Spring naar bijdragen

Zondag 9 maart 2008


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Floortje,

Niet zo streng zijn voor jezelf hoor, je mag ook wel eens een dagje voor jezelf
hebben, je moet al de hele week werken, als je dan een dagje niets doet in huis
moet je dat jezelf gunnen, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Je mag ook tijd voor jezelf nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hier ben ik weer , ben al een poosje thuis maar eerst een siesta gedaan .
slecht weer aan zee , maar vondt ik wel goed want zo kon ik de buitenkant van de caravan afwassen zonder dat ik emmers water moest halen ;)
deze morgen om 08:30 meer als 1 uur moeten wandelen om een bakker te vinden , nu hondje was mee dus waren we met twee, op de terug weg aan een cafe voorbij gelopen 09 uur smorgens en er zaten al veel klanten aan het bier , blij dat dit voor mij verleden tijd is en hopelijk verleden tijd blijft.
juist alle berichten gelezen en ik ben als een blok gevallen op de mooiste vrouw van het forum ;)
heb de foto al af gedrukt en in mijn portemonne gestoken .
anna jij vroeg deze week ivm diarree bij mijn hond omdat je hond ook niet lekker is , mijn hondje is een vrouwke en het is typisch aan haar dat als ze loops is diarree heeft en bloed in haar onlasting .
ook heeft ze meer last van platte als ze mee reist in de auto zou ik zo gevaarlijk rijden ;)
pipke weer blij dat het bij dit gebleven is wat je achtervolging betreft , in spanje is het al gebeurd dat men dan een slag van een koevoet krijgt , je weet niet wie in die andere wagen zit .
zo mensen ik ga naar boven overheerlijke douche nemen , en ja ik heb mij wel gewassen in de caravan , in de douche maar met twee emmers water , is toch niet hetzelfde .
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook heerlijk gegeten: een restje pasta (als ik alleen ben eet ik de restjes lekker makkelijk en goedkoop) uit de vriezer met twee grote scheppen gemengde groenten met champignons uit de zak van de Lidl samen opgebakken.
Heerlijk groot bord sla met twéé tomaten, twéé eitjes (toe maarrrrrrrrr Houtje) en een potje bio-yoghurt.

Hoe goed wil een mens het hebben?

De was ligt in de kasten (weer, voor korte tijd).

Hansje heeft nog geen kleedgeld maar sjopt liever met zijn moeder dus gisteren 3 spijkerbroeken, één merk, wel in de uitverkoop (van 99 voor 49 van Mexx, is ook mooie broek) en twéé merkloos, samen 84 euro voor drie broeken valt mee. Nieuwe gympen, Nike, 49 euro (Scapino), en een sweater die is weer klaar. Zijn winterjas wordt ook te klein zag ik (advies van Anna indertijd neem een kleine herenmaat ze groeien er zo uit is uitgekomen, nu heeft hij er mooi twee jaar mee gedaan). Hansje is nét 13 geworden en reeds tegen de 1.80 meter ! (kreun.....). Hij heeft al een jaar niets neiuws gehad, alleen 2e hands en krijgertjes, dus dan kan één keer 158 euro wel. Het wordt wel weer 1 april (kinderbijslag). En hij krijgt nu drie maanden niets meer.

Mijn emo-onweersbuien (dank Gem voor de uitdrukking :) ) met veel regen beginnen ook weer wat bij te trekken, die paar dagen rustig(er) aandoen en uithuilen hebben toch geholpen hoop ik. Maar tjonge, jonge, wel een paar dozen tissues volgehuild.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stom is dat... als ik dat zo lees, van dat eten, dan denk ik "ja dat klinkt lekker, heb ik ook wel zin in" (vooral die ribkarbonade!) en ik kan dat soort maaltjes ook best wel zelf in elkaar schroeven, zo handig ben ik nog net wel.
Maar ik doe het nooit? In m'n uppie vind ik het zo veel werk, dan nuke ik net zo lief een bakkie stamp van de super, maakt toch niet uit. Als ik al eens een keer wat substantieels eet...
Ik heb niet eens een fatsoenlijke pannenset (bij de laatste verhuizing alle slechte pannen weggegooid, nooit weer nieuwe gekocht).
Misschien toch maar eens wat serieuzer mee aan de slag gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,
Als je geen zin hebt om steeds voor jezelf te koken, maak dat van dingen die je lekker vindt een grote hoeveelheid en vries deze in één-persoonsporties in. Het is veel goedkoper dan die kant-en-klaarmaaltijden en ook goedkoper en milieuvriendelijker dan elke dag een klein potje koken.
Probeer maar eens uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik krijg die Invention er niet goed in. Het noten lezen en de frasering loopt niet lekker.
Dan krijg ik de pest in. Perfectionistisch, tot in het absurde!! Ook een afwijking, ik kan nooit loslaten. Ik ga door tot ik er bij neerval!!!
Groet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,



Dus: je eigenwaarde bepaal je ook door te kijken hoe goed iemand voor zichzelf zorgt !!!!!!!!!

quote:


"Ik heb niet eens een fatsoenlijke pannenset (bij de laatste verhuizing alle slechte pannen weggegooid, nooit weer nieuwe gekocht). ------------------------------- Je eigenwaarde, die bepaal je zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,
Wel een beetje goed voor jezelf zorgen hoor, goed eten is echt belangrijk.
Toen ik dronk at ik helemaal van alles en nog wat, maar gezond nee dat niet.
Ik moet ook voor mezelf alleen koken, niet echt gezellig maar ik doe het wel,
als ik af en toe iets kant en klaars eet heb ik echt niet lekker gegeten.
Vanavond spruitjes, komkommersalade, aardappelpuree en een cordon bleu.
Het toetje ga ik zo eten Griekse yoghurt met honing, nu eerst even een
capucino.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Niet doen, man. Pak iets anders om te spelen en leg de lat niet zo hoog.
Ik raad je aan om eens met de Classic Themes by the masters te beginnen. Allemaal bekende stukjes klassieke muziek gearrangeerd door James Bastien. Het kost maar € 7,15 (vorig jaar) en ik heb er al veel plezier in gehad. Het notenbeeld is simpel gehouden en daardoor kun je er snel mee overweg en met veel gevoel spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Anjo,

Nee mijn mindervalide lichaam laat me weer eens in de steek. Al die hernia's geven rara verschijnselen maar nu was het zo dat ik duizelig was en telkens zwart voor mijn ogen zag. De huisartsenpost gebeld en er is idd een arts gekomen die gezien mijn lichaam me op wilde laten nemen. Luidkeels geprotesteerd en een vriendin is gekomen om voor de dieren te zorgen en blijft nu bij me want de arts heeft melding gemaakt dat als het niet goed gaat ik meteen naar het AMC moet. Er is dus hulp maar ik wil niet naar het ziekenhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...