Spring naar bijdragen

zondag 13 juli


Aanbevolen berichten

Wannes,
Daar blijkt een enorm vertrouwen uit tussen mens en dier. En die man is wel voorzien van een super evenwichtsgevoel. Zijn bovenlijf blijft in dezelfde positie, zijn benen vangen alle beweging van de paarden op. Schitterend. Maar dat zijn paarden van zichzelf al. Die drinken ook alleen water :D .

Charlie,
HI HI, welke kant moet ik dan opvliegen?? :D

Hanneke,
Je hebt niks verkeerd gedaan. Je zegt iemand gedag die je van iets anders kent. Je hebt er toch niet bij geroepen: Bij de AA! Dat ie je achterna kwam om te bedanken, betekent mss dat hij zich realiseerde wat hij aan het doen was. En voor jou was het ook confronterend genoeg om een opkomende gedachte om te buigen.
Blijf alert.

Marieke,
Blijf dan maar eigenwijs van de drank af. Ben blij voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

het is toch bijzonder hoe dieren inderdaad op je kunnen reageren als je gedronken hebt. De band met mijn hond is zoveel beter geworden zonder drank. Ik heb hem echt tekortgedaan in die afgelopen jaren. Had dan snachts geen zin meer in uitlaten en gooide gewoon de voordeur open, en dan kwam hij wel weer eens een keertje terug (soms uren later). Nu schaam ik me daar over, hij had makkelijk onder een auto kunnen komen. Verder was ik best wel inconsequent met hem bezig, of viel van mijn fiets met hond in de mand.. echt erg! Dieren pikken dat erg snel op en hebben jou nodig om te kunnen functioneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
charlie

Hanneke, wel l*llig ja
:D
, aan een man vragen of je hem nog ziet morgen, terwijl ie met zn vriendin zit, die heeft wat uit te legen, hahaha




Corinne, gewoon westwaarts vliegen!!




Ja Wannes, ook mijn hond merkt het..!



Charlie, frapant hé dat de dieren weten hoe baasje zich voelt

:moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Ik zal even wuiven als ik langsvlieg.

Tapas,
Ik vind het moeilijk om te vergelijken. Onze oude kat stierf voor ik nuchter werd en de katten die we nu hebben, zijn als kitten gekomen. Die hebben wel mijn hele zware terugval meegemaakt. Ze vertrouwen me wel iig. Het zijn ook echte labbekakken.

Wannes,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze deel ik jullie mede dat: Druppeltje, de enige echte, een suporter is geworden van Charlie en Wannes of was ik dat al? Enfin hup tijgers.

Gem je bent een schat, altijd een lief woord voor iedereen.

Pip dat was niet aardig maar ik begrijp dat je het moeilijk hebt.

Stien sterkte hoor! Bah zoiets is altijd naar.

Spud bedankt ik ben vandaag niet door je besmet hahahahah

Tapas het leek wel een rodeo met die teek want hij zat vlak bij haar keeltje dus spartellen dat kleine joekeltje. Heb een kennis gebeld om haar vast te houden en toch zijn we nog een half uur bezig geweest. Zucht toen ik die teek te grazen had kon ik beide wel door de plee spoelen hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje gaat teekje even uitlaten ik bedoel hahahah Nou als ik ze straks maar niet in mijn bed zie want daar heb ik niets voor nodig. Grote griezels doet me denken aan dat liedje van vroeger: Weet je wat ik als ik gedronken heb allemaal beestjes............Knetter en dit was nog maar een teek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ga ook naar mijn bed toe , zal ik het startshot geven :)
morgen weer werken dag , hopelijk is het goed weer zodanig dat ik verder kan verven bij mijn klant , want vorige week door de regen is er niets van verven in huis gekomen , kn ook niet want ben buitenhuis bezig ;)
ying was very very in love dat is nu eens een echte knuffelkat :heart:
slaapzacht allemaal :lips:
feels fine weer nuchter te mogen gaan slapen dit is la vida :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Mijn man en ik gaan een contract sluiten, met het idee wat Carolien aan Pippi schreef.

Dus om de tafel gaan zitten met ons 'vieren', onze zwakke en sterke persoonlijkheden.

En er dan samen uit komen hoe en wanneer en wat er moet veranderen, wat realistisch is voor alle persoonlijkheden en is welk tijdsbestek..



Safi: wat een goed plan!! Ik was al zover dat ik met een andere toonzetting duidelijk zou gaan maken dat ik nu echt weer ben gestopt. Ik ga ook met hem aan tafel zitten en een contract opstellen.
Wat een geweldig idee. Opschrijven hoe we het gaan doen, welke afspraken gaan we maken......

Heb al jullie verhalen gelezen, maar ik denk dat ik te laat ben om nog te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...