in de roos wat jij hier schrijft :present:
inderdaad het heeft mij veel innerlijke vrijheid te weten dat er NU eindelijk in blacky haar leven een sulpje is waar ze kan gaan schuilen als ze het moeilijk heeft en ik denk dat dit de voornaamste reden is van de aankoop van de caravan , dat plekje op deze aardbol dat van mij zal zijn
en ja honden zijn toegelaten anders zou ik het niet gedaan hebben
knuffie stuur het door je gevoelens en ik gooi ze morgen in zee
persoonlijk ben ik ook van mening dat het minste wat je ouders hadden kunnen doen is je verwittigen sterkte meiske :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Nok Nok Nok

Ik ben bijgelezen hèhè een hele kluif. Na de heftige dag van gisteren en de ruzie met de kids nog een ruzie met de roowwaa erachter aan gehad over de opvoeding van de kids (m.n. het tijdrekken als ze naar bed gaan, nou ja dat is eigenlijk een gegeven en tja, zijn kinderen zijn ook sterren in het tijdrekken maar ja, hij heeft ze alleen in het weekend, dat is een stuk makkelijker).

Allereerst Knuffie heel veel sterkte en ik hoop dat Kohtje je kan helpen :heart:.

Verder vandaag iets minder beroerd (maar toch nog behoorlijke hoofdpijn en vreselijke keelpijn dus nog niet beter).... Dochter is ook nog steeds ziek dus ik ben er maar druk mee.

Verder heb ik vandaag ruzie gehad met de Rowwaa, mijn zus en mijn beste vriendin dus ik werd wel érg verdrietig aan het eind van de middag.

Het huis van mijn moeder was gisteren ook heftig met alle indrukken. Ik ben vandaag begonnen met haar administratie, eerst maar eens inventariseren wat er ligt en wat er dringend is en wat er moet gebeuren (te beginnen bij opzeggen abo's en zo).

Wel weer een leuke avond gehad met de kids, maar ben weer eens heel erg blij dat de dag erop zit en dat ik naar bed kan gaan, en dat ga ik dan maar doen ook.

Zeg Blacky, is bij jou het geldschip binnengevaren :D, huizen, caravans, wat ga je nog meer aanschaffen? Nee hoor, ik gun het je van harte en ben blij voor je dat je zoveel leuks voor jezelf doet.

Ondertussen heb ik het met roowwaa weer bijgelegd hoor. Hij was ook wel erg fel uit de bocht gekomen maar had ook wel gelijk dat ik strenger moet optreden tegen dat getreuzel van de kids. Ach ja, beetje halen, beetje brengen.

En natuurlijk drink ik ook vandaag niet, en gisteren niet en morgen ook niet. Ik begin echt weer ADB te voelen, en dat is heerlijk. Op naar de 28 maanden op de 28e (alleen Ziza is me voor, maar die staat wel kurkie en kurkie droog dat heb ik niet helemaal gehaald). Van de andere kant ben ik ook wel weer trots dat ik al 5 jaar niet meer rook, daarmee stoppen vond ik overigens makkelijker dan stoppen met drinken.

Ik heb toch een nuttige dag gehad met administratie van mijn moeder, van de roowwaa en van mezelf, dus wel een lekker opgruimd gevoel. Morgen weer even aan de strijk :D van de week had de roowwaa alles hier ingeleverd en tja, die moet daarvoor ook gewoon betalen dus ik heb dan ook weer een extraatje in mijn portemonneer (na 5 wassen gedaan, drogen, vouwen en strijken mag dat ook wel). Dus nu moet ik dringend weer aan mijn eigen was beginnen. Bij mij geen PMS maar WDS (was-droog-strijk) verhalen.

Nu ga ik jullie echt verlaten en een poging doen op tijd te slapen. Iemand Vie nog gezien of gehoord vandaag? En o ja, de nieuwelingen natuurlijk van harte welkom op deze uitstekende plek om alcohol de baas te worden (Dory 23, Sterk en Rosan en Floortje II natuurlijk ook nog (ik moet stiekum denken aan de Queen Elizabeth II als ik jouw naam lees door die II wat een associatie hè). Dat krijg je na al die nuchterheid.

