Spring naar bijdragen

Zomermeeting


BamBam

Aanbevolen berichten

Ik zal 5 juli vrij houden. Ik denk erover om te komen.
Corinne, ik schoot in de lach van je berichtje, herkenbaar je gedachten. Er moet een toilet in de buurt zijn en wel een beetje beslotenheid graag. Je weet ten slotte ook niet wie hier allemaal meeleest.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hallo daar,

Prima, ik stel voor om zaterdag 5 juli aan te houden. Het kamperen laat ik los. De camping in Halle is erg mooi maar ligt afgesloten en er zijn geen voorzieningen aanwezig waar we koffie kunnen drinken. Wc's zijn er natuurlijk wel. De meesten mensen hebben tot nu toe aangegeven wel een dagje te willen komen maar niet te gaan kamperen. De mensen die dat toch graag zouden doen kunnen dat natuurlijk altijd nog es organiseren. Mee eens?

Het lijkt me goed om een centraal punt in het land te nemen wat ook goed bereikbaar is met openbaar vervoer. Is Utrecht een idee? Daar zijn we al es geweest maar dat ligt, voor zover mijn topografische kennis reikt, wel centraal.

Ik heb een pbtje van Tactus gehad waarin ze aangeven, indien ze iets voor ons kunnen betekenen, ze dat wel willen. Voor zover dat in hun mogelijkheden ligt. Leuk.


Dus, zaterdag 5 juli ontmoeting in Utrecht.

Waar en wat en hoe en met wie zal in de loop van de tijd wel duidelijk worden. Heeft er iemand iedeƫen over wat we kunnen gaan doen. Het spoorwegmuseum, haha.(daar hadden we de vorige keer afgesproken)

Tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me wel opgegeven, maar realiseerde me vanacht dat we dan nog in wenen zijn. Start fietstocht 28 juni in Passau na 7 dagen arriveren in Wenen. daar blijven we nog 2 nachten extra.
Dus ben ik helaas nog niet terug voor de zomerbijeenkomst:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
De Utrechtse Heuvelrug is een prachtig gebied. Elk jaar vieren wij daar de jaarwisseling.
Is bereikbaar met OV, maar moeizaam. Met de trein naar Driebergen-Zeist en dan nog dik 25 minuten met de bus die 1 keer per uur rijdt.
Veel teken in dat gebied en veel loslopende honden en bij Leersum is er ook nog een hondenkennel.
Ben hier dus niet zo een voorstander van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har

Voor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt.




IK VUL DE LIJST WEL AAN, VERMELD MAAR GEWOON WAT JE VOORKEUR IS.




KOMT ZEKER:




BamBam: Ik kan 5 juli ook wel, we moeten gewoon een datum plannen.


Volgens mij zijn er weinig mensen die gaan kamperen en ik vraag me af of we niet af moeten zien van dat idee. De camping is mooi maar er is verder nix. Het lijkt me dan beter om het idee van Ferry te volgen over de panoven ofzo??? We moeten in de buurt zijn van iets waar we lekker kunnen zitten en misschien een beetje kunnen wandelen voor degenen die dat willen.




Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!!


Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. Ć©Ć©n bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen.




Albertina: Mits ik niet op vakantie ben kom ik. 5 juli is prima. Ik blijf niet slapen, Ć©en dag is voor mij genoeg. Mensen die mee willen rijden(regio Asd.) zijn welkom.(3 pers)




Safi:komt de hele dag, blijft niet slapen(helaas, zal wel lachen worden!)




Visje: ja, ik kom. Overnachten weet ik nog niet. Bekijk ik nog even.




Jozias




Har: mogelijk meerdere dagen / camping / wandelen-kampvuur-gezamelijk koken / weekend begin Juli.




Kan ook tent meenemen indien vervoer: 3 personen.




Die tent gaat alleen lukken als ik met Spud mee heen en terug kan rijden.






KOMT MISSCHIEN:




Stien:




Corinne:




Spud:




Pippi:


Ferry: ligt eraan, waar het nu wordt gehouden.


Sammy: afhankelijk van datum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Als je iets afspreekt, moet je dat niet hier op het forum doen. Want iedereen kan dat lezen. En kan dan komen. En dan krijg je misschien aapjes kijken.

Dus ik denk dat als er een vaste plek wordt afgesproken, dat dan aan de deelnemers per pb bekend te maken.

Is maar een idee.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,

Ik weet nog niet of ik kom, maar als er definitieve afspraken worden gemaakt op bp'tjes wil ik ook graag op de hoogte gehouden worden c.q. kunnen kiezen of ik kom.

Ik weet dus nog niet of ik kom, ik kan het eerste weekend van juli wel, rondom Utrecht is perfect voor mij en ik ben heel erg bang voor loslopende honden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat vreemden interesse hebben om zich in ons gedoetje te mengen. en het lijkt me erg lastig om alles per pb te doen.
Ben zelf niet zo voor de stad maar meer voor iets 'buiten'. recreatiewoning, staatsbosbeheer, kampeerboerderij enz, die boot klonk ook leuk trouwens! Vind een stad of museum te druk en te chaotisch voor een meeting. Ik ga nog even nadenken en zoeken, onze familie-uitjes hebben we vaak ook in dit soort 'huizen'. Ik zal morgen even netwerken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...