Spring naar bijdragen

Zomermeeting


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik stel over het algemeen ook prijs op privacy Safi en Corinne maar we hebben hier al zoveel met elkaar te delen; lijkt me dat in levende lijve dat zeker niet minder is. Volgens mij zijn we aardig vertrouwd aan elkaar en dat maakt het igg voor mij wat makkelijker. Heb al ooit een forummeeting meegemaakt, was net of ik iedereen al kende terwijl de onderwerpen op dat forum licht van aard waren.

Ik denk dat we ons 1e instantie kunnen orienteren op een plan voor de mensen die alleen maar "op bezoek" willen komen, daarna valt misschien wat te regelen voor de mensen die willen blijven overnachten.
Misschien dat meerdere mensen dat overnachten als vooropgesteld plan een beetje afschrikt...hoeft natuurlijk niet een voorwaarde te zijn om aan de dag deel te nemen.

Ha, die Ziza...ga je ook deelnemen? Ik wil ook wel eens met jou lachen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
Ik vond de vorige bijeenkomst al uit veel mensen bestaan.
Na afloop was ik geestelijk compleet gevloerd voor een paar dagen.
Ik heb het nodig om te kunnen vluchten, weg van een gezelschap.
Schone toiletten, dichtbij. Naar buiten kunnen om lucht te happen.
En het moet goed bereikbaar zijn met OV.
21 juni zit ik al met een groot feest met veel mensen.
Die datum is 50 jaar geleden al gereserveerd.
Dus het blijft zowiezo de vraag of ik dan nog animo heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je Sara zien Corinne? ;) Het is natuurlijk helemaal aan jou, het lijkt me dat een vrijblijvende afspraak ook mogelijk is, kun je op het laatste moment nog beslissen.
Een gezamelijke wandeling geeft lucht en je praat ook anders dan in een besloten ruimte of op een terras; in therapie vond ik dat altijd wel prettig. We hoeven toch ook niet alles met de hele groep te doen? Misschien iets om rekening mee te houden dat er volop ruimte voor een eigen invulling moet zijn voor de mensen die daar behoefte aan hebben...niks mis mee.
Wellicht helpt jouw ervaring van de vorige keer in die zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou allemaal

Aangezien ik Vreselijk nieuwsgierig van aard ben lijkt het me heel leuk om mee te gaan en jullie allemaal wat beter te leren kennen!!!
Blijven slapen weet ik nog niet maar jullie ontmoeten lijkt me helemaal leuk als jullie me mee willen hebben dan...

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel mee! Met z'n tienen in een tepee.
Ik lees wel voor! Potje kruidenthee onder handbereik....
Ik hou van bos en zee, als er maar wat te lachen valt...
Oh! En chocala en paprika-chips! En een vuurtje in het midden!
Het is hier wel vroeg zomervakantie (eind juni), dus ijs en wederdienende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola, in mn eerste bericht had ik het over twee weekenden. Ik stel voor nu 1 datum te nemen. Er zullen altijd mensen zijn die het laatste weekend van juni niet kunnen of het eerste van juli.

Ik stel voor dat we het eerste weekend van juli aan gaan houden als datum. En dit is niet omdat ik het andere weekend al wat heb maar twee opties schept alleen maar verwarring.

How about that.

Ik weet niet of ik kom kamperen maar dat kan ik altijd nog bekijken. Houdt dit in dat we de nadruk gaan leggen op de zaterdagmiddag en avond? Mensen die dan blijven kamperen hebben Zondag dan nog tijd elkaar te spreken.
Ik hoor het wel maar ben wel voor het snel beslissen van een datum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ligt Halle? En waar kan ik t.z.t. zien wat de datum gaat zijn?
Mogen de aanwip gasten aan komen wippen of moeten ze zich ook van te voren melden?
Lijkt me namelijk niet zo aardig als ik blijf slapen, ik heb zo m'n nukken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het 1e weekend ik juli is wat mij betreft voorlopig oke.
Ik heb dan twee weken vakantie, als ik niet wegga zal ik zeker komen.
Blijven slapen doe ik niet.
Ik kom gewoon één dagje en ga dan in de avond weer naar huis.
Mensen die in de directe omgeveing van Amsterdam, Amstelveen wonen kunnen met mij meerijden.
Ik hoor t.z.t wel wie dat eventueel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het nog niet. Dochter is jarig die vrijdag, maar misschien vieren we het een week eerder. Het kan zijn dat we dan net op vakantie zijn, maar gezien alle onzekerheden hier, zou ik het momenteel dus écht niet weten. Maar het lijkt me echt superleuk om iedereen eens te ontmoeten!
Ik laat het van het laatste moment afhangen, zal ieder vrij gaatje ervoor benutten... Regel het maar, dan zie ik tzt of ik kan komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, een dagje in Halle en evt. kamperen ????
Welk weekend?

Ik kan mensen meenemen uit Centraal Nederland en breng mijn eigen tentje mee denk ik.
Ik wil ook een beetje privacy namelijk.

En ik ben met Corinne eens, ik was ook gevloerd na de vorige bijeenkomst, gewoon teveel prikkels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de overzichtelijkheid alvast een lijstje gemaakt.

Wil je na quote HIERONDER (zelfde post) je naam toevoegen, of achter je naam de bijzonderheden plaatsen waaronder de datum die je schikt, 1 of meerdere dagen, voorkeur locatie, voorkeur activiteit, camperen ja/nee, opmerkingen. Wil je evt. veranderingen zelf doorvoeren?

KOMT ZEKER:


BamBam:

Houtje: moet wel mijn kinderen onder zien te brengen !!!!
Vind kamperen prima, als het stortgiet wat minder, kom uit Centraal Nederland, mensen zonder nukken (bv. één bjoetiekeesdame) mogen bij mij in de tent. Ik heb ook een grote 6-7 persoons tent die we als "centrale tent" kunnen gebruiken, zo'n pyramide tent. Kun je makkelijk met 10 man in zitten kletsen.

Marjo:

Albertina:

Safi:

Visje:

Jozias:

Har:




KOMT MISSCHIEN:

Stien:

Corinne:

Spud:

Pippi:


Bijgewerkte datum? 16-4/ / / /

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...