Ik had vandaag, zeker na gisteren nog energie genoeg eigenlijk en merk steeds beter dat ik beter met mijn lichaam omga. Zo ook het meer bewegen, het sporten iedere week, gewoon fitter. Dus houd vol> de beloning komt vanzelf, al was het bij mij echt niet binnen een week, maar het het méér dan een jaar geduurd voordat ik écht een omslag zag (andere mensen zagen al dat ik er beter uitzag maar zelf zag ik dat toen nog niet).

Iedereen een fijne rustige nacht gewenst, mijn katten vechten om de fijnste plaatsjes op de elektrische deken en ik wokkel me daar tussen door. Doeiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie: onbegrijpelijk, niet te accepteren. Je ouders stoppen hun kop in het zand, alsof het nu wel over is. Iemand zou met hen moeten praten, dat dit totaal niet meer moreel is.
Knuffie vecht voor je eigen leven en zeker deze engerd is het niet waard dat hij OOK nog eens je toekomst afneemt. Stop met die drank. Niets en niemand is het waard om je lichaam te verwoesten. Als een ander het al doet, doe dit jezelf niet aan. Sterkte.

Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik lig bijna in bed, ahum... moest nog even afkicken van het marktplaatsen... ik heb weer wat geld in mijn marktplaatspotje zitten en wil nog zoveel dingen hebben voor in huis... en daar gaat uren zoeken inzitten...

Blacky, goed dat je je eigen plekje gevonden hebt. Klinkt helemaal top! belangrijk he, eigen plek!

Houtjetouwtjestrijkboutje met een kouwtje, meid wat ben jij hard aan het werk... doe je voorzichtig?
En ruziemaken mag best hoor, als je het maar weer bijlegt... konden we ons vroeger ook niet voorstellen he, dat we nog eens zouden leren ruziemaken.. dronken we liever weg toch?
nou, lekker puh, dat doen we dus niet meer.

Succes met het huis van je moeder, moet je alles alleen doen of helpt je zus ook mee? (en heb je vandaar ruzie?)
nou, ik ga voorzichtig weer eens een poging doen om in bed te geraken, bedankt voor je slaapliedje Kohtje! begin al bijna te gapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , dat praten.. wordt steeds beter. Althans, we doen het (ook hier) weer ;)
hèhè, tussen alle dips, downs en wat ups, gaat het. Gestaag.
Moet niet teveel in één keer op mijn pad komen...

Blacky, je eigen terugtrekplekje.. Zo moet het zijn, aan zee... Mooi hoor!
Houtje, hoe ongeloooooveloos knap! Tja dat opvoeden en ruzie maken, hoop het ooit onder de knie te krijgen. Sterkte hoor!
Hier morgen huisarrest uitgedeeld, wil het bij nader inzien toch maar presenteren als een time-out ;)

Knuffie, vanuit het koude hoge noorden hier een warme, virtuele strakke knutsel (een hele dikke knuffel) :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
Gefeliciteerd met je caravan. Ik weet wel zeker dat je er van zult genieten.
quote
corinne ik hoop dat ook jij de kracht en moed vindt om uit je depressie te geraken , ik ga hier een stukje copieeren voor jou
dit wil ik met je delen komt van hein stufkens
psygologisch gezien komt het erop neer dat we moeten leren onzelf te accepteren zoals we zijn en zo met onze emoties en impulsieve neigingen om te gaan dat ze ons niet de baas zijn
filosifisch geformuleerd hoe leef je in vrede met je "lot"in plaats van daar voordurend tegen te vechten ??
uquote
Zie, dat is nu iets wat ik kon voordat ik ging drinken: omgaan met mijn depressieve periodes. Hoewel toen al links en rechts tegen me werd gezegd dat het beter zou zijn om niet zelf aan te modderen. Door mijn drinkjaren ben ik dat helemaal verleerd. Maar ja, wie zegt dat mijn leven anders was gelopen als ik toen wel professionele hulp had gevraagd?

