Spring naar bijdragen

woensdag 5 maart 2008


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bambam van harte meid met je 18 maanden nuchterheid:musicnote::present::)
hoi francesca hoe gaat het nog met u ?:present:
wens iedreen een fijne nuchtere dag , daar ga ik ook weer voor .
dadelijk douche in en nadien ying en uyang naar de dierenarts brengen , hun edele deeltjes gaan eraf :angry:
nadien met mijn schoonmoeder eens tot bij haar man in het tehuis , 5 kinderen hebben die mensen maar niet een kind dat naar hun vader wil gaan , escuus welke ze gebruiken zijn drank verleden maar ja les escuses sont fait pour ze te gebruiken
dag mensen we laten vandaag samen die eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen,

Bammetje, gefeliciteerd met maar liefst anderhalf jaar op het droge staan!
Anderhalfjaar vol bewogenheid maar je bent me toch gegroeid!
Ik lees je graag hier, je beslommeringen afgewisseld met je humor. :present::D:present::):present::D:present:

Marjo, gefeliciteerd met vier maanden op het droge pad!
Je gaat als een speer maar pas op voor de hobbels en bobbels, Geweldig knap! :present::D:present::):present::D:present:

Charlie, wat ben jij in je voordeel veranderd de laatste tijd nu je ook droog mee loopt!
Ik heb het gevoel je nu pas écht te mogen leren kennen. :present:

Simona en Orleander, hou dat heerlijke nuchtere gevoel vast wat jullie vanochtend
voelden toen je op stond. Als je hier bij stil staat wil je toch niet anders meer?

Hoi Fran, jij ook als een speer! Wat fijn te lezen. :sun:

Blacky, wel zielig maar w.s. wel erg nodig, hup naar de kattendokter die doet dat zeker graag.
En ja, de mens oordeeld graag over een ander maar vergeet vaak naar zichzelf te kijken.
Wie goed doet, wie goed ontmoet!

Vandaag ziet het er nog winters uit hier. Nuchter de seizoenen zien veranderen. Van winter naar
de Lente en dan de veranderingen in de natuur zien en beleven alsof ik het naar járen weer
voor het eerst mee maak. Dán voel ik dat alles waar ik nu voor knok de moeite waard is.

Iedereen een fijne droge dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam Congrats met je fantastische mijlpaal! Het is een prachtige ochtend hier met veel zon en witte sneeuw....je gaat als een trein!

Marjo ook jij gefeliciteerd met je 4 maanden...volgens mij krijg jij steeds meer kijk op het grotere plaatje.


Voor mij is het ook een bijzondere dag want het is mijn trouwdag.
12 jaar geleden stond ik met onze eerste bus, een Dogde 50 in Spanje aan de grens van Gibraltar en werden we wakker gemaakt met een Champagne ontbijt door onze vrienden.
Als trouwringen hadden we twee indiaase silveren ringen van een Engelse vriend die deze op straat verkocht en als getuigen twee mensen die we net die winter in Marokko hadden ontmoet.
De trouwerij werd gedaan door een man die zo uit de Adams Family had kunnen stappen en het geheel was een erg leuke belevenis.


Blacky je bent een goed en mooi mens!

Water:D

Orleando dat was echt mooi wakker worden

Fran gaat als een speer...Yihaa!!
En hoe voelt dat????

Stien ..ben ik ook een keertje met jouw samen wakker geworden.
Mijn man begint vandaag een heel mooi project bij de regionale televisie en als alles goed gaat dan misschien zelfs ene opleiding. De spanning is hier optimaal!

Ik heb echt zin aan vandaag! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt leuk Safi, wat je man gaat doen. Ik ben ooit een tijdje als vrijwilliger cameravrouw geweest bij een grote instelling voor verstandelijk gehandicapten.

Zo weer een werkdag vandaag, huis is netjes, hehe, verjaardagsdip weer redelijk onder controle, mezelf weer redelijk op de rails na alle emoties van de afgelopen dagen.

Iedereen een fijne en droge dag toegewenst en tot vanmiddag ergens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, LOVE is in the Air! :heart: Gefeliciteerd met jullie trouwdag, leuke herinneringen heb je daar aan!
Gelukkig zijn het positieve spanningen voor jullie vandaag, heel veel succes.

Tapas, fijn dat je alles weer onder controle heb. Het zou het genieten van de dag maar in
de weg staan. En daar is het leven tekort voor toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfft, ik lees ook helemaal niet goed.. dus allereerst maar eens mijn felicitaties:

Bammetje en Marjo gefeliciteerd met jullie mijlpalen, 18 maanden en 4 maanden. Dat is het echte werk.
Fran, wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat, het is je zo gegund.

Simona gefeliciteerd met weer een nuchtere ochtend, die gaan echt steeds beter bevallen kan ik je vertellen, niks is fijner dan zonder kater op te staan.

Blacky succes met de katten, die vanmiddag beiden als het naar huis terug komen.

en Safi natuurlijk gefeliciteerd met je trouwdag, wat een bijzondere trouwdag trouwens.. maak er vandaag maar een mooi droog feest van.

zo, en nu moet ik echt weg

laterrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam gefeliciteerd met 18 maanden... woohaaa... way to go !!!

:rose:

Af en toe lees ik hier het een en ander over perfectionisme...
En ik moet dan gelijk terugdenken aan een spreker die ik ooit hoorde...

Het is wel grappig dat alkies zich in het algemeen (en ik ben daar geen uitzondering op) zichzelf bestempelen als perfectionisten...
Waarschijnlijk dacht mijn partner ook toen ik op de wc lag te kotsen....mmmm volgens mij is Ziza een perfectionist...of toen onze relatie echt heel slecht was toen ik nog gebruikte...mmmm dacht mijn partner ik heb duidelijk te maken met een perfectionist...hahahahaha....

Als je je dokter/therapeut aan het lachen wil maken zeg dan dat je een perfectionist bent i.p.v. alcoholist... mijn sponser lacht mij nog regelmatig uit als ik met zulke dingen kom... en ik ben blij dat ie het doet want ik ben veel te serieus met mijzelf...

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo en BamBam, proficiat met jullie mijlpalen:musicnote: :moon:
Safi, jij ook gefeliciteerd met je trouwdag:heart:
Ik zou weg met de kids, maar buiten ligt een beetje sneeuw en dat vinden ze prachtig! Ik ga straks wel weg, heb geen haast. Alleen op tijd thuis zijn, want de oudste heeft weer zwemles vanavond. Mijn goede ochtendhumeur is er nog steeds, maar voel me niet zo lekker. Beetje misselijk, buikpijn, dat soort dingen. Heb zopas en broodje gehad, maar die kwam er direkt weer uit...bluhhh....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Nok Nok Nok.

allereerst Bambam proficiat meid wat een megaprestatie en wat ben je van ver gekomen en wat ben je vér gekomen !!!!!

:)~:rose:~:present:~:musicnote:~:)~:rose:~:present:~:musicnote:~:)~:rose:~:present:~:musicnote:~:)~:rose:~:present:~:musicnote:

En alle andere feestgangers heden Marjo :present: en Safi :present: maak er maar een bosje van voor een denkbeeldig trouwboeketje. Geniet van het mooie weer zolang het duurt.

Ben alweer op pad geweest voor mijn vrijwilligersbaantje en zat net aan de koffie....tring !!!!!!!!!!! Of ik nog even kon strijken :D.
Tuurlijk, tuurlijk, als het maar geen haast heeft hè.
Zo meteen even naar de sport op het fietsje:)

Orleando, neem een emmertje mee:D ik was toch een dag goed ziek ervan, maar het duurde maar een dag.

Laterssssssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Dit was een lange ban maar een echte dus en als je iets doet moet je het goed doen dus had ik er eentje voor 2 maanden. Tis wel moeilijk om de draad weer op te pakken, heb wel gelezen maar kon me niet mengen in een gespek. Soms was dat maar goed ook hahaha. Zal nu mijn best doen me weer in de huiskamer aan te passen zoals dat zo mooi beschreven was. Zie veel nieuwe mensen en dat geeft een dubbel gevoel want van harte welkom maakt de reden er van me tevens ook triest.......Ook mis ik diverse mensen die er al langer waren zijn die afgehaakt of hebben zo ook zo'n mega ban gehad? Alle mijlpalen en verjaardagen die ik heb gemist: alsnog van harte. Allen die het (nog) niet lukt: veel sterkte en ik ga weer mee strijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...