water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Stom is dat... als ik dat zo lees, van dat eten, dan denk ik "ja dat klinkt lekker, heb ik ook wel zin in" (vooral die ribkarbonade!) en ik kan dat soort maaltjes ook best wel zelf in elkaar schroeven, zo handig ben ik nog net wel. Maar ik doe het nooit? In m'n uppie vind ik het zo veel werk, dan nuke ik net zo lief een bakkie stamp van de super, maakt toch niet uit. Als ik al eens een keer wat substantieels eet... Ik heb niet eens een fatsoenlijke pannenset (bij de laatste verhuizing alle slechte pannen weggegooid, nooit weer nieuwe gekocht). Misschien toch maar eens wat serieuzer mee aan de slag gaan.
Soothe Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Een beetje goed voor jezelf zorgen Sir!!
CPAS Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Water,Als je geen zin hebt om steeds voor jezelf te koken, maak dat van dingen die je lekker vindt een grote hoeveelheid en vries deze in één-persoonsporties in. Het is veel goedkoper dan die kant-en-klaarmaaltijden en ook goedkoper en milieuvriendelijker dan elke dag een klein potje koken.Probeer maar eens uit!
CPAS Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 He, Soothe, niet iedereen is een kok als jij bent.Ook ik heb een gloeiende hekel aan koken, afgezien van het feit dat ik iedere keer weer in paniek schiet.
Soothe Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Corinne, ik krijg die Invention er niet goed in. Het noten lezen en de frasering loopt niet lekker.Dan krijg ik de pest in. Perfectionistisch, tot in het absurde!! Ook een afwijking, ik kan nooit loslaten. Ik ga door tot ik er bij neerval!!!Groet.
Houtje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Water, Dus: je eigenwaarde bepaal je ook door te kijken hoe goed iemand voor zichzelf zorgt !!!!!!!!! quote: "Ik heb niet eens een fatsoenlijke pannenset (bij de laatste verhuizing alle slechte pannen weggegooid, nooit weer nieuwe gekocht). ------------------------------- Je eigenwaarde, die bepaal je zelf.
water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Ja Corinne, dat is wel een goed idee, spaghetti en chili en zo kookt toch het makkelijkst voor vier personen, da's waar. 'k Zal van de week wel eens een paar echte pannen halen, en een paar diepvries-bakjes met deksel. Beloofd!
albertina Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Water,Wel een beetje goed voor jezelf zorgen hoor, goed eten is echt belangrijk.Toen ik dronk at ik helemaal van alles en nog wat, maar gezond nee dat niet.Ik moet ook voor mezelf alleen koken, niet echt gezellig maar ik doe het wel,als ik af en toe iets kant en klaars eet heb ik echt niet lekker gegeten.Vanavond spruitjes, komkommersalade, aardappelpuree en een cordon bleu.Het toetje ga ik zo eten Griekse yoghurt met honing, nu eerst even een capucino.
CPAS Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Soothe,Niet doen, man. Pak iets anders om te spelen en leg de lat niet zo hoog.Ik raad je aan om eens met de Classic Themes by the masters te beginnen. Allemaal bekende stukjes klassieke muziek gearrangeerd door James Bastien. Het kost maar € 7,15 (vorig jaar) en ik heb er al veel plezier in gehad. Het notenbeeld is simpel gehouden en daardoor kun je er snel mee overweg en met veel gevoel spelen.
charlie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Goedenavond!!Net getracht mn verse tomatensoeppie met vork en mes te eten, zie ik net dat het ook alleen met lepel mag....
albertina Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Ach Druppeltje ik schrok nogal van je berichtje, het is al goed hoor.
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Heej Anjo,Nee mijn mindervalide lichaam laat me weer eens in de steek. Al die hernia's geven rara verschijnselen maar nu was het zo dat ik duizelig was en telkens zwart voor mijn ogen zag. De huisartsenpost gebeld en er is idd een arts gekomen die gezien mijn lichaam me op wilde laten nemen. Luidkeels geprotesteerd en een vriendin is gekomen om voor de dieren te zorgen en blijft nu bij me want de arts heeft melding gemaakt dat als het niet goed gaat ik meteen naar het AMC moet. Er is dus hulp maar ik wil niet naar het ziekenhuis.
water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Ha ja Houtje, leuk gevonden hoor! Dat verband had ik zo nog niet gelegd. Nou, dan moet ik misschien maar eens wat serieuzer met m'n eigenwaarde aan de slag...'k Zie mezelf al staan in de keuken: een ego van een pond, twee ons zelfrespect, een eetlepeltje eigendunk, flink doorroeren met een snufje zelfspot erbij, en opdienen met wat relativerings-vermogen: hmmmmm wat lekker!
water Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Niet opgeven hoor Pippi. Even laten betijen en er misschien later op een goed moment nog eens naar vragen of ze wel weten wat ze doen met zo'n gebaar. Het zijn kinderen...
charlie Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 druppeltje, ken je het woord "eigenwijs"??
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Ja Har ik ga me verdoven en blijkbaar is mijn taalgebruik niet geaccepteerd terwijl dit allen maar woede is maar misschien moet ik me als een echte Brabo gedragen en zeggen het is koud, regen, de kat kotst en de hond baalt. Maar das eigenlijk niet wat ik wilde zeggen. Was niet blijven plakken omdat het weer zwart werd en nu is ikke er weer voor zolang dat zal duren.
albertina Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Druppeltje,Wat naar voor je, is het toch niet beter voor je als je opgenomen wordt?Een hernia of zoals je schrijft is toch een serieuze zaak, zeker als het je zwart voor de ogen wordt.Wellicht kan er in het ziekenhuis iets voor je gedaan worden, zo alleen is toch ookniet fijn en zeker als je zoveel pijn hebt is het toch beter om er iets aan te laten doen?Beterschap hoor.
druppeltje Geplaatst 9 maart 2008 Rapport Geplaatst 9 maart 2008 Nee Soothe, nog niet want dan krijg ik idd die ban voor het leven maar voel me zo rot. Ach misschien is dit een misplaatst dat hier niet thuis hoort. Ook sorry als je zo over me denkt. BAH alles gaat mis vandaag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden