water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Ha ja Houtje, leuk gevonden hoor! Dat verband had ik zo nog niet gelegd. Nou, dan moet ik misschien maar eens wat serieuzer met m'n eigenwaarde aan de slag...'k Zie mezelf al staan in de keuken: een ego van een pond, twee ons zelfrespect, een eetlepeltje eigendunk, flink doorroeren met een snufje zelfspot erbij, en opdienen met wat relativerings-vermogen: hmmmmm wat lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Pippi,Hoe oud zijn die kleuters van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Niet opgeven hoor Pippi. Even laten betijen en er misschien later op een goed moment nog eens naar vragen of ze wel weten wat ze doen met zo'n gebaar. Het zijn kinderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 druppeltje, ken je het woord "eigenwijs"?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Ja Har ik ga me verdoven en blijkbaar is mijn taalgebruik niet geaccepteerd terwijl dit allen maar woede is maar misschien moet ik me als een echte Brabo gedragen en zeggen het is koud, regen, de kat kotst en de hond baalt. Maar das eigenlijk niet wat ik wilde zeggen. Was niet blijven plakken omdat het weer zwart werd en nu is ikke er weer voor zolang dat zal duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Dank Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Druppeltje,Wat naar voor je, is het toch niet beter voor je als je opgenomen wordt?Een hernia of zoals je schrijft is toch een serieuze zaak, zeker als het je zwart voor de ogen wordt.Wellicht kan er in het ziekenhuis iets voor je gedaan worden, zo alleen is toch ookniet fijn en zeker als je zoveel pijn hebt is het toch beter om er iets aan te laten doen?Beterschap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Nee Soothe, nog niet want dan krijg ik idd die ban voor het leven maar voel me zo rot. Ach misschien is dit een misplaatst dat hier niet thuis hoort. Ook sorry als je zo over me denkt. BAH alles gaat mis vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Ik denk niet slecht over je Druppeltje (zie PB) ik wil je voor een nederlaag behoeden.Wat mij betreft scheld je er maar op los, maar cactus denkt er anders over!Groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Dank Soothe het gaat wel even maar ik zie steeds zwart voor mijn ogen en daardoor heel duizelig. Mijn hart gaat te keer als een gek (160 per minuut) en dat maakt me zo slap/beverig. Dit alles wordt veroozaakt door de hernia's mn die in mijn nek. Volgens de dd huisarts zit er nu een afsluiting naar mijn hoofd toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Ja Charlie, plegen zijn heel eigenwijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Druppeltje, afsluiting naar het hoofd en door de afsluiting een verhoogd hartritme. waarom ga je niet naar de eerste hulp. Je wilt er toch niet in blijven wel. Doe iets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Drup, lijkt me dat Soothe gelijk heeft. Afsluiting in de bloedtoevoer naar de hersens, daardoor duizelig en zwart voor de ogen, hart probeert te compenseren door harder te werken... dat is niet niks he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Hihihih Soothe ben jij wel eens naar de 1e hulp hier in Amsterdam geweest? Dan ben je al dood voor je aan de beurt bent dus doe ik dat liever thuis als het moet maar zo erg is het niet. De huisartsenpost is op de hoogte en er is hier nu een vriendin die bij me blijft. Ik ga weer even liggen want ondanks de lampjes wordt het weer donker en ik zit hier vanwege de alco en niet de invalide klachten. Dus druppeltje uit de Bijlmer gaat mondje spoelen, oogjes wassen en ff plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Huisregels: ik wil het pleepapier overhangend, mijn lief juist onderhangend. Gek genoeg zette ik net gisteren de tv aan, is daar een show bezig van die enge dr. Phil (ja sorrie ik vind hem eng) die een w.c. rol presenteert voor twee: eentje over- en de andere onderhangend. Nou, dus toch een goed idee.Vaak verhuizen kan voor een kind heel erg zijn Floor. Toch, als je daar als kind begeleiding bij krijgt, kom je daar best over heen. Dus ik denk eerder dat jij als kind erg in de steek bent gelaten. Ik denk dat het hier barst van de mensen die ook sociaal niet erg vaardig zijn en zich vaak eenzaam voelen tussen anderen die wel gemakkelijk in een groep passen. Zelf ben ik er ook eentje die dichtslaat en zich vaak afzijdig houdt in een groep. Daar probeer ik ook maar een vorm in te vinden, ook met de hulp van dit forum. En ik heb hier veel hulp gekregen, misschien vind jij dat ook wel.De mosselen waren zalig. Ik zal de geluiden niet nadoen die mijn maag nu maakt, op last van een ban, hihi. Houtje, mijn lief is veel strenger dan ik, of zal ik zeggen, minder gemakzuchtig. Maar hij drilt al bijna 40 jaar kinderen en is wat dat betreft erg pertinent. Wij eten soep met mes en vork.... Ook ik moet wel eens aan zijn eisen voldoen, maar gelukkig zijn ze niet onredelijk, en is hij verder een ongelooflijk lieve partner, vader en opa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Dank water ik ga ff liggen er is een vriendin bij me en wil hier geen paniek zaaien. Ben hier voor een alco- probleem en niet voor andere klachten die niets met de alcohol te maken hebben. Maar lief van je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 en wat moet die vriendin doen, als het misgaat, druppeltje??Als mede"pleeg" ben ik toch voor : "voorkomen is beter dan genezen"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Druppeltje veel sterkte, Je mag dan een eigenwijze druif zijn (heb je zo weinig vertrouwen in jouw eigen kunsten als verpleegkundige dat je je collega's niet eens vertrouwt? Wrang grapje hoor) maar als er over een opname wordt gesproken zou ik daar toch maar eens over nadenken. Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar waarom is het zo erg om opgenomen te worden? Als ik ergens heel erg bang voor ben, probeer ik tegenwoordig naar de bodem van de angst te gaan. Ben ik dan echt bang waarvoor ik zeg dat ik bang ben, of ligt daar van alles aan ten grondslag? En klopt het dan allemaal nog wel? Hoef je je niets van aan te trekken, maar misschien heb je er iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Lieve mensen ik ga maffen, ik wens jullie een goede nachtrust en wees lief voor jezelf en voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Slaap lekker Vie en ik zal morgen aan je denken!! Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Vie, slaap goed... ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Vie,Slaap lekker en veel sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Vie, de kaars staat klaar voor morgen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Vie,waarschijnlijk lees je dit morgen pas....heel veel sterkte en ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2008 Dank u, dank u!! Nu ben ik helemaal alleen hier! Ga ik maar een was ophangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden