Spring naar bijdragen

woensdag 5 maart 2008


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedankt voor alle felicitaties. Ja 4 maanden...
Voel me niet zo top vandaag, maar ach. Gewoon weer door.

Voor iedereen een fijne avond, zeker degene die het moeilijk hebben vandaag met puberende kinderen!

Druppeltje, twee maanden is lang! Welkom terug.

Hoi Sammy. Je bent er gelukkig ook weer. Hoop dat het wat beter gaat nu met je buik!

Pippi, sorry dat ik gisteravond zo over jou heen kwam denderen. Dat was niet mijn bedoeling.
Ik begrijp dat je het moeilijk hebt met beslissingen die je hebt genomen, sterkte meid!

Hier laat ik het even bij. Wou even een avondje tv doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
Gefeliciteerd met 4 maanden droog!!!!!
sorry, dat ik je niet eerder feliciteerde!!
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Knap van je!!!

sammy,
welkom weer! Alles goed met je na de operatie? Geen last meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK had 2 weken een ban gekregen. Heb in die tijd ook niet zoveel gelezen.Dacht eerst, dat ik het hier maar bij zou laten. Maar nu de 2 weken om waren, ging ik jullie toch wel missen. Heb dus een verzoek ingediend , of ik weer op het forum mocht. Het stimuleerd mij toch wel heel erg ,om niet te drinken, als ik de verhalen van anderen lees. dus reden genoeg om mij weer aan te sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de naweeen van de operatie gaat het heel goed. Echter mijn schouderklachten zijn nog niet over. Wou graag weer mee met mijn collega,s om de behandelingen te doen.(loodschort om)
Moest echter van de bedrijfsarts eerst naar een sportarts. Deze heeft mij vanochtend verboden om de eerste 6 weken mijn werk weer volledig te hervatten. Verder . Eerst foto en echo en fysiotherapie. en evt, nog MRI scan. Door dat getrek van haar vanochtend, heb ik nu weer veel meer last. Ik baal ervan !!
Ik wil weer gewoon mee doen. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel.En last hebben, betekent niet alleen niet werken, maar ook niet kunnen Nordic walken. Met sporten heb ik ook last. en we willen in het voorjaar van Passau naar Wenen fietsen. Of dat lukt, weet ik ook niet. Op mijn racefiets hang je ook behoorlijk op de schouders. Dus Balen.!! En dit alles is 8 jaar terug ontstaan door een loslopend hondje in het bos. ben ik over gelanceerd met hardlopen. schouder uit de kom En pees gedeeltelijk afgescheurd. blijft zwakke plek nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gem en alle anderen die het moeilijk hebben ik heb voor jullie een :present:geplukt.
bambam niet zo met je gat blootliggen wordt je misschien minder vlug verkouden of ........ je raam dicht maken ;)
ik heb een geestelijk zware dag gehad ben geestelijk kapot
toen ik ying en yang ging halen werdt ik heel mottig , brak neigingen en enorm zweverig waren nochtans niet mijn ballekes die ze eraf gehaald hebben ??
misschien kan ik niet tegen de geur die er was of was de emotie zo groot van ying en yang terug te zien;)
met schoonmoeder naar tehuis ppff liep daar een vrouw rond misschien 40 jaar tussen al die mensen van 70 plus , ik begreep niets van wat ze mij zei , ik had koekjes mee en gaf haar het pak stak ze pak en alles in haar mond ?
toen ze weg ging zeiden de oudjes ja ja den drank ;-(
allez blij dat ik niet meer drink .
voor de rest voor het eerst sinds maanden weer eens op mijn nabestaanden site geweest , ppff nu begrijp ik waarom ik het zo weinig doe is veel herkening zoals hier maar vele vele pijnlijker .
gisteren is een vriendin van mij overleden en mandag ga ik naar de dienst
mensen ik ben hondsmoe geef mij maar zoals gisteren behangen inplaats van mensen te behagen
charlie een geluk dat jij mijn achte naam niet weet of je lacht u een breuk.
tot laters xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb in deze gemoedstoetand ook veel meer trek in drinken. Met name in de namiddag. Ik doe het niet, omdat ik vind dat ik dan afga voor mijn man. Als ik alleen zou wonen was het allang weer een ramp geweest. Ik vind het ook heel knap van al degenen, die alleen wonen en toch zo sterk zijn. Weet niet of ik het dan vol zou houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sammy,
Idd was ik met skivakantie. Het was een leuke vakantie. De sneeuw werd wel steeds minder van kwaliteit terwijl die al niet goed was toen we aankwamen. Toch hebben we elke dag onze skiën kunnen gebruiken. Het was heel prettig dat ik via Houtje elke dag contact kon houden met het forum voor mijn veiligheid. Met mijn vriendin hield ik ook dagelijks contact. Prachtuitvinding die mobiele telefoons en sms.
Als hardloper ondervind je de nodige overlast van honden. Ik heb vroeger ook gelopen (in het kielzog van mijn huidige man). Mijn man loopt nu ook weer sinds enige jaren en mijn zoon loopt hem inmiddels ver voorbij. Tijdens de trainingsrondjes moet je geregeld uitwijken voor (loslopende) honden.
Ik wens je sterkte en toch een spoedig herstel.
Tien jaar geleden heb ik rechts een klaplong gehad, daarna kon ik ook minder gewicht dragen. Vorig jaar januari ben ik van de trap gedonderd en had mijn AC banden links opgerokken. Nu ben ik weer in evenwicht wat betreft maximale belasting van de schouders. Sommige yoga-oefeningen kan ik niet ongestraft doen. Jammer, maar het is niet anders.

@Blacky,
Je bent een kei.
Ik kan ook niet zo goed tegen ziekenhuisluchtjes. Die geven me zo een wee gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rudy,

Rule 62 "Dont take yourself so damn seriously !"

Ik ben blij dat er mensen zijn die mij kunnen laten inzien dat ik soms veel te veel met mijzelf bezig ben... en perfectionisme is een uiting van obsessed met zelf... en ik geef je helemaal gelijk , zeker geen pretje...ook ik heb er af en toe last van...

En ik kan om mij zelf nu wel lachen... ook als ik terugkijk naar bepaalde krampachtige gebeurtenissen uit het verleden waar ik probeerde het zo goed mogelijk te doen bij anderen..."dat jochie wist gewoon niet beter" denk ik dan...

Schrijf eens een 4e stap en bespreek het met je sponser Rudy (5e stap) ; verdriet en pijn zeker en zoals je onderschrift luidt "delen is helen" wat heel goed werkt is mijn ervaring maar ook een hoop ingebeelde onzin... zaken die totaal uit zijn verband zijn gerukt , geen overzicht van het geheel , paranoia etcetc...klinkt dat je niet bekend in de oren Rudy ?

Een week geleden heb ik mijn broertje afgezet op Schiphol.. die is nu naar een afkickkliniek... en ik ben blij voor hem dat hij er zit.. mijn moeder is zwaar depressief en zit apatisch thuis... mijn andere broer heeft de ziekte van Pfeiffer en drinkt na het werk om 16:30 gewoon bier (terwijl we afgesproken hadden dat hij alleen s'ochtends zou werken op doktersvoorschrift overigens)
Allemaal pijnlijke dingen om mee te maken... maar moet ik mijzelf dan maar vernietigen met drugs of gaan roepen schreeuwen "wat heb ik een k''tleven" ? .. met een kaasschaaf in de hoek gaan zitten en mijn polsen langzaam afschaven terwijl ik luister naar muziek van Danny Cristiani of Ronnie Tober ?
Het gaat niet om mij maar om hen...of mij schuldig gaan voelen ? Zelf-obsessie !!!

Ik heb geen gedachtes aan drugs of alcohol...none...
Mijn hart breekt als ik naar mijn moeder kijk... en ik doe wat ik kan doen...en haar helpen waar ik kan...en waarschijnlijk vlieg ik met haar naar het buitenland in april om mijn broertje te bezoeken...
En nee mijn moeder begrijpt niet hoe ik mij voel en ik kan slecht met haar praten door haar mentale conditie..ik hoef me niet door haar begrepen te voelen.. het gaat niet om mij...wat kan ik voor haar doen... en ik dank God werklijk op mijn blote knieen dat ik clean en nuchter ben vandaag want anders had ik wel zo lopen janken en klagen... want toen draaide alles om Ziza... "ik ben zielig" .... en had ik haar waarschijnlijk nog wat meer pijn gegeven...en ik houd van haar en kan haar aanraken... dat kon ik nooit want dat was stom...

Een van de gasten die ik sponser(de) zit weer in een crackhouse... doet pijn om te horen dat ie weer helemaal de weg kwijt is... moet ik dan ook maar weer gaan ? .... om dat het niet gaat zoals ik wil ?...
Het gaat om hem niet om mij...

Kom eens een weekje bij mij logeren Rudy.. gaan we samen naar meetings...
Andere gasten helpen...gasten zoals jij en ik...

En ik heb ook leuke dingen meegemaakt deze week... leuke gesprekken met mijn vriendin , spelen met mijn kids , naar zwemles met de kids en daarna naar de Mac... meetings en grappen en grollen met mijn vrienden , gisteravond lekker voetbal gekeken , zaterdagmiddag ga ik met een paar vrienden een slip-cursus volgen en een week later een weekend naar Engeland...

Tjonge het lijkt wel of ik leef... soms voel ik mij blij , opgelucht , verwachtingsvol , opgewekt , energiek ,
stressvol , leeg , moe , boos , gerirriteerd , bang , vreedzaam , liefdevol , wrokkig blablabla...
Toen ik nog dronk voelde ik mij depressief en eenzaam...maar vooral boos...vol met zelfhaat...
En andere mensen zaten echt niet op mij te wachten...omdat ik een irritant figuur was... en ik liep dan af te geven op anderen omdat ze mij niet serieus namen hahahaha.. nee vind je het gek ? ....

Het leven gaat op en neer... en ik kan het aan...per dag...en ik hoef het niet alleen te doen... leven doe ik tegenwoordig samen met andere mensen... ik heb behoorlijk lang geleefd met alleen Ziza en dat was knap eenzaam en pijnlijk...omdat ik mijzelf zo superserieus nam en absoluut geen relativerinsgvermogen had...

Rudy ik kan wel lachen om bepaalde onzin... en hard ook... gelukkig maar... ook als ik bepaalde dingen lees op het forum... en weet je hoezo ? omdat ik het herken en er ook ben geweest...
Ik ben niet op aarde gekomen om mijzelf kapot te analyseren maar om van het leven te genieten...
En dat probeer ik zo goed mogelijk te doen... en pijn hoort er bij...maar is ook tijdelijk...
Niets is voor altijd ... alles verdwijnt weer wat een vorm heeft...

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...