Spring naar bijdragen

Zomermeeting


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind het ook erg leuk.

Was er een idee over een boswandeling en een picknick?

Ik weet nog dat de Tactussen in januari jl. zeiden dat ze een nieuwe bijeenkomst ook een warm hart toedragen en wilden helpen met middelen (geld?) om dit te organiseren. We hebben toen (met de aanwezigen) wel geopperd om het iets meer centraal in Nederland te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me ook leuk. afhankelijk natuurlijk van de thuissituatie. Meer centraal lijkt mij echt perfect.
Tja, ik weet het niet Houtje, Tactus zit natuurlijk nu wel heel erg krap bij kas op het moment:D
Durf jij het voor te stellen aan de Catussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal nog even herhalen wat ik in dat andere draadje al geplaatst heb.

Is er interesse voor een wandeling in een mooi natuurgebied (liefst centraal Nederland) met aansluitend de mogelijkheid om wat te eten en drinken of picknick (?) Moet wel goed bereikbaar zijn met openbaar vervoer lijkt me zo...tis maar een :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A joh Har, er zijn hier in het midden des lands ook zat mensen met een auto, die jullie kunnen oppikken vanaf een station.

En dan een leuke wandeling Har? En Saffie, als we eens een Stay-Okay achter de hand hebben voor stromende regen? Ik ben wel voor de kampeeroptie, heb diversie maten tenten op zolder liggen dus..... een giechelmeidentent is ook wel leuk.

Barbecue en kampvuur erbij? Heb je al een camping op het oog waar dat nog mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Har daar in de buurt, maar het zou een goed oppikpunt zijn. Even een campsite zoeken hè. Je kunt er ook wel erg mooi wandelen, en meer richting Culemborg kun je ook nog zeilen op de Lek, dat is ook nog erg leuk, mits er voldoende mensen zijn die kunnen zeilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik wil wel gaan zoeken naar die perfecte. giegellemeidententcamping met barbecue en kampvuur opties, maar dan moet ik wel eerst weten wat jullie daar benedenmidden in het land.... 'beetje centraal'noemen. want ik zit hierboven en voor mij is het moeilijk te gissen wat dan dan is 'centraal'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou de bedoeling was ook om het voor iedereen wat "bereisbaar" te maken vandaar het Midden van het Land. We kunnen toch ook gewoon naar een boer'n camping gaan? Ik ga eens zoeken. Maar als iedereen naar het strand wil, ga ik wel mee hoor met mijn tentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest er even vanaf voor de telefoon. Leuke ideeen hoor! Jullie willen er een meerdaagse van maken...een weekend of zo? Ben ik wel voor te vinden...heb een tent waar 3 mensen in kunnen slapen maar helaas geen vervoer (tis geen lichtgewicht) :(
Een goedkoop overnachtadres vind ik ook prima en Safi dat kampvuur zie ik helemaal zitten B)
Aan zee ben je wel erg afhankelijk van het weer, in de bossen wat minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook even op de kaart gekeken..Halle ligt bij Doetichem nietwaar? Zal dan opgepikt moeten worden in Doetichem, daar komt wel een trein. Eerst maar eens even wat meer reacties afwachten..leuk hoor, heb er nou al zin in wat er ook uit de bus komt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar weinig geld dus met de kosten van de treinreis, zou ik het overnachten zo goedkoop mogelijk willen houden.
Of het moet al een groot huisje ergens zijn waar het door de gezamelijke kosten toch nog goedkoop wordt. ik slaap natuurlijk ook liever in een bed dan in een tentje.
Maar de privacy van een tentje vind ik dan ook wel weer even lekker om me af en toe even te kunnen terugtrekken.
Tina...natuurlijk...alleen ontmoeten vind ik ook leuk hoor, vooral een hele dag...vorige keer was het te kort door de vergadering die we er achterna hadden over het boek...dat was erg jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dito, Safi. Ooh...heb trouwens TOCH een Kruidvat treinkaartje voor € 10,- gekregen van M. voor het schilderen :sun: is geldig tot 29 Juni...misschien zijn ze nog te krijgen ALS het voor die datum is en maar op 1 dag (za. of zo.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...