Spring naar bijdragen

woensdag 5 maart 2008


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Ziza,
't Is maar goed dat een mens ook wel eens kan lachen of blij zijn. Humor heeft al heel wat mensenlevens gered en lachen is heel gezond. Leedvermaak schijnt ook heel gezond te zijn, behalve dan voor de perso(o)n(en) die er het voorwerp van zijn.

@Charlie,
Goed van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer veilig.
Zit met een kop thee en een stuk chocola.
De trek is weg en ik ben weer rustiger. Op het werk heb ik me op lopen vreten en toen ik thuis kwam, de climax. Maar het gaat weer!

Sammy,
pech dat je nog verplicht kalm aan moet doen, maar wellicht voorkom je zo nog erger!

Blacky,
gecondoleerd! Het houdt niet op he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

charlie mogelijk heb jij maar een afkorting van mijn naam , mogelijk heb je hem volledig .-))
ik gbein te beseffen van mogelijk een van mijn zegenigen is dat ik ondanks mijn spanje wonen heel veel vrienden en kenissen heb en dit dank zij conventies , landdagen en bezinnings weekends van AA , maar het min puntje is uiteraard dat er voor iedereen een tijd komt om de wereld te verlaten zo ook de vriendin welke ik gisteren verloren ben .
ik ga stilaan onderduiken , lig al de ganse avond aan dat vrouwke in het tehuiis te denken brbrbr
blij dat ik niet meer drink als ik een gremlin heb ga ik dat vrouwke wel eens bezoeken
lieve mensen slapzacht allemaal
ziza moest ik met mijn leven soms niet de draak kunnen houden ik lag al lang onder de grond , een lach en een traan dat is het leven .
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Charlie, ik wens je nogmaals beterschap. Gossie corinne wat omschrijf dat mooi over het rouwen. Heb ik wat gemist over Blacky's vrindin?Schaam me erg als dat zo is. En Vie hoe gaat het nu met jou?. Lieve Soot hier ben ik weer met een speciale knuf voor jou. Mercedes we moeten er tegen aan he want ik kan het ook niet. Ga Banjo uitlaten en maar zingen van Hansje pansje kevertje en ondertussen loop ik bloesem te plukken. Ben ik een oud wijvie geworden he?Slaap lekker allemaal en droom zacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen met zorgen, met een zwaar hart, voor alle moeders die vandaag zorgen hebben over kroost, klein en groot, voor vrienden met zorgen over hun vrienden, vriendinnen, en al onze forumvrienden hier mijn laatste bijdrage van vandaag.

Wie alleen loopt......
raakt de weg soms kwijt
In de gemeenschap
rust de wijsheid.
Eén hand kan geen touw knopen.

Wie alleen loopt......
raakt de weg soms kwijt
Wie dan valt,
heeft niemand om te helpen
Wie dan schreeuwt,
heeft niemand om te horen,
Wie alleen loopt,
heeft een zware last

Niemand deelt de kleinste vreugde,
Niemand deelt je grootste verdriet.

Wie alleen loopt.....
raakt soms de weg kwijt
heeft maar twee voeten,
heeft maar twee armen,
heeft maar twee ogen.

Maar samen,
hebben we om uit te steken
duizend handen
hebben we om elkaar te dragen
duizend voeten

en

loopt niemand ooit alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve BB,

Meid van harte gefeliciteerd, met je andehalf jaar. Je mag trots zijn op jezelf, want jij hebt bewezen, dat je het kunt. En wat een ander ook zegt, lieve BB, dit neemt niemand je meer af. En op naar de twee jaar.


Marja, ook van harte, met je 4 maanden, ook jij bent op weg om een ster te worden.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het niet uitstaan om hier vandaag niets van me te laten horen, dus kort berichtje dan maar. Heb me erg vlak gevoeld vandaag...bwehh vlees nog vis. Ben erg moe nu, heeft al de hele dag gesluimerd die vermoeidheid maar nu breekt het pas echt door; zowel lichamelijk als geestelijk leeg...uitgeblust.
Heb net het draadje gelezen maar ben alles weer kwijt..het zit er dus niet meer in vandaag om ook maar ergens over na te denken of te reageren
Nou, dat was dus mijn berichtje...vlees nog vis, precies zo als ik me voel :huh:

Ik heb een fantastische maand achter de rug, na jaren van in rap tempo opeenvolgende shit dus nu eens geen zorgen, geen stress, geen katers en black-outs, geen onenigheden met instanties en op het werk en dan heb ik er nog tig niet genoemd. Eindelijk heb ik eens rust in mijn donder en hoef niet te knokken maar het voelt dus vreemd..tsja, geen wonder!
Zal eraan moeten wennen alleen maar behoefte aan rust te hebben...hehe, wat een openbaring B)
Er gebeurt toch wel genoeg, meer dan genoeg maar ik hoef er niet meer voor te rennen of voor weg te rennen. Tevreden?....gelukkig niet, want alles waar "te" voor staat.............. :D;)

Sorry, voor het ontbreken van persoonlijke reacties op jullie post; ik leef wel met jullie mee hoor :heart: maar heb even genoeg aan de rust in mijzelf.
Pfffff...en toen ging mijn kaarsje uit, welterusten :lips:

Voor iedereen een :present:
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

har, dat is herkenbaar, eerst de trots enzo die je voelt dat het je lukt om niet te drinken maar als dat gaat wennen moet je ook weer een nieuw evenwicht zien te vinden. Ik ben daar ook nog steeds mee bezig merk ik. De heftigheid komt bij mij wel weer terug hoor.. deels helaas, maar deels ook nodig soms om te voelen dat ik voel en dat ik leef.

Gem, ik wil je maar 1 ding meegeven wat betreft het schuldgevoel naar je dochter toe:
Vroeger is geweest, wat er ook gebeurd is kan je niet meer terugdraaien, maar in het heden kan dat wel. Laat het verleden er niet voor zorgen dat je in het heden dezelfde fout weer maakt, schuldgevoel is een slechte raadgever.

Ik ben zo lang boos geweest op mijn moeder... tot we beiden onze verwachtingen en teleurstellingen een plek konden geven en elkaar gingen accepteren.. nu hebben we het nooit meer over het verleden maar leven we in het heden. Iedere dag leren we weer bij. Dat kan jij hopelijk ook met je dochter. Je kunt nu alleen maar je best doen en het is aan haar om dat te willen zien, of wil ze liever het slachtoffer blijven?
zorg er in ieder geval voor dat jij niet het slachtoffer wordt van je schuldgevoel en vergeef jezelf je drinkgedrag van vroeger. Je kunt het niet meer terugdraaien, alleen maar anders doen in het hier en nu. Wees mild naar jezelf toe.

Zo, en nu ga ik ook naar bed, fris zijn voor de volgende donderdag-zonderdag
trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

*** Druppeltje welkom, Niet weer de druppel worden, die de emmer doet overlopen. :D

*** Sammy, ook weer in het dorp, fijn van je te vernemen, en het beste met het physiek.

Ik ben even wat minder op het Forum, ik ben bij mijn vriendin ingetrokken, en wij zijn twee bezige bijtjes.

Allen die een mijlpaal bereikt hebben, jullie verdienen mijn respect, of je wil of niet.

Groetje van Soothe! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...