Spring naar bijdragen

zondag 13 juli


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ja ik weet eigenlijk geen toepasselijke openingstekst.
Het is ook nog vroeg, ik kan het toch niet nalaten jullie allemaal een goede dag
toe te wensen.
Nu nog even snel een senseo en dan naar het werk.
Maak er een mooie dag van allemaal.
Voor wie het nodig heeft sterkte en ik doe weer mee, ik laat de 1e staan vandaag.
Lieve allemaal, fijne zondag.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorregu allemaal.

Albertina is al aan het werk en ik wens je een fijne werkdag toe.

Trees: we gaan wel harstikke goed he? doe je mee vandaag?

Charlie: start met refusal? New you! kop op meid, we gaan ervoor!

Ik hoop toch een beetje zon te zien vandaag, het is immers zomer :rose:

Vandaag gaat hier geen JWW gedronken worden, wat mij betreft simpel. Vooral omdat er geen zooi in huis is. Gister heb ik 'mijn vriendje' een paar keer streng moeten toespreken want die zat af en toe echt te jengelen in m'n kop zo van 'tja, dat nooit meer... ' . Hou je mond heb ik gezegd, vermaak je met wat anders. Wat een zeur is dat he? Over een tijdje zal die ook z'n mond wel houden. (vlgs. mij lijdt ik toch aan een vorm van schizofrenie, zit wat in mezelf te l@llen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen ,
gisteren nog zitten praten tot 3 uur , loge naar mijn bed gestuurd en ikke op de bank , maar toch 3 uurtjes geslapen .
hier schijnt al een heerlijke zon de tapovan binnen (loge ligt nog te slapen ):lips:
alleen vandaag laat ik de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Albertina werk ze!
An, goed van je hoor, en ja ik laat de eerste ook weer staan, want ik weet het weer... na 1 volgen er veel meer en de kater is niet fijn.
Ik wil mijn vakantie in Oostenrijk nuchter doorbrengen. De vorige evakanties was ik overdag zo moe, dat meestal mijn man dingen ondernam met de kids.
Ik wilde het liefst nog ff slapen of op mijn stretchertje blijven hangen. Ookal zitten we de eertse week all inclusive....neee doe maar niet , want als je de jww ookal gratis kan halen is helemaal het hek van de dam.
Iedereen een fijne droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: wel een kort nachtje, fijne dag.

Visje: ik wil de vakantie ook nuchter doorbrengen. Je bent levend begraven met die rot drank.
Het leven is zoveel leuker zonder. Dat is tegenwoordig he? dat all in. Maarja als je het gewoon moet kopen en men is aan de zuip dan wordt het toch wel gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Tina, Goede morgen is een prima openings tekst en overigens een goede gewoonte.
Eén van mijn zoons had juist in de ochtend er veel moeite mee en kwam er alleen
wat gegrom over zijn lippen, niet echt gezellig.
Fijne werkdag.

An, snoer dat vriendje van je maar mooi de mond daar is niks mis mee!
En ook bij jou gaat het zonnetje schijnen. :rose:

Blacky, je bent een goede gasvrouw. Je bed afstaan aan je logé.
Uurtjes inhalen zal niet gaan, hoop dat het een vruchtbaar gesprek is geweest!
Heerlijk op het vroege uur met het zonnetje op een stil strand :wacko:
Begin gelijk te mijmeren.......
Rustig aan vandaag.

Visje, de verleidingen zijn groot. Maar soms maken we het ons zelf ook moeilijker
als nodig. Met een tentje op de hei zijn minder verleidingen maar ook minder luxe.
Keuzes maken daar draait het om, telkens weer de juiste keuze!

Elk uur vers koud sprankelend water halen, prent het maar vast in je gedachten! :P

Houtje, stilte ingelast? Hoe ist?

Vie, goed je te lezen.


Vandaag een nieuwe dag, nieuwe kans.
Sterkte voor wie zich vandaag opnieuw gaat inzetten en vandaag als ommekeer
gaat zien. Niets is het waard hé, een helder koppie is onbetaalbaar maar wel
bereikbaar!

Allen maak er een mooie dag van! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ben vroeg want ik ben gisteren al uitgebreid op de bank in slaap gevallen. Daarna door naar bed, maar nu is de slaap "op".

Visje/An,
ik vond de eerste vakantie zonder drank best af en toe moeilijk, maar ik ben blij dat ik het heb volgehouden! Nu weet ik wat ik kan verwachten en kies ik met overtuiging voor nog een vakantie zonder drank!
Zo'n verschil met hoe ik me voelde de afgelopen keer!
Voorheen altijd mijn dufheid uitzitten (ik had bijna nooit een kater) en de moeite die ik deed om te verbergen dat ik duf was door de drank! Altijd opgewekt en gezellig doen, terwijl ik me 's-ochtends niet zo voelde! Afgelopen keer was het oprecht en was ik ook echt wakker en gezellig! Zoveel energie verspild!
An, jij weet hoe het voelde, dus.......

Charlie,
een grote stap heb je gemaakt door de HA om Refusal te vragen! Nu innemen he? :present:

Pip,
sterkte met het afscheid (thuis) van je kinderen! Het zal de eerste uren even heel onwennig zijn!
Accepteer dat. Het mag ook! Ik heb het altijd met mijn man als hij op reis gaat. En het rotgevoel wordt minder!
Probeer ACTIE te ondernemen de koemnde dagen! Het lijstje om je dagen te plannen heb ik ook aangereikt gekregen als handvat bij mijn burn-out therapie. Hte werkt echt! alleen kon ik niet zoveel dagen vooruit plannen, maar per dag heeft het me een hoop dingen duidelijk gemaakt!

Verder hoop ik dat:
Houtje haar nieuwe dosis medicijnen begint te werken,

Corinne een fijne dag heeft,

Trees de zon wat meer blijft zien,

Jozias zo doorgaat,

Spud blijft schrijven,

Marion zich weer meldt,

Geer blijft doorgaan op de ingeslagen weg,

Wannes de "knop"heeft gevonden,

Lana een goede werkweek heeft gehad,

Stien nu klaar is met haar nachtdiensten,

Joann haar kinderen beter zijn,

Blacky weer zo'n fijne dag als gisteren heeft,

Casiris geniet van haar vakantie,

Kate de crisis kan bezweren,

Sammy minder pijn heeft aan haar schouder,

Francesca door blijft gaan,

Water zijn nieuwe schuur het weer blijft doorstaan en goed voor zijn roos zorgt,

Soothe en Anna een gezellige dag hebben samen en dat het hondje beter wordt,

Tapas in zichzelf blijft geloven,

Har goed gaat ook al schrijft hij minder,

Adam nog steeds geen pijn heeft in zijn rug,

Floortje het weekend droog blijft,

Tina goed kan functioneren op het werk,

Druppeltje steeds minder "knipoogt",

En de rest van jullie een mooie droge dag heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Gemmetje: Je hebt er een complete studie van gemaakt! Geweldig, toch weer belangrijk, dat we weten dat er aan je gedacht wordt.
Ja dat vroege wakker worden is van de ene kant wel fijn, maar Te vroeg dat is ook niks.
Nu ben ik al blij dat ik niet om 5.00 uur naast mijn bed sta en is 6.00 uur alweer beter. Ik moest dus gewoon later naar bed gaan. Daar heb ik altijd al moeite mee gehad. De avond duurt me eigenlijk te lang. Rond 23.00 uur slaap ik dan, toch niks te vroeg. Ik snap ook werkelijk niet hoe mensen kunnen 'uitslapen', of dat hele lange slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

p.s. dat heb ik dus ook als ik op vakantie ben. Ik ben dan een van de weinige die om 6 uur s'morgens naarstig op zoek is naar een kop koffie. De eerste die zit te wachten bij het strandtentje. Ach het heeft wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, ik ben er ook weer. Gisteren kwam ik er achter dat ik op een ander forum was uitgeroepen tot degene waar vragen aan gesteld mogen worden. Iedereen mag dan 5 vragen verzinnen een week lang en op zondag moet je dan de antwoorden geven... ben er gisteren de hele dag mee bezig geweest maar was erg leuk, vragen als wat zijn je favoriete films en muziek tot wat is jou motto in je leven, en wat doe je als je 50 miljoen wint... gisteren dus genoeg nagedacht voor een week!

Vandaag maar weer eens orde scheppen hier in de chaos thuis, een steeds weer terugkerend 'genoegen'. Jammer dat dat nou niet veranderd is sinds ik de alcohol laat staan. Ordelijker ben ik er niet op geworden helaas, maar het houd je van de straat!

Iedereen een fijne dag toegewenst met wat meer zon en minder regen en een iets hogere temperatuur, en natuurlijk houd ik het weer droog vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee An ik wist niet dat ik zo kon bleren of ben jij die buurvrouw met dat zelfde probleem?

Wannes, fijn dat je er weer bent paardenfluisteraar.

Dappere Pip, een extra knipoog vor jou. Wel ontroerend te lezen dat ze je hand zo vast hield en bang is voor heimwee, toch een teken dat je het goed doet. Misschien kan je hier aan terug denken als het weer eens wat minder gaat. Ik lees het als een groot compliment naar jou toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ja ik ben niet zo vrolijk de laatste dagen door de pijn word ik flink sjaggie. Veel wat ik zeg valt verkeerd dus ik heb maar radiostilte ingelast. Bovendien kost het dagelijkse leven me teveel energie en lig ik veel in bed.

En ik was ook wel téveel jullie aan het gebruiken voor mijn dagelijkse niet-interessante voor jullie problemen.


Sorry daarvoor. Nee, ik vraag niet om aandacht of reakties. Laat me gewoon maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Ik "laat"je.......... :sun:

Begrijpelijk, jammer dat het ophogen van je dosis niet het resultaat heeft wat je er van verwacht.
Tja, mogelijk dat je daar erg duf van wordt. Maar pas op niet te veel in bed te liggen hoor!
Ik zeg altijd, een mens is niet gemaakt om te liggen. Té veel, geeft nog meer problemen.

Wat mij betreft mág je ons hier "gebruiken" hoor en of het interessant is of niet dat weet je
maar nooit. Ik heb hier al veel huis, tuin en keuken ideeën opgepikt, is nooit weg.
Er zit een scroll knop voor gebruik. Schrijf fijn van je af dan heb je ook wat afleiding van
je pijn.

Pip, ik wens jou vandaag heel veel sterkte meis. Het is heel aandoenlijk wat je schreef
over kleine Pip, zou stiekem iets in haar tas doen (paar woordjes of zo) of maakt haar
dat weer te week, kan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, is ook hartstikke moeilijk.
Dus ook jij moet deze week de voorbereidingen voor hun vakantie treffen.
Probeer het te spreiden over de week zodat je niet in eens heel veel moet doen.
Maak lijstjes om het overzichtelijk te maken en laat de kinderen mee werken.
Mogelijk dat je op die manier de spanning, wat ook bij de kinderen op gaat
lopen, zo veel mogelijk kan verminderen.
Ik probeer zo maar een beetje met je mee te denken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me ook weer even, heb afgelopen dagen niet bijgelezen.

Afgelopen donderdag waren we naar het concert van Doe Maar in De Kuip te Rotterdam. Wel wat wijn gedronken, niet heel erg veel. Toch wel genoeg om weer te weten waarom ik niet meer wilde drinken. Gem heeft het goed verwoord: 'ik kreeg geen kater, maar moest elke dag mijn dufheid uitzitten". Dit duurde tot ik de volgende middag weer drinken kon.

Afgelopen vrijdag onze bouwvakborrel op werk gehad. Helemaal niet gedronken.

Gisteren verjaardag van zwager gehad, ook helemaal niet gedronken. Zelfs bij aandringen van schoonvader niet. Ik heb gezegd dat ik al twee feesten achter de rug had en niet elke dag hoefde te drinken.

Ik heb nu VIER WEKEN VRIJ! :heart: :heart: :heart:

Ik ga zonder alcohol de vakantie in. Aanstaande vrijdag gaan we een weekje weg in eigen land. Ook zonder alcohol en met de Rivella! :D

Ik schrijf iets minder, probeer nu ook wat te minderen met het forum. Geen bericht is goed bericht, dus wat minder schrijven is alleen maar goed. Ik wens iedereen de kracht, moed en wijsheid die nodig is en een hele goede vakantie toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRGRRRRRRRR @#$%^%&*)()(I*^$$# ben al vanaf 9 uur bezig een teek te verwijderen bij doggy en krijg het maar niet voor elkaar wat me normaal goed lukt. Het kreng zit bij haar keel en dan gaat ze natuurlijk spartelen. Met een arm kefje in bedwang houden en met de andere die tekentang hanteren.......Zucht, nummertje 54 gehad drup geeft het op maar die teek gaat er uit of ik word er zelf eentje hahahah. Heb een kennis gebeld en die komt straks om kefje in bedwang te houden zodat ik dat kreng van een teek te pakken krijg. Moet zelfs nog douchen zo houd dat ongedierte me bezig, kan het niet uitstaan. Hahahah wat een waardevolle informatie geeft druppeltje weer op een alco-forum. Kijk daar kun je wat mee: choco drinken en bazelen over teken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb heerlijk geslapen en heerlijk ontbeten.
Echt schots ontbijt, met witte bonen in tomatensaus, vegetarische sausijsjes, gebakken champignons met veel knoflook en gebakken eieren en veel toast, thee met melk en appeltaart als toetje.
Ik ontplof bijna, maar we doen dit zo'n 10 keer per jaar en ik vind het net zo heerlijk als mijn man.
Schotse muziek op de achtergrond en onze gesprekken gingen voornamelijk over de mooie Schotse stranden die we misten.

Om jullie een beeld te geven http://www.undiscoveredscotlan...achmelvich/index.html

Ik hoef nu gelijk geen warm eten meer vandaag en ga zo een lange wandeling maken.

Houtje ik wou dat ik je pijn kon wegwensen.
Chiropracticer is misschien ook wat voor jouw??

Ik hoop dat alle alleenstaande moeders, waarvan de kinderen op vakantie gaan en die alleen thuis blijven die tijd kunnen zien als een weer terug komen bij je eigen persoonlijkheid, dus niet moeder, huisvrouw, echtgenoot, dochter , maar de persoonlijkheid die je bent diep in je hart.

Voel je weer één met jezelf en geniet van je eigen aanwezigheid, zonder anderen nodig te hebben.
Jullie zijn elke dag bezig met verzorgen van anderen dus ga die 10-14 dagen zien als een super verzorging van jezelf.

Alle anderen wens ik een fijne zonderdag en ook ik laat de eerste staan.
Met plezier
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...