Spring naar bijdragen

zondag 13 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welterusten Druppeltje.

Ik wil nog vertellen dat ik hier een geweldige dag had met hele goede gesprekken. Niet een seconde trek gehad of zo, geen zin. Dit ga ik vasthouden, mijn besluit is genomen door het ook met anderen te delen. Ben van plan om gewoon open kaart te spelen, wel zo gemakkelijk. Maar wel spannend weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en zo wordt er weer een mooi pact gesloten. Trees en An, hou vol. Charlie goed dat je refusal gaat nemen want het houd een keer op. stoppen, terugval, stoppen, terugval, het maakt het er allemaal alleen maar moeilijker op.

Pip, maak het niet te moeilijk! Je hoeft helemaal niks.. de boodschap is eerder nog dat je juist door niks te moeten en hoeven dichter bij jezelf kan komen.. makkelijker kan het eigenlijk niet. Niks doen en alleen maar kijken (en voelen) naar wat zich aandient en dat verdragen, of dat nou verdriet, boosheid of blijheid of angst is. Het ergste wat ze mij op therapie ooit hebben gezegd was, was dat ik allang goed was en niet hoefde te veranderen, alleen maar accepteren dat ik ben wie ik ben... niet meer en niet minder.

Luitjes, ik heb een bezige dag gehad, hardgelopen, bankgehangen en bij mijn ouders gegeten en hun vakantiefoto's op een schijf gezet zodat ze afgedrukt kunnen worden.

Zomaar uit het niets met iemand afgesproken dat we morgen naar het strand gaan met de honden en daarna daar lekker eten! Heb er nu al heel veel zin in. Dat zijn de mooie dingen in het leven, de krenten in de pap!

en ook ik ga me aan mijn goeie voornemen houden en proberen voor 12 uur erin te liggen, morgen weer werken, en daarna nog 2 dagen en dan heb ik ook (een week) vakantie!!

alvast een goeie nacht toegewenst en tot morgen maar weer, oja en morgen drink ik ook niet, net als vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: dank je, mooie woorden ; de krenten in de pap, maar oh zo belangrijk. Eigenlijk ook wel mijn ervaring. Geeft een goed gevoel. Zo zie je als je eindelijk eens weet wat je wilt en een besluit neemt dat dan de goede dingen naar je toekomen. Dat is geen toeval, ik geloof trouwens niet in toeval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luitjes, ik ga naar bed en wil iedereen bedanken voor de wijze, kritische, eerlijke, liefdevolle reakties die aan iedereen die het nodig heeft wordt gegeven. Alleen het lezen was voor mij alweer heel waardevol.
We gaan vol goede moed verder, de volgende 24 uur. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben laat vanavond met posten, hoop maar dat iemand dit nog leest....
Hele goede dag gehad. Moet wel zeggen dat ik vrijdag 1 en zaterdag 1/2 valium heb genomen voor het slapen gaan. Nu is eindelijk de onrust uit mn lijf. Nu is de valium op, dus ik ben niet bang voor een nieuwe verslaving ofzo.
Vandaag een erg goede dag gehad, veel ingepakt en opgeruimd en schoongemaakt alvast voor de toekomstige verhuizing. Heb mn slaapkamer nog even extra gezellig gemaakt, mn bed staat nu schuin, lekker vershoont en een grote palmplant aan mn voeteneinde, het schijnt dat je rustig wordt van uitzicht op natuur in je slaapkamer. Het is in ieder geval lekker fijn, en hopelijk rol ik nu wat eerder mn bed in want dat genachtbraak ben ik beetje zat. Nu mn woonkamer wat minder gezellig wordt met al die inpakdozen is er in ieder geval een rustpunt in mn slaapkamer.
Voldaan gevoel dus. Plannen gemaakt voor dingetjes die ik morgen wil doen, en jawel, ik ben zoooooo blij dat ik droog sta !!!
Het weekend is ng wel echt een moeilijk knelpunt, de vrijdag en de zaterdagavond.
Morgen laat ik de eerste weer staan, pak zo een boek en duik mn frisse schone bed in.
Zachte dromen allemaal !!!!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...