@Anna,
Ik zag die depressiviteit ook al niet als een probleem. Ik kon er toch goed mee leven. :wacko: Later kon ik toch ook goed funtioneren, terwijl ik zoveel dronk. Maar ja, toen ik met volle overgave in het alcoholravijn stapte, knalde na een tijdje de depressiebom. Heeft ook zijn voordeel gehad. Toen erkende ik eindelijk dat ik een probleem had met alcohol en daar dus mee moest stoppen. En toen ik gestopt ben en toch tegen die gevoelens bleef aanlopen, is ook het besef gekomen om daar wat aan te gaan doen. Maar ik wou wel eerst 'klaar' zijn met stoppen met drinken.
Vanavond ben ik nog teruggebeld door de ggz-instelling. Ik heb gelijk een dubbele afspraak met een psychologe en een psychiater. Ze vonden dat maar meteen een psychiatrisch advies meegenomen kon worden, vanwege mij drankverleden. De dinsdag na mijn vakantie gelijk van start gaan dus. En de donderdag voor we vertrekken, heb ik mijn afspraak met de consulente van het UWV. Ik ga het haar gewoon zeggen. Per slot van rekening kennen ze mijn drankprobleem. Mogen ze dit erbij weten. Misschien dat ik vrijstelling krijg van die stomme soll. plicht voor de resterende 10 uur. Maar daar zal ik maar geen hoop op stellen.

@Sammy,
Ja, sommige mensen zou je willen grgrgr.
Probeer het je niet zo aan te trekken. Die persoon is het niet waard. Werk nu maar eerst aan je herstel door voldoende rust te nemen. Van mij een hele bos :present: .

@Blacky,
:heart:

@Floortje,
Je hebt vandaag heel goed voor jezelf gezorgd. Blijf dit vasthouden. Jij bent toch diegene die jou het meest waard is. :present:

@Knuffie,
Hadden je ouders je niet eerst even kunnen polsen. Ik snap trouwens niet dat je ouders die vent nog willen zien en spreken.
Gelukkig ben je wel aan de soep gegaan. Meis meis toch.

@Tapas,
:)

@Dory,
:)

@Kohtje,
Je bent lief.

@Trees,
:)

@Houtje,
Hoe doe je het toch allemaal? Slaap lekker.

@An,
:)

@Marjo,
:)

@Marieke,
:)

Ik mis Vie, Pippi, Calimero, Cacao, Leeuw en nog een heleboel andere mensen. Voor jullie afwezigen: een dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FloortjeII

Corinne en Anna,




Deze discussie is nu weer precies wat ik nodig had! Ik ben vandaag ADB gebleven, maar op het nippertje. Normaal zou ik - net zoals visje - VOOR de tennisles op woensdagavond al naar een naarbijgelegen supermarkt zijn gefietst en wijn hebben gehaald.....




Vandaag heb ik wel mijn portemonaie meegenomen. Ik heb gezegd tegen mezelf: NA de les! NA de les! dan ga je.




De hele tennisles heb ik nagedacht over het verhaal van visje gisteren en de lieve hulp van Corinne gisteravond die er toch ook weer vroeg uit moest!! Ik wilde hun niet teleurstellen en heb uiteindelijk mezelf niet teleurgesteld!




Ik heb het niet gedaan! Ik ben naar huis gefietst. Gremlin van mijn bagagedrager gegooid. Zelfs de super bij ons op de hoek ben ik voorbij gefietst.




Bij de eerste keuze het kan niet was wat teleurstelling; waarom mag ik het niet? na een uur tennis (misschien heeft de sport ook wel meegeholpen) was de teleurstelling redelijk verdwenen. Mijn vraag bleef echter: wat is dan wel de beloning voor alles wat we doen, voor alles wat we meemaken?




Ik had dit willen aanbrengen bij het forum, maar in die tijd hebben jullie het antwoord al geschreven!! Bedankt hiervoor!!




En ja, ook ik ben bang voor mijn ingewanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...