Spring naar bijdragen

Zondag 9 maart 2008


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toch weer teveel gegeten vandaag.. maar wel mijn verjaardag geregeld. Ik ga savonds bij mijn ouders eten, kan ik zo weer weg als ik dat wil, verder niks. Ik hoef dan ook niet mijn huis op te ruimen en van alles in huis te halen, dus vind het prima, stress over. Geen feestje en familiegedoe!

Vie, heel veel sterkte morgen! gaan ze een MRI doen?
druppeltje wat kan jij inderdaad eigenwijs zijn zeg! heb je zo weinig vertrouwen in je collega's? Sterkte met je gezondheid en zorg goed voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Verjaardag vieren bij je ouders. Dat is voor mij lang geleden. Dan maakte mijn grootmoeder of mijn moeder mijn lievelingskost: witlof uit de oven. Mjam. Daar ik me letterlijk te pletter mee eten. Dat heb ik helaas een keer gedaan en was toen flink ziek, sindsdien matig ik me daarin. Blijft er bovendien nog lekker wat over voor de volgende dag.
Vandaag had ik een hele vlakke dag, weinig impulsen, geen extreme gevoelens. Helaas weinig lust om wat te doen. Ik heb wel gedaan wat moest tot mijn volle tevredenheid.
Pasen zit er aan te komen en dan gaan we altijd naar mijn ouders. Komt de hele bups samen. Wordt vast wel weer leuk.
Wanneer ben je precies jarig? Morgen? Overmorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
dat is een goede regeling, eten bij je ouders!
Ikzelf vier bijna nooit mijn verjaardag. Alleen mijn zus komt met partner en kind rond die datum in het weekend langs. Heel soms schoonfamilie. Een feest is echt jaren geleden.
Wel kaarten en telefoontjes. Dat vind ik overigens wel weer leuk.

Corinne,
lekker zo'n dagje rustig aan! Morgen begint de werkweek weer, dus een beetje rust is wel verdiend.

Ik heb ook kalm aan gedaan. Vanmorgen gesport en vanavond gekookt, want manlief is er niet.
Koken is niet mijn hobby meer, en de waardering van dochter voor de maaltijd is ver te zoeken, maar toch trots dat ik het gedaan heb.
Ik ga zo uitloggen en dan naar bed toe. Even TV in bed en dan toch echt slapen. Het schijnt morgen slecht weer te worden dus ik zie wel of ik op het fietsje ga of met de bus. Nadeel: de bus gaat 5 minuten eerder dan dat ik weg moet met de fiets. 5 Minuten is heel lang zo op de vroege ochtend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ben min of meer bij gelezen..
't Was een leuk weekend. Druk, maar goed (nou ja, drúk, dat maakte ik er zelf van :D )
Voor morgen niets gepland, beetje bijkomen...
Hoop vannacht goed te slapen...
Tot morgen allemaal!
Vie, sterkte meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...