Spring naar bijdragen

Zondag 9 maart 2008


Mai

Aanbevolen berichten

Hoi,

Alvast een fijne zondag.
Nog niet geslapen door de positieve stress...
Marjootje, Marjootje
Maar... een DROOG Marjootje!
Alvast wat :rose: voor iedereen.
We krijgen regen, vandaar..

't Is nog een beetje te vroeg om alvast de eitjes te koken...
Of de croissantjes in de oven te schuiven...

Maak er wat van vandaag, en hou het droog.
Doe ik ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen marjo,

je ontbijtje klinkt gezellig, al wel een beetje vroeg. Zelf zag ik door mjn slaapogen niet dat het dagdraadje net geopend was en dacht dat ik ook door zondag heen geslapen was. Oen.

Houtje,

Wat goed van je. Zelf was ik ook altijd redelijk streng naar de kinderen toe. Vooral met tafelmanieren en dankje wel mevrouw/ mijnheer en je netjes voorstellen enzo.Of ze het straks nog gebruiken is de vraag maar ze hebben het in ieder geval meegekregen.
Na 6 jaar bij X zijn ze wel het opruimige kwijt. Na weken met de was geworsteld te hebben zei dochter lief och mam dat had weg gekunt:wacko: en ze zijn heel slordig met hun fietsen enzo.
Hoe het maar vol, houtje. later zullen ze je er dankbaar voor zijn. Al verwacht ik wel strubbelingen in de puberteit. Vaak helpt het dan wel als je uitlegt waarom.

Vie,
Wat goed dat je de AA heeft gebelt. Fijn, dat het je fijne mensen aan de lijn kreeg. Ik zal voor je duimen morgen.
Ja, babietjes die gapen zijn lief. Ik heb trouwens wat met de meeste babietjes, peutertjes die wel willen maar nog niet kunnen praten daar heb ik wat minder mee en dan vind ik ze prachtig tot dat ik ze in de klas krijg:D En zelfs dat is niet geheel war. Gisteren was het koud in Zeeland dus ik hoop voor ons beiden dat het wat opknapt vandaag.

Tapas,

Wat lijkt mij dat heerlijk!! Aan de slag op canvas. Ik snapte niet zo goed toen je zei dat het zo'n druk legde omdat mensen het zo mooi vonden. Dan laat je het toch niet zien? Of zeg ik nu wat doms?
Je schilderd toch voor je zelf?
Is er niet iets waarop je op kunt knabbelen waar minder calorieren in zitten? Iets wat je ook lekker vind?

Charlie,

Ik weet het niet hoor, meiske. Drie maanden niet drinken en dan weer zien? Zijn wij beiden dat punt al niet voorbij? Ik weet dat je verdrietig bent en dat je pijn hebt maar juist dan staat de alcohol onder handbereik en maak je misschien nog wel grotere brokken. Zou het niet een idee zijn om Refusal te gebruiken als stok achter de deur? Het geeft echt rust. Maar dat kan je echt alleen maar doen als je echt
wilt stoppen anders os het te gevaarlijk. Kom aan, vechten!!! Je hebt twee prachtige kleinkinderen.

Kohje,

Wat fijn je weer te te lezen. Goed, dat je stappen hebt ondernomen. Ik heb alle vertrouwen in je, je hebt het immers al vaker laten zien!!! Ik hoop dat je je palet weersnel gaat gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen AdB-ers!
Hier is alles lekker rustig. 'k Heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag, maar ik weet zeker dat het een goede dag gaat worden want ik ga me nergens druk om maken. Eerst maar even koffie drinken, dan sjoepen, dan een heel eind met de hond lopen, en dan zien we wel verder.
Relax... B) dan hou je 't ook beter vol... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve forumers!

Ik heb gisteren een zalige verwendag gehad voor maag en geest en werd daarna ook nog even feestelijk in nieuwe kleren gezet...na een mooie zwarte spijkerbroek en een zwarte trui met dipe V hals heb ik er een einde aan gemaakt want ook nog een riem erbij en oorbellen etc zoals mijn vriendin wilde, werd me te gulzig. Maar mijn vriendin had er zo'n lol in en ik had het zo hard nodig dat we er allebei een leuke middag aan hadden.
Het lunchen was fantastisch en wie ooit naar Groningen komt die moet zeker gaan lunchen in "Het land van Kokanje" (zie website) waar ze heerlijke vegetarische gerechten hebben en al het vlees + groente uit de biologische hoek komt. Bovendien valt de prijs erg mee en is het een mooi oud pand met hoge muren en veel glas en lood ramen. Snelle bediening en een plek waar je heerlijk ongestoord kunt bijkleppen.
Ik had een Geitenwollensokken Burger...wat de helft van een een ciabatti brood was met een burger gemaakt van verschillende soorten geitekaas en kikkererwten en daarboven op geroosterde aubergines met zongedroogde tomaten en een heerlijk sausje voor maar 7 euro. Het was zoveel ik kon het niet eens op.

Ik voel me goed vandaag en heb al zin aan de rest van de week, de wekker gaat ook bij ons morgen vroeg en de structuur begint zich weer te vormen in ons leven. Zo broodnodig als je in AKTIE wilt komen.
Mijn man moet 2.5 dag in de week naar zijn 'baan' en brengt zo ook weer allemaal nieuwe verhalen/ideeen en energie mee naar huis.
De lente staat voor de deur...mijn bambu koffie is klaar en ik ga eerst van vandaag genieten!
O ja en ik drink niet vandaag...maar dat voelt ook waanzinnig goed.
Gisteren 1 moment gedacht toen ik met de bus thuiskwam en langs de super liep...maar gelijk weer weg gedacht met...ben je gek...wat een verspilling van zo'n mooie dag en zo'n mooi helder happy gevoel.
Waarom zou ik mijn mooie ik in godsnaam verknoeien met die troep!

Fijne dag mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ja, het ontbijtje werd iets later door Klaas voorbereid...
Toch nog even 4 uurtjes mee gepakt van 5;30 tot 9;30.
Ja Water, relax... .:P
Klinkt geweldig allemaal Safi! Kga d'r zeker eens eten!

Zo, ik ga op pad, er een leuke dag van maken... zodat ik vanavond vanzelf omkukel...

See you ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ADBers,

Vandaag een goede dag om wat achterstallige klusjes in huis te doen,
verder inderdaad lekker relexen.
Het is geen weer om er op uit te gaan (voor mij tenminste)
Ben niet zo gek op regen:), ik heb liever een:rose:.
In ieder geval doe ik vandaag weer mee, ik drink niet,
doen jullie mee?

Fijne dag allemaal. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge beste mensen :) Heb veel moeten lezen om weer een beetje op de hoogte te raken. De afgelopen dagen niet goed in mijn vel gezeten; ben erg moe en het kost me de grootste moeite om actief te blijven...wil eigenlijk alleen maar rust. Zelfs forummen is me te veel wat ik jammer vind want er gaat een stimulans uit van jullie verhalen om het leven te nemen zoals het is en voor mij om te reageren, want ik leef met jullie mee.
Ga dat vandaag toch weer eens proberen hier schrijven, ook al moet het uit mijn tenen komen. Misschien dat ik er zo achterkom wat mij de laatste dagen blokkeert.

@Pippi Wat een eikel zeg! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen..die vent gebruikt dus zijn auto als wapen om vervolgens de onschuld uit te hangen door zijn excuses aan te bieden. Misschien is het nu te laat om hem aan te geven, jammer. Maar je hebt met tegenwoordigheid van geest gehandeld en je niet laten intimideren... die stoere bink bleek dus maar een miezerig mannetje te zijn :angry:

@Vie Goh, jij maakt wat mee! Proficiat oma :present: mooi zeg, zo'n kleine hummel...geniet ervan :heart:
Goed van je, dat je van de mogelijkheid gebruik hebt gemaakt om je gevoelens te delen met iemand van de AA! Je hebt ook zoveel op je dak gekregen de afgelopen tijd dat het je er haast wel iets mee moest doen en dat heb je gedaan. Ook al voelt het hier niet altijd even veilig voor je, je hebt een weg gevonden om je verhaal kwijt te kunnen. Ik heb respect voor je, wat de ander ook van je moge denken.
Sterkte morgen :present:

@Tina Jammer dat je nog steeds niet goed vooruit kunt met je voet, hopelijk is dat maar tijdelijk. Je hebt al wel weer een start gemaakt in werk die je is meegevallen. Maar ze moeten je niet tegen gaan werken wat je herstel betreft. Heb je Sicko al gezien van Michael Moore? :wacko:
Je hoeft totaal geen schuldgevoel te hebben naar je baas toe, want het gaat hier precies dezelfde kant op. Denk aan jezelf!

@Tapas Fijn dat je nu een therapie hebt gevonden. Hopelijk kun je het uitje nu schil voor schil af gaan pellen.

Verder iedereen die ik niet vernoemd heb een fijne droge dag toegewenst :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FloortjeII

en nu gaat het weer een half uur duren voordat iemand wil reageren.

Wat doe ik fout in dit forum? te moeilijke problemen, ja, met eenvoudige problemen zit ik niet; die los ik zelf wel op.

Misschien dat je eens uit je slachtofferrol kunt komen voordat je ons hier van alles gaat verwijten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, die had ik liever via een pb-tje gehad.


Jij hebt ook wel aangegeven meer contact te willen hebben, en ja: ik heb dingen aangedragen, vragen gesteld en bijna geen antwoord gekregen.


Ik wil de mensen die wel reageerden niet noemen; dan vergeet ik denk ik de helft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Floortje,

Sta je er misschien wel eens bij stil dat we natuurlijk wel willen reageren maar ingeslogd staan
(tenminste ik) en dan even iets anders aan het doen zijn?
Dus niet meteen zo boos reageren hoor!
En natuurlijk wil ik naar je luisteren, wat is er aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, dank je.

Ik zat er gisteren vooral mee dat ik iemand tegen ben gekomen die me vertelde: je moet vooral jezelf zijn.


Het klinkt zo stom: ik zit hier weer met tranen, maar wat is jezelf zijn?


En juist jij tina werkt ook: jezelf zijn is toch je werk doen, je kind opvoeden, het huis schoon, alle dagen eten koken ..............



Nu ik dit typ weet ik eigenlijk al dat ik fout zit ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FloortjeII

Har, die had ik liever via een pb-tje gehad.






Jij hebt ook wel aangegeven meer contact te willen hebben, en ja: ik heb dingen aangedragen, vragen gesteld en bijna geen antwoord gekregen.






Ik wil de mensen die wel reageerden niet noemen; dan vergeet ik denk ik de helft.


Waarom zeg je niet gewoon hoe je nu in de dag staat ipv. een antwoord op je vragen te eisen? Komt erg geforceerd over. Je mag niets verwachten alleen maar blij zijn met de betrokkenheid die mensen hier tonen, dus nogmaals je stelt je onnodig kwetsbaar op (=slachtofferrol) als je die aandacht naar jezelf toe wilt trekken. Het is jammer dat je dat doet en niet de manier om een antwoord te krijgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Floortje,

je vraagstelling snap ik niet helemaal,
Jezelf zijn, heeft volgens mij niet echt te maken met werk, huishouden en opvoeden.
kan je nog een keer uitleggen wat je bedoelt?
Ik denk dat je zelf zijn een heel moeilijk item is,
in ieder geval denk ik dat je je prettig moet kunnen voelen
in relatie werk en sociaal leven, dus je niet anders hoeven gedragen
dan wie je werkelijk bent, dat is in werksituaties niet altijd mogelijk
maar in je relatie en vriendenkring cq sociaal leven moet dan toch wel mogelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tina :) Ja, het gaat zozo, houdt niet over. Wil daar vandaag dus doorheen prikken door hier actief te zijn en straks een teringeind te gaan wandelen :D
Overigens geen problemen met Jww maar het kost me gewoon moeite om die hersencellen in beweging te zetten. Een groot verschil in beleving met de afgelopen maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,

Als je een vraag stelt en een antwoord krijgt, waarmee je duidelijk niet zo blij bent,
vind ik het niet helemaal fair om om een Pb te vragen. ook omgaan met
reacties waar je niet echt op gehoopt had horen bij het proces Floortje.
Niet alles kan altijd even leuk zijn, maar actie vraagt om reactie,
vat het niet negatief op het is goed gemeend naar jou toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
FloortjeII

En jij zegt dat ik een slachtofferrol aanneem.






Waarom mag ik niet uiten wat ik wil?? Overigens ook zonder PB!!!

Ik vraag niets minder dan dat je jezelf uit, dus vertel maar hoe je je voelt en waar je tegen aanloopt ZONDER je verongelijkt te voelen omdat we hier niet op je zouden reageren. Ga je gang..ik luister

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Net mijn bed uitgerold.

Har,
jij voelde je vanaf het begin erg goed. Ik herinner me dat je er zelf verbaasd om was!
Wellicht eraan toegeven dat je rust nodig hebt?

Floortje,
dat gevoel wat jij nu hebt (dat er niet op gereageerd wordt) hebben de meesten van ons weleens gehad. Vaak blijkt dat onjuist te zijn, want dan er is er wel degelijk gereageerd. Op de een of andere manier pak je het dan niet op, die reacties! Ik heb het gevoel niet dat er niet op je gereageerd wordt! En dan bedoel ik niet NU he?

Safi,
heerlijk zo'n verwen dagje! Je broodje (maaltijd) klonk wel heeeeeel lekker.

Tina,
rustig aan. Morgen begint weer een nieuwe week. Logisch dat je moe bent door alle perikelen en het feit dat je na zo'n lange tijd weer werkt! Daar moet je aan wennen!

Water,
ik doe mee! B)

Marjo,
gelukkig nog even geslapen!

Fijne dag allemaal, ondanks de regen